eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie nad OsąPrzebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 041501C i 041503C w miejscowościach Linowo i Świecie nad Osą, gmina Świecie nad Osą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Świecie nad Osą: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 041501C i 041503C w miejscowościach Linowo i Świecie nad Osą, gmina Świecie nad Osą
Numer ogłoszenia: 18420 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 1, 86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4661613, faks 056 4661621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 041501C i 041503C w miejscowościach Linowo i Świecie nad Osą, gmina Świecie nad Osą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe na odcinku 2,90km; - mechaniczne karczowanie zakrzaczeń na powierzchni - 0,30ha; - mechaniczne korytowanie obejmujące poszerzenie drogi do 5,10m oraz pod zjazdy do poszczególnych posesji zlokalizowanych przy drodze, zjazdy na pola i drogi gminne i pod zatoki autobusowe na powierzchni - 16038,00m2; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o gr. 10cm zagęszczonej mechanicznie na powierzchni - 958,00m2; - wykonaniu nawierzchni z kamienia tłuczonego o gr. 15cm jako podbudowa dolna na powierzchni - 16038,00m2; - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni - 16038,00m2; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 8cm jako podbudowa górna na powierzchni - 21838,00m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4cm jako warstwa wiążąca na powierzchni - 9948,00m2; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni i skropienie asfaltem nawierzchni drogowych na powierzchni - 9948,00m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4cm jako warstwa ścieralna na powierzchni - 9658,00m2; - wykonanie przepustu drogowego o długości - 21,00mb; - wykonanie odwodnienia drogowego poprzez wykonanie 4szt wpustów ulicznych wraz z odprowadzeniem wód opadowych o długości 44,00m oraz wykonanie 2szt studni o średnicy 1,00m; - wykonanie chodników dla pieszych o szerokości 2,00m na długości 140mb; - mechaniczne ścinanie poboczy po wykonaniu robót nawierzchniowych na powierzchni - 4245,00m2; - wykonanie oznakowania przebudowywanego ciągu komunikacyjnego poprzez ustawienie 20 znaków drogowych; W zakresie prac występuje obsługa geodezyjna całego przedsięwzięcia wraz z inwentaryzacją powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 45000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść w jednej z form zgodnych z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie gotówki należy wpłacić w kasie Urzędu Gminy lub na rachunek prowadzony w Banku Pocztowym w Toruniu na konto nr 34 1320 1120 2564 6845 2000 0001

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli a) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świecie nad Osą 86-341 Świecie nad Osą Tel. (056) 466-16-13; 466-16-23 Fax (056) 466-16-21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świecie nad Osą 86-341 Świecie nad Osą pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.