Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Złotoryja: Dostawa wyposażenia do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu pn.
Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa
Numer ogłoszenia: 184090 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotoryjski , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8786940, -950, faks 76 8786955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu pn. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Dydaktyczno - Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu pn. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery części i dopuścił możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną lub więcej części. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do budynku Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy ZAZ w Świerzawie, ul. Skowronia Góra 1) kompletnego, nowego fabrycznie wyposażenia. 4. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim. 5. Minimalne parametry wyposażenia, wymagane przez Zamawiającego zawarte są w formularzu oferty cenowej - dodatku nr 3 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.50.00.00-7, 39.71.00.00-2, 39.20.00.00-4, 39.31.30.00-9, 32.34.24.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w powadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru - dodatek nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - dodatek nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany siedziby jednej ze stron; b) zmiany parametrów przedmiotu zamówienia na wyższe (korzystniejszej dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny zawartej w ofercie. 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległosci 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległosci 8, 59-500 Złotoryja, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż zestawu mebli kuchennych ze stali nierdzewnej wraz z wyposażeniem do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu pn. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zestawu mebli wchodzą: 1) Stół przyścienny z półką; 2) Stół przyścienny ze zlewem dwukomorowym, baterią, syfonem i szafką; 3) Stół przyścienny z miejscem na zmywarkę; 4) Kuchnia elektryczna na podstawie zamkniętej; 5) Stół przyścienny z wycięciem na pion wentylacyjny; 6) Półka wisząca pojedyncza bez regulacji 100 cm; 7) Półka wisząca pojedyncza bez regulacji 140 cm; 8) Półka wisząca podwójna bez regulacji 100 cm, ociekowa; 9) Okap; 10) Stół centralny z półką 150 cm; 11) Stół przyścienny z półką 240 cm; 12) Stół przyścienny z szafką, trzydrzwiowy 140 cm; 13) Filiżanki ze spodkiem; 14) Sztućce; 15) Zaparzacze do kawy i herbaty; 16) Termosy cateringowe; 17) Tace na ciasto; 18) Czajniki bezprzewodowe; 19) Talerze; 20) Cukiernice; 21) Kubki; 22) Zmywarka; 23) Lodówki; 24) Kuchenki mikrofalowe; Szczegółowe rozmieszczenie mebli kuchennych zawiera projekt kuchni- dodatek nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.71.00.00-2, 39.31.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu akcesoriów łazienkowych do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach prjektu pn. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zestawu wchodzą: 1) Uchwyty na papier toaletowy; 2) Szczotki WC; 3) Wieszaki na ręczniki; 4) Lustra ścienne; 5) Półki pod lustro; 6) Mydelniczki; 7) Kosze metalowe WC; 8) Ręczniki małe; 9) Ręczniki duże; 10) Wózki do sprzątania;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawu nagłośnieniowego do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu pn. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej częsci zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy mobilnego zestawu nagłośnieniowego z chowanym uchwytem i kółkami, bezprzewodowego, z wbudowanym odtwarzaczem CD/DVD/MP3/ portem SD lub USB, wzmacniaczem min 240W, dwoma mikrofonami bezprzewodowymi, pilotami zdalnego sterowania, akumulatorem 12V z czasem pracy min 4 godz., wejściem AUX, regulacją głośności mikrofonu, zasilaniem 230V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż rolet okiennych do Centrum Dydaktyczno-Socjalnego przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie w ramach projektu pn. Et Labora - rehabilitacja osób niepełnosprawnych w Euroregionie Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy rolet okiennych materiałowych w systemie UNI - 36 szt., rozmiar 126cm x 88cm, kolor ED 128, prowadnice i kasety PCV w kolorze brązowym oraz rolet plisowanych - 12 szt., rozmiar 126cm x 88cm, kolor 1687, kolor kasety w odcieniach brązu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Dostawa gazu do budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi
- Remont budynków w Wilkowie Osiedlu przy ul. Kochanowskiego 4 i 4A
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Cyberbezpieczny Urząd - Cyberbezpieczny Samorząd
- Remont elewacji i klatki schodowej oraz mieszkania na parterze budynku przy ul. Garbarskiej 2 w Złotoryi
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Poprawa jakości regionalnej oferty kulturalnej Gminy Rzekuń poprzez zakup mobilnej sceny artystycznej
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.