eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceWykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego w ciągu dróg powiatowych w m. STANISŁAW GÓRNY i WYSOKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Wadowice: Wykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego w ciągu dróg powiatowych w m. STANISŁAW GÓRNY i WYSOKA
Numer ogłoszenia: 184107 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego w ciągu dróg powiatowych w m. STANISŁAW GÓRNY i WYSOKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elementów bezpieczeństwa drogowego w ciągu dróg powiatowych w m. Stanisław Górny i Wysoka . w zakresie: STANISŁAW GÓRNY droga powiatowa 1782 K -bezpiecznik : krawężnik betonowy z ławą bet. 83,50 mb STANISŁAW GÓRNY droga powiatowa 1784 K - bezpiecznik : krawężnik betonowy z lawą bet. 135,00 mb obrzeża betonowe 135,00 mb - odwodnienie : kanał bet. Ø 300 mm 43,00 mb kanał bet. Ø 400 mm 72,00 mb kanał bet. Ø 500 mm 4,50 mb wpust uliczny 2 szt. studnia rewizyjna 3 szt. WYSOKA droga powiatowa 1780 K - bezpiecznik : krawężnik betonowy z lawą bet. 200,00 mb obrzeża betonowe 200,00 mb - odwodnienie : kanał bet. Ø 400 mm 110,00 mb wpust uliczny 3 szt. studnia rewizyjna 3 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ), nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, 1. Posiadają odpowiednie uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 14 ust.1pkt.2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2006.156.1118 z późniejszymi zmianami), przynależność do izby zawodowej oraz posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. 2. Wykażą się doświadczeniem zawodowym, tj., że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności : a) min. 2 roboty polegające na wykonaniu elementów bezpieczeństwa drogowego tj. bezpieczników drogowych oraz odwodnienia dróg (kanał bet. Ø 300, 400, 500 mm) o wartości ok. 50.000,00 zł netto każda; Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w niniejszej SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr I do formularza oferty 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym 1.4 Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS 1.5. Załącznik nr 2 - Potencjał kadrowy- na potwierdzenie warunku określonego w SIWZ. Osoby wymienione w załączniku nr II muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 14 ust.1 pkt. 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane( Dz. U. 2006.156.1118 z p.zm) , przynależność do izby zawodowej oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe 1.6. Załącznik nr 3 - Doświadczenie zawodowe -na potwierdzenie warunku określonego w SIWZ. Wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom objętym niniejszym zamówieniem, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - p.48II p..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Wadowicach pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.