To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-02
Ogłoszenie nr 18420 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Mielec: Dostawa posiłków profilaktycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5714 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
69043924700000, ul.
ul. Wolności
44,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 5820500, 5820573, faks
175 820 576, e-mail
mpgk@mpgk.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa posiłków profilaktycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem dostaw są posiłki regeneracyjne w postaci artykułów spożywczych dla pracowników Zamawiającego. Artykuły spożywcze nabywane będą na podstawie bloczków "Posiłków regeneracyjnych" na okaziciela. Bloczki posiłków regeneracyjnych upoważniają do zakupu przez uprawnionych - okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków regeneracyjnych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bloczka (tj. do wysokości: 15,00 zł do dnia 31.10.2017 r., od dnia 01.11.2017 r. wartość nominalna bloczka zostanie zwiększona o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę do dnia 20.10.2017 r., przy zachowaniu niezmienionej kwoty upustu określonej w ofercie Wykonawcy.). Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek regeneracyjny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bloczka. 2. Zamawiający ustala wartość nominalną bloczka w wysokości 15,00 zł. Zatem na podstawie bloczka pracownik będzie mógł zakupić produkty spożywcze, wchodzące w skład posiłku, do wartości (brutto) 15,00 zł - za nadwyżkę ponad kwotę 15,00 zł pracownik zapłaci samodzielnie. Każdy bloczek "Posiłku regeneracyjnego" wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do zakupu posiłków. Dokumenty bloczków "Posiłków regeneracyjnych" sporządzi Zamawiający i przedstawi je do zapoznania się Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne. 3. Prognozowana liczba bloczków żywnościowych - posiłków regeneracyjnych przez czas trwania umowy: 34 755 sztuk bloczków. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, obowiązany jest zapewnić wydawanie posiłków regeneracyjnych od poniedziałku do soboty, w godzinach od 6:00 do 22:00 w minimum 2 placówkach handlowych, w niedziele od 6:00 do 22:00 w co najmniej jednej placówce handlowej; w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego (uprawnionych pracowników Zamawiającego). 5. Wydawane posiłki regeneracyjne mają składać się z produktów spożywczych do bezpośredniego spożycia, obejmujących co najmniej asortyment opisany w punkcie 7. Wykluczone jest wydawanie w szczególności napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i chemii gospodarczej. Wydawane produkty mają być świeże ( z aktualnym terminem ważności ). 6. Miejsce realizacji zamówienia: Dostawy mają być realizowane w punktach sprzedaży Wykonawcy ( co najmniej dwóch), którego ofertę wybrano i z którym zawarto umowę. Punkty sprzedaży winny znajdować się na terenie miasta Mielca i być położone na różnych osiedlach. 7. Asortyment produktów spożywczych (dostępnych w każdym punkcie sprzedaży) wymagany przez Zamawiającego: Wyroby ogólnospożywcze Owoce świeże m. in.: jabłka, banany, grejpfruty, cytryny, pomarańcze Warzywa w postaci: świeżych ( co najmniej pomidor, ogórek, cebula, papryka), surówek i sałatek Mrożonki - mrożone potrawy gotowe do spożycia po podgrzaniu, co najmniej: pizza, fasolka po bretońsku, pierogi, knedle, kopytka Płatki śniadaniowe- co najmniej 4 rodzaje Cukier biały, trzcinowy Przyprawy: sól, pieprz, maga, papryka, kostki bulionowe Ketchup Musztarda Chrzan tarty Majonez Zupy instant Kawa zbożowa i prawdziwa Herbata liściasta i ekspresowa Dżemy, konfitury Miód Chleb żytni, pszenny, razowy, na zakwasie, graham Bułki Nabiał: Ser biały (tłusty, półtłusty, chudy) Twarożek ziarnisty Twarożek do smarowania, śniadaniowy- co najmniej 3 różne gatunki Ser żółty- co najmniej 4 różne gatunki (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Ser topiony- co najmniej 4 różne gatunki Sery pleśniowe Masło Margaryny do smarowania pieczywa Mleko 0,5%- 18% tłuszczu Kefir Maślanka Śmietana 9%- 36% tłuszczu Jaja Jogurty Wyroby mięsne Wędliny- co najmniej 10 rodzajów (w plastrach lub możliwość krojenia w sklepie) Pasztet- co najmniej 3 rodzaje Kaszanka Parówki Serdelki Wyroby konserwowe Konserwy rybne- co najmniej 5 rodzajów Konserwy mięsne- co najmniej 5 rodzajów Ogórki korniszony Ogórki kwaszone Papryka konserwowa Kapusta kwaszona Oleje Olej rzepakowy Olej sojowy Olej słonecznikowy Oliwa z oliwek Napoje Woda mineralna Sok pomidorowy Sok pomarańczowy Sok grejpfrutowy Wyroby garmażeryjne Gołąbki Pierogi Krokiety Uszka Galarety z drobiu i wieprzowiny Ryby wędzone
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT402649.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 461546.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 24.2025 Wykonywanie przeglądów technicznych klimatyzatorów, agregatów chłodniczych i agregatów wody lodowej w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 147R na odcinku 900 mb w miejscowości Gliny Małe i Gliny Wielkie;
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.