eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malborkdostawa używanego tomografu komputerowego znak sprawy PCZ.ZP.19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Malbork: dostawa używanego tomografu komputerowego znak sprawy PCZ.ZP.19
Numer ogłoszenia: 184211 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, fax 0-55 64 60 235.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa używanego tomografu komputerowego znak sprawy PCZ.ZP.19.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tomograf ze skanem spiralnym, używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2002 roku parametry określone w SIWZ 2. W zakres wykonania zamówienia wchodzi także: montaż, instalacja i uruchomienie urządzenia, także szkolenie lekarzy i techników RTG w zakresie obsługi technicznej i konserwacji urządzenia 3. Wykonawca dostarczy w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy - instrukcje obsługi - 2 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej - dokumentacje techniczną urządzenia ( przeglądów technicznych) oraz dane techniczne niezbędne do sporządzenia projektu ochrony radiologicznej - 2 egzemplarze w formie papierowej - po zamontowaniu urządzenia, w dniu odbioru u Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamawiającemu: kartę gwarancyjną, dokumentację dopuszczającą do użytkowania - paszport urządzenia - Wykonawca zamontuje i uruchomi urządzenie na wezwanie zamawiającego, jednak nie szybciej niż 30 dni od dnia podpisania umowy - Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z zamawiającym w zakresie opracowania ochrony radiologicznej i systemu kontroli jakości - Wykonawca będzie szkolił 8 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i obsługi technicznej urządzenia w okresie kolejnych 6 miesięcy od dnia uruchomienia urządzenia oraz pewni dostęp do pomocy na telefon - porady udzielane telefonicznie przez okres udzielonej gwarancji na urządzenie. Szkolenie pracowników Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, za wyjątkiem pierwszego, które musi się odbyć w terminie 3 dni od uruchomienia urządzenia. 4. Wykonawca musi dołączyć stosowne materiały ( prospekty, foldery, zdjęcia, instrukcje obsługi, inne dokumenty w całości lub wyciągi z tych dokumentów) aparat musi posiadać aktualne świadectwo rejestracji (wpis do rejestru wyrobów medycznych /deklaracja zgodności z CE)

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wpłata wadium w wysokości 9.000,00 zł w formie zgodniej z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonali min. l dostawę wraz z montażem tomografu komputerowego spiralnego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust.l pkt ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, w postaci bilansu, rachunku zysków i strat - za okres 2 lat obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. e) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw dotyczących zakresu objętego zamówieniem z wyszczególnieniem ich wartości, odbiorców i daty wykonania. f) Potwierdzenie, że w/w dostawy zostały wykonane należycie g) Aktualne świadectwa rejestracji oferowanego sprzętu ( wpis do rejestru wyrobów medycznych /deklaracja zgodności z CE)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. spełnienie parametrów technicznych - 20
    • 3. okres trwania gwarancji - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bi.powiat.malbork.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.