eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Przebudowa drogi leśnej nr 1 w Leśnictwie Czereszenka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Lutowiska: Przebudowa drogi leśnej nr 1 w Leśnictwie Czereszenka
Numer ogłoszenia: 184208 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany , Stuposiany 4, 38-713 Lutowiska, tel. 013 4610010, 4610171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.krosno.lasy.gov.pl/web/stuposiany

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 1 w Leśnictwie Czereszenka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z: - Naprawa przepustów z rur betonowych O 80 cm polegająca na umocnieniu wlotu i wylotu narzutem kamiennym w siatce oraz poprawienie betonowych ścianek czołowych (pionowanie) - 5 szt x 2 x 3 m3 - j.w lecz O 100 - 5 szt x 2 x 3.5 m3 - Przebudowa przepustów z rur betonowych O 80 na Rury AROT - szt 2 - 12 mb + 10 mb - Naprawa barier metalowych mostu polegająca na uzupełnieniu prętów metalowych O 20 mm - 100 mb - Malowanie farbą olejną 2x barier metalowych mostu - rury O 100 mm - 180 mb, - pręty O 20 mm - 320 mb - Wykonanie zjazdów ze szlaków zrywkowych na drogę z rur AROT O 50 mm - 10 szt x 6 mb = 60 mb - Wykonanie rowu odwadniającego - 5200 mb - Odmulenie rowu odwadniającego - 1000 mb - Mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni przy użyciu równiarki i walca 5600x5 - Wzmocnienie warstwy podbudowy niesortem kamiennym i tłuczniem sortowanym przy gr. śr. 20 cm - 2600x3.5 = 9100 - cała szerokość 2000x0,8x2 - 3200 - koleiny - Uzupełnienie górnej warstwy nawierzchni tłuczniem kamiennym sortowanym przy gr. śr. 10 cm - 2600x3.5 = 9100 - cała szerokość 2000x0,8x2 - 3200 - koleiny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na wykonaniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 złotych,

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub mostowej w ograniczonym zakresie. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień budowlanych poprzez przedstawienie co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane w specjalnościach wymienionych w warunku o którym mowa powyżej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca dołączy wykaz osób, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji powyższego zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień - załącznik nr 8 - oraz wypełnienie formularza wykaz osób - załącznik nr 4 został załączony do specyfikacji .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub remontu dróg podrzędnych o wartości robót - każda co najmniej 150 000 PLN brutto (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania), o zakresie i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Wykonawca załączy wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Formularz - doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 został załączony do specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz osób, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji powyższego zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień (załącznik nr 8) oraz wypełnienie formularza wykaz osób załącznik nr 4 został załączony do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz osób, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji powyższego zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień (załącznik nr 8) oraz wypełnienie formularza wykaz osób załącznik nr 4 został załączony do specyfikacj.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w trybie art. 22.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1. potrzeby wprowadzenia zmian w przedmiocie niniejszego postępowania wywołanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi okolicznościami; 2. potrzeby wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu niniejszego postępowania, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych lub innymi okolicznościami; 3. konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości wykonywania umowy; b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c) zmianami spowodowanymi zmianami przepisów prawa, norm, wiedzy technicznej, ochrony środowiska, itp. d) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich. 4. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_stuposiany/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Stuposiany, Stuposiany 4, 38-713 Lutowiska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Stuposiany, Stuposiany 4, 38-713 Lutowiska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składające się z dwóch lub więcej partnerów ( konsorcja, spółki cywilne), będą musiały spełniać następujące wymagania: a)oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w punktach : 9.3.1- 4 SIWZ dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty są wspólne b) oferta ma być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami (zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum); d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony, jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów ( należy załączyć pisemne pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum); e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum Każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Zamawiający ustala pisemny oraz za pomocą faxu sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. W przypadku porozumiewania się faxem wymaga się potwierdzenia otrzymania informacji. Wykonawca, w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie Wykonawcy. Na 2 dni przed podpisaniem umowy Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu: a) Kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty) uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do izb samorządu zawodowego osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane treścią siwz uprawnienia. Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko, do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę. b) Harmonogram rzeczowo - finansowy, który winien zawierać między innymi: - zakres rzeczowy - wartości netto i brutto planowanych do wykonania prac w podziale na kwartały..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.