eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Żmigród: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Żmigród
Numer ogłoszenia: 184163 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, fax 071 3853556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Żmigród polega na: 1. Opróżnianie i odbiór zawartości: - jednego pojemnika posegregowanych odpadów (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku) o pojemności 1,5 m3, - szacunkowa ilość - 180 poj.; - jednego pojemnika posegregowanych odpadów (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku ) o pojemności 2,5 m3,- szacunkowa ilość - 50 poj.; - jednego pojemnika posegregowanych odpadów (makulatury i plastiku) o pojemności 7,5 m3, - szacunkowa ilość - 40 poj.; - jednego worka posegregowanych odpadów (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku) o pojemności ok. 100 l, - szacunkowa ilość -16 000 worków; z terenu Miasta i Gminy Żmigród z chwilą ich napełnienia. 2.Utrzymanie pojemników oraz terenu wokół nich w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i estetycznym. 3.Zbywanie pozyskanych surowców firmom, które zajmują się odzyskiem i utylizacją tych surowców. 4.Składanie wymaganych prawem sprawozdań z ilości zebranych i przekazanych surowców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-/zał. nr 3/ c)Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - /zał. nr 4/ d)Decyzję Burmistrza Gminy Żmigród zezwalająca na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Żmigród - aktualne na dzień składania oferty e)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ wymagane przepisami o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - aktualne na dzień składania oferty. 2)W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi podobnej. Przez usługę podobną należy rozumieć obsługę selektywnej zbiórki odpadów o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto. b)dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ zostało wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, - wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, - wskazanie wartości zamówienia, - wskazanie daty wykonania, - wskazanie miejsca wykonania, - opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. nr 25).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.