eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi opracowania operatów szacunkowych określających wartości szacunkowe nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Lublin: Usługi opracowania operatów szacunkowych określających wartości szacunkowe nieruchomości
Numer ogłoszenia: 184074 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5346569, 5325499, fax 081 5346569, 5325499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opracowania operatów szacunkowych określających wartości szacunkowe nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opracowania 4 operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowych nieruchomości wskazanych poniżej. Na przedmiot zamówienia składają się następujące usługi: Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe: 1) Niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Stary Brus, oznaczonej nr ewid. 252/14 o powierzchni 1500 m2, pozostającej w użytkowaniu wieczystym Poczty Polskiej (w celu sprzedaży nieruchomości); 2) Działki gruntu położonej w Izbicy, Gm. Izbica, oznaczonej nr ewid. 3516 o powierzchni 164 m2, stanowiącej własność Gminy Izbica (w celu nabycia nieruchomości przez PP); 3) Nieruchomości lokalowej położonej w Łukowej, Gm. Łukowa, stanowiącej samodzielny lokal użytkowy oznaczony nr 3 o powierzchni 46 m2, usytuowany w budynku zlokalizowanym na działce nr ewid. 2632/1 o powierzchni 3300 m2 wraz z udziałem wynoszącym 460/6700 w nieruchomości wspólnej; nieruchomość stanowi własność Gminy Łukowa (nieruchomość lokalowa przeznaczona do nabycia na rzecz PP); 4) Lokalu użytkowego o powierzchni użytkowej 45,39 m2, usytuowanego w budynku położonym w miejscowości Wola Zadybska, Gm. Kłoczew, na działce nr ewid. 204, pozostającego w posiadaniu samoistnym Poczty Polskiej (w celu regulacji stanu prawnego). Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 70332000-7 Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych, niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonawca sporządzający operat szacunkowy winien posiadać uprawienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, lub zatrudniać osobę posiadającą takie uprawnienia. Wymagane jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami, w powiązaniu z § 37 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 lutego 2005 r. w sprawie nadania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami oraz doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości Dz. U. z 2005 r., Nr 35, poz. 314) - wymagane jest aby osoby wskazane na ww. dokumentach wpisane były do Centralnego Rejestru Rzeczoznawców Majątkowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w niniejszym punkcie oraz na ich potwierdzenie przedstawią oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej w formie określonej w pkt 7 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami, w powiązaniu z § 37 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 lutego 2005 r. w sprawie nadania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami oraz doskonalenia kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości Dz. U. z 2005 r., Nr 35, poz. 314); 4. Potwierdzenie wpisu (wydruk z właściwej strony internetowej) osób, które będą wykonywały przedmiotową usługę do Centralnego Rejestru Rzeczoznawców Majątkowych; 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów wymienionych w ww. ppkt 4 oraz wydruk wymieniony w ww. ppkt 5. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, II piętro, kancelaria - pokój nr 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi opracowania wstępnego projektu podziału działki gruntu oraz sporządzenia operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Stary Brus, oznaczonej nr ewid. 252/14 o powierzchni 1500 m2, pozostającej w użytkowaniu wieczystym Poczty Polskiej (w celu sprzedaży nieruchomości)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi opracowania wstępnego projektu podziału działki gruntu oraz sporządzenia operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową działki gruntu położonej w Izbicy, Gm. Izbica, oznaczonej nr ewid. 3516 o powierzchni 164 m2, stanowiącej własność Gminy Izbica (w celu nabycia nieruchomości przez PP). Zakres: poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi opracowania wstępnego projektu podziału działki gruntu oraz sporządzenia operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej położonej w Łukowej, Gm. Łukowa, stanowiącej samodzielny lokal użytkowy oznaczony nr 3 o powierzchni 46 m2, usytuowany w budynku zlokalizowanym na działce nr ewid. 2632/1 o powierzchni 3300 m2 wraz z udziałem wynoszącym 460/6700 w nieruchomości wspólnej; nieruchomość stanowi własność Gminy Łukowa (nieruchomość lokalowa przeznaczona do nabycia na rzecz PP). Zakres: poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.