To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-27
Łomianki: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla zadań:
Część I Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12
Część II Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12
Część III Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12
Część IV Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12
Część V Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw - zad 8/12
Numer ogłoszenia: 184173 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133211 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla zadań: Część I Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12 Część II Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12 Część III Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12 Część IV Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12 Część V Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw - zad 8/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla zadań: Część I Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12 w zakresie: I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Oświetlenie ul. Sielanki, na długości ok. 110 mb zawierających: a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, c) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) projekty budowlano - wykonawcze Oświetlenie ul. Sielanki, na długości ok. 110 mb - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. e) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki f) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, g) uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD. h) przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną. i) kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną. j) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. k) Informację BIOZ - 4 egz. l) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Opiniach ZUD Prawie Budowlanym, Prawie Energetycznym, Ustawie o drogach publicznych Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.). Część II Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12 w zakresie: I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Oświetlenie ul. Kopciuszka na odc. ok. 330 mb., zawierających: a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, c) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) projekty budowlano - wykonawcze Oświetlenie ul. Kopciuszka na odc. ok. 330 mb., - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. e) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki f) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, g) uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD. h) przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną. i) kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną. j) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. k) Informację BIOZ - 4 egz. l) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Opiniach ZUD Prawie Budowlanym, Prawie Energetycznym, Ustawie o drogach publicznych Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.) Część III Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12 w zakresie: I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka, zawierających: a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, c) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) projekty budowlano - wykonawcze Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka, - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. e) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki f) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, g) uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD. h) przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną. i) kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną. j) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. k) Informację BIOZ - 4 egz. l) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Opiniach ZUD Prawie Budowlanym, Prawie Energetycznym, Ustawie o drogach publicznych Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.) Część IV Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12 w zakresie: I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Oświetlenie ul. Bolka i Lolka, na długości ok. 230 mb zawierających: a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, c) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) projekty budowlano - wykonawcze Oświetlenie ul. Bolka i Lolka, na długości ok. 230 mb - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. e) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki f) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, g) uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD. h) przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną. i) kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną. j) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. k) Informację BIOZ - 4 egz. l) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Opiniach ZUD Prawie Budowlanym, Prawie Energetycznym, Ustawie o drogach publicznych Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.) Część V Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw - zad 8/12 ; w ramach zadania wykonanie projektu budowlano- wykonawczego dla Doświetlenie ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw, w zakresie: I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego Doświetlenie ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw, zawierających: m) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, n) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, o) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, p) projekty budowlano - wykonawcze Doświetlenia ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw, - po 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. q) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki r) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, s) uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD. t) przedmiary robót -5 egz. wraz z wersją elektroniczną. u) kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną. v) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną. w) Informację BIOZ - 4 egz. x) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Opiniach ZUD Prawie Budowlanym, Prawie Energetycznym, Ustawie o drogach publicznych Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.). Dokumenty posłużą do postępowania o zamówienie publiczne i muszą być zgodne Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.). Po zapoznaniu się z materiałami wskazane jest, aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Wykonanie oświetlenia ul. Sielanki - zad 15/12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESTI FOS Sp. z o. o., Dębe 5g, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17958,00
Oferta z najniższą ceną: 9717,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17958,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie oświetlenia w ul. Kopciuszka - zad 12/12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESTI FOS Sp. z o.o., Dębe 5 G, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24969,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24969,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Szymczaka - zad 14/12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Energo - Inwest Jacek Mielczarek, Dębe 56 G, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27921,00
Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie oświetlenia w ul. Bolka i Lolka - zad 13/12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESTI FOS Sp. z o.o., Dębe 5G, 05-140 S, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17958,00
Oferta z najniższą ceną: 13530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17958,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Doświetlenie ul. Miłej oraz ul. Rodziewiczówny przy placu zabaw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Energo-Inwest Jacek Mielczarek, Dębe 5G, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27921,00
Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27921,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.