Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Pruszcz Gdański: Pełnienie usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Wykonanie kanalizacji deszczowej, zbiorników retencyjnych i sieci dróg wraz z oświetleniem na terenie Osiedla Strzeleckiego w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 184179 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 775 99 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Wykonanie kanalizacji deszczowej, zbiorników retencyjnych i sieci dróg wraz z oświetleniem na terenie Osiedla Strzeleckiego w Pruszczu Gdańskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z Prawa budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zm.) oraz zasadami sztuki budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Wykonanie kanalizacji deszczowej, zbiorników retencyjnych i sieci dróg wraz z oświetleniem na terenie Osiedla Strzeleckiego w Pruszczu Gdańskim. W zakres robót do wykonania w ramach ww. inwestycji wchodzi: 1) wykonanie nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, zatok i najazdów o powierzchni ok. 13.308 m2, 2) wykonanie kanalizacji deszczowej, łącznie z rondem, o długości ok. 1.425 mb, 3) wykonanie oświetlenia ulic, ok. 880 m, 4) wykonanie zbiorników retencyjnych o powierzchni ok. 1,09 ha.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 usług z zakresu nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych wielobranżowych, obejmujących w swym zakresie minimum następujące branże: drogową, sanitarną i elektryczną w każdym zadaniu, o wartości min. 2.000.000 zł netto każda robota budowlana, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi nadzoru zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje minimum 4 osobami, posiadającymi uprawnienia do sprawowania nadzoru inwestorskiego, o następujących specjalnościach: - drogowej (min. 1 osoba), - wodno-kanalizacyjnej (min. 1 osoba), - elektrycznej (min. 1 osoba), - hydrotechnicznej lub melioracyjnej (min. 1 osoba). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zwierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (wzór - załącznik nr 7 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) wykaz wykonanych usług (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji), f) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz potwierdzające przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego osób sprawujących nadzór inwestorski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszcz-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański. Opłata: 19,05 zł. 2)Za pośrednictwem poczty (przesyłka za pobraniem ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Opłata: 34,95 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, pok. nr 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim
- Rozbiórka budynku jałownika wraz z istniejącą infrastrukturą oraz uporządkowanie dz. nr 3/15, obręb Karżnica, miejscowość Rębowo, gmina Potęgowo, powiat słupski, woj. pomorskie
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa pasa drogowego ul. Łukasiewicza oraz budowa oświetlenia fragmentu ul. Nowowiejskiego, Dworcowej oraz doświetleń kładek K4 i K5 nad rzeką Radunia w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2233G Stanisławowo-Miłocin-Cedry Wielkie"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:"Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji i w okresie gwarancji remontu Alei Niepodległości w Sopocie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zad.: Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.