To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-19
Mikołów: Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 184217 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161639 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3257639, faks 32 2260860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: Analizator wolnostojący lub nastołowy wraz ze stołem, fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2015) wraz z nieodpłatnym pakietem startowym (1 opakowanie TSH, PSA i troponiny) Przenośny klimatyzer bez konieczności użycia rury odprowadzającej gorące powietrze, z funkcją chłodzenia miejscowego parametry graniczne analizatora określono w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim w wersji papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi analizatora metodyki dla poszczególnych mierzonych parametrów w wersji papierowej paszport techniczny analizatora 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, dostawa na koszt Wykonawcy termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do SIWZ termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury 3. Wymagania dotyczące serwisu nieodpłatny autoryzowany serwis analizatora w całym okresie obowiązywania umowy w ramach nieodpłatnego serwisu wszystkie naprawy i niezbędne do napraw części zamienne na koszt Wykonawcy w ramach nieodpłatnego serwisu przegląd diagnostyczno - konserwacyjny z wydaniem certyfikatu poprawności działania, 1 raz w roku na koszt Wykonawcy Wykonawca zapewnia możliwość przyjęcia zgłoszenia awarii przez 7 dni w tygodniu telefonicznie i/lub e-mailem czas przybycia serwisu, podjęcie działań i usunięcia usterki/awarii - nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii niezależnie od dnia tygodnia w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 24 godzin Wykonawca pokryje koszty badań wykonanych w najbliższym laboratorium na podstawie wystawionej refaktury w terminie określonym w dokumencie w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 2 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawca zapewnia nieodpłatnie analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany w przypadku powtarzających się trzech kolejnych awarii w ciągu kwartału, powodujących brak możliwości zachowania ciągłości badań (czas przestoju powyżej 48 godzin), Wykonawca wymieni nieodpłatnie analizator na własny koszt w terminie do 3 dni od daty ostatniej awarii i pokryje koszty odczynników i innych materiałów potrzebnych do uruchomienia i skonfigurowania nowego analizatora 4. Cena ofertowa obejmuje koszt: - dostawy analizatora (w przypadku analizatora nastołowego wraz ze stołem), montażu, uruchomienia - podłączenia do systemu informatycznego szpitala INFO MEDICA - komunikacja dwukierunkowa, (tel. 32 776 10 19 Asseco Poland S.A.) - jednorazowego szkolenia wstępnego personelu laboratorium w zakresie obsługi aparatu - jednorazowe szkolenie dla lekarzy po instalacji analizatora w celu zapoznania z możliwościami wykorzystania informacji diagnostycznej zawartej w uzyskanych wynikach badań - aktualizacji szkoleń personelu laboratorium - poprzez udział pracowników w szkoleniach organizowanych przez Wykonawcę - sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 5. Wykonawca wskaże osoby do stałych kontaktów z Zamawiającym, w zakresie: obsługi handlowej obsługi serwisowej wsparcia merytorycznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
- Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348153,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 360326,43
Oferta z najniższą ceną: 360326,43 / Oferta z najwyższą ceną: 360326,43
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 w Mikołowie - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku.
- ZAKUP I SUKCESYWNY ODBIÓR Z OTACZARNI MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ"DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE W ROKU 2025
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Budowa oświetlenia na ul. Bolesława Śmiałego w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Budowa doświetlenia dwunastu przejść dla pieszych - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego etap II, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- Dzierżawa czytnika do moczu wraz z dostawą pasków oraz dzierżawa koagulometru wraz z dostawą odczynników dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szydłowcu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szydłowcu
- ZP/CZD/049/25 Dostawa zestawów do oznaczania przeciwciał wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia oznaczeń metodą immunoblot
- Dostawa odczynników chemicznych do Laboratorium Oceny Mleka Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt Laboratorium Referencyjnego z/s w Parzniewie
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.