eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Iluminacja świąteczno-noworoczna na terenie Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Gdynia: Iluminacja świąteczno-noworoczna na terenie Gdyni
Numer ogłoszenia: 184141 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Iluminacja świąteczno-noworoczna na terenie Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Iluminacja świąteczno - noworoczna na terenie Gdyni. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ustrojenia choinek na terenie Gdyni oraz montażu iluminacji świąteczno-noworocznej przy ulicach Świętojańskiej, 10 Lutego i Starowiejskiej wraz z ich utrzymaniem. 1. Miejsce świadczenia usługi gmina Miasta Gdyni 1.2 Wykonawca, bezpośrednio przy realizacji zamówienia, będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia eksploatacji E (grupa 1) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, zgodnie z rozporządzeniem ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz 828 z późn. zm.), oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia dozoru D (grupa 1) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, zgodnie z rozporządzeniem ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.). 1.3 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 1.4 Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 3), 1.5 Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej 2 usługi polegające na ekspozycji iluminacji świątecznych w miejscach publicznych o wartości netto minimum 15.000, zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego. 3) Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych usług przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/iluminacja.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 29.10.2009r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 104. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Jacek Raikowski tel. (058) 761-20-33. w godz. 7.30 - 15.30 Sylwin Pawelczyk, tel. (058) 761-20-33 w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych : Jolanta Sagan, tel. (058) 761-20-87. w godz. 8.00 - 16.00.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USTROJENIE DWÓCH CHOINEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Ustrojenie dwóch choinek na terenie Gminy Gdynia, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego ozdobami z materiałów powierzonych przez Wydział Administracyjny Urzędu Miasta Gdyni do 30 szt., 2. Montaż (na okrętkę) stanowiących własność Wykonawcy kolorowych sznurów świetlnych LED (kolor mix o długości min. 10 m i ilości min. 80 diod/sznur), wg następującego podziału: . min. 150 szt. sznurów świetlnych, na choince o wys. 15-17 m . min. 100 szt. sznurów świetlnych, na choince o wys. 8-10 m 3. Zapewnienie ciągłości linii zasilających iluminację choinek (z wyłączeniem kosztów energii elektrycznej), utrzymanie ciągłości działania minimum 90% sznurów iluminacyjnych przez całą dobę, demontaż ozdób choinkowych. Wykonawca uwzględni w cenie oferty wartość sznurów świetlnych LED zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Maksymalny czas na naprawy awaryjne - 12h od zgłoszenia awarii. INFORMACJE DODATKOWE UWAGA: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Na część 1: data zakończenia 02.02.2012r. Część 1. Część realizowana w latach 2009r - 2012r. a) I etap - montaż zasilania i dekoracji choinek - do dnia 5 grudnia danego roku, b) II etap - zapewnienie ciągłości linii zasilających iluminację choinek i ich demontaż - w terminie wskazanym przez Zamawiającego z min. 3 dniowym wyprzedzeniem (nie później niż do 2 lutego kolejnego roku).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.02.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ILUMINACJA ŚWIĄTECZNO - NOWOROCZNA - OZDOBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przegląd sprawności powierzonych przez Referat Promocji Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni max 207 szt. ozdób iluminacji świąteczno-noworocznej typu Choinka-Żaglówka (węże świetlne na aluminiowym stelażu). Rozmieszczenie ozdób zgodnie z przewidywanym planem: . ul. Świętojańska - ok. 168 szt., . 10 lutego - ok. 18 szt., . Starowiejska - ok. 21 szt. 2. Naprawę uszkodzonych ozdób na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego (zarówno przed jak i w trakcie ekspozycji), montaż sprawnych ozdób na słupach wskazanych przez Zamawiającego z wykonaniem odpowiednich połączeń zasilających, utrzymanie ciągłości zasilania w godzinach działania oświetlenia ulicznego, demontaż całości. Przewiduje się naprawę do 25% (52 szt.) w zakresie wymiany węży świetlnych oraz do 10% (21 szt.) w zakresie wymiany (naprawy) stelażu iluminacji świetlnych. 3. Przegląd sprawności powierzonych przez Referat Promocji Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości UM max 210 szt. iluminacji świąteczno-noworocznej typu Wiszące Sznury Świetlne, uzupełnienie i wymiana uszkodzonych na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez Zamawiającego (zarówno przed jak i w trakcie ekspozycji), montaż sprawnych na drzewkach wskazanych przez Zamawiającego przy ulicy Świętojańskiej, wykonanie odpowiednich połączeń zasilających, utrzymanie ciągłości zasilania, demontaż całości. Przewiduje się uzupełnienie i wymianę do 30% (63 szt.) sznurów świetlnych. Wykonawca ponosi pełne koszty wynikające z realizacji zamówienia (np. koszty: naprawy sznurów świetlnych i iluminacji typu Choinka -Żaglówka, zajęcia pasa drogowego, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, dopuszczenia do prac na sieciach oświetleniowych, itp.). Maksymalny czas na naprawy awaryjne od zgłoszenia awarii 12h z wyłączeniem iluminacji świąteczno-noworocznej typu Choinka-Żaglówka na naprawę których od zgłoszenia awarii czas maksymalny na naprawę do 2 dni roboczych. Wykonawca zobowiązuje się do transportu materiałów powierzonych pomiędzy miejscem ich składowania (na terenie Gminy Gdynia - obecnie magazyn WZKiOL przy ul. Grabowo) a miejscem ich montażu. INFORMACJE DODATKOWE UWAGA: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Na część 2: data zakończenia 02.02.2010r. Część 2. Część realizowana w sezonie 2009r. - 2010r. a) I etap - montaż zasilania i iluminacji świąteczno-noworocznej ulic - od 20 listopada (załączanie świecenia od 1 grudnia) do dnia 5 grudnia 2009 roku, b) II etap - utrzymanie ciągłości linii zasilających ozdoby uliczne i ich demontaż w terminie wskazanym przez Zamawiającego z min. 5 dniowym wyprzedzeniem (nie później niż do 2 lutego 2010 roku).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.