Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Pisz: Przetarg nieograniczony na dostawę karetki wypadkowej
Numer ogłoszenia: 184146 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu, ul. Sienkiewicza 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233600, 0606 301480, fax 087 4232150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę karetki wypadkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Karetki Wypadkowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. / art. 22 ustawy/ 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania / art. 22 ustawy/. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia /art. 22 ustawy/. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia /art.22 ustawy/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem faxu nr 0-87 423 21 50 lub pocztą elektroniczną po uprzednim przesłaniu prośby na adres zaopatrzenie@szpitalpisz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 11:00, miejsce: pokój nr 4 budynek administracyjny SP ZOZ PIsz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których znajduje się domek letniskowy lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2024/2025.
- "Dostawa opatrunków i sterylnych materiałów do zabiegów operacyjnych, ambulatoryjnych oraz pościel i odzież bawełniana II"
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1518N w m. Karwica.
- Budowa monitoringu wizyjnego
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO TYP C
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem
- dostawa ambulansu typu C do SPZOZ w Siedlcach
- Zakup w formie leasingu i dostawa ambulansu medycznego typu A wraz z wyposażeniem medycznym dla Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Sanoku
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.