Ogłoszenie z dnia 2006-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kościerzyna: budowa basenu - ZP 300/2006 Kaszubskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne w Kościerzynie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna, do kontaktów: Ewa Aleksandrowicz, tel./fax 0-58 680-23-66, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, fax (058) 6802320, e-mail: wim@koscierzyna.gda.pl, www.koscierzyna.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa basenu - ZP 300/2006 Kaszubskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne w Kościerzynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa basenu w Kościerzynie o wymiarach niecki 12,50x25,00m i 8,00x12,00m wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kościerzyna, ulica Piechowskiego i Hallera. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 20.06.2006; data zakończenia: 30.09.2007;
III.1) Wymagane wadium: 200.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. (Dz.U. Nr 19,poz. 177 z późn. zm). 3/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 50 pracowników w grupie personelu technicznego. b) posiadać dostęp (własny lub przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych następujących jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego przeznaczonych do realizacji zamówienia określonych w SIWZ. c) dysponować osobami, które zapewnią nadzór nad realizacją niniejszego zamówienia określonymi w SIWZ d) wykonać jako generalny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat (t.j. w okresie 1 stycznia 2001r. - 31 grudnia 2005r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, kubaturowe obiekty sportowe o łącznej wartości robót min. 2.000.000 PLN brutto. 4/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)Wykonawca osiągnął średnioroczny obrót za ostatnie trzy lata obrachunkowe w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000 PLN - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychody netto ze sprzedaży produktów, usług, towarów i materiałów. b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000 PLN. Inne warunki określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.05.2006, cena - 500.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.05.2006, godzina 11:30, Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9, 83-400 Kościerzyna, sala nr 11.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.04.2006.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Przebudowa ulicy Gałczyńskiego w Kościerzynie
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Wzmocnienie atrakcyjności turystycznej Gminy Ujsoły poprzez budowę Splash Parku
- Kąpielisko Leśne-kryty basen.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.