Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Zabrze: Nadzór inwestorski nad adaptacją budynku byłej biblioteki Donnersmarcków dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej - etap 2
Numer ogłoszenia: 184226 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad adaptacją budynku byłej biblioteki Donnersmarcków dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej - etap 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Nadzór inwestorski nad adaptacją budynku byłej Biblioteki Donnersmarcków na potrzeby Filharmonii Zabrzańskiej - etap 2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót budowlanych w branży: 1)Budowlanej, 2)Instalacji elektrycznych i teletechnicznych, 3)Instalacji wentylacji i klimatyzacji, 4)Instalacji wodno - kanalizacyjnych, 5)Instalacji centralnego ogrzewania, 6)Drogowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00zł, (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dniIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu, o które Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A.wykaz wykonanego nadzoru o wartości netto nie niższej niż 250.000,- zł nad przebudową budynku lub kompleksu budynków, zrealizowanego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartości nadzorowi nad robotami budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz dokumentu potwierdzającego, że nadzór budowlany został wykonany należycie; B.wykaz jednej wykonanej na podstawie pomiarów analizy akustycznej pomieszczenia filharmonii lub opery o wartości netto nie niższej niż 25.000,- zł, zrealizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartości analizie akustycznej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz dokumentu potwierdzającego, że analiza została wykonana należycie; C.wykaz osób i podmiotów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1.Koordynator inspektorów nadzoru budowlanego: nie mniej niż 1 osoba -kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno budowlanej. 2.Inspektor nadzoru nad robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3.Inspektor nadzoru nad robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; 4.Inspektor nadzoru nad robotami drogowymi: 1 osoba. - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane drogowe; 5.Akustyk: Dokument wystawiony na osobę potwierdzający doświadczenie - np. rekomendacja lub oświadczenie tej osoby o wykonaniu analizy akustycznej pomieszczenia filharmonii lub opery na podstawie wykonanych pomiarów. 6.Konserwator: Na podstawie §7.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niżej wymienioną osobą biorącą udział w przebudowie budynku: -Osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra, uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów, co najmniej, 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. D.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt B, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; E.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Koordynator inspektorów nadzoru budowlanego: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno budowlanej, - aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB; 2) Inspektor nadzoru nad robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień, bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB; Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez wykazanie kilku osób posiadających łącznie wymagane uprawnienia. 3) Inspektor nadzoru nad robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień, bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB; 4) Inspektor nadzoru nad robotami drogowymi: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w specjalności drogowej, - aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB; 5) Akustyk: -Dokument lub oświadczenie osoby potwierdzające wykonanie co najmniej jednej pełnej analizy akustycznej pomieszczenia obiektu kultury, takiego jak filharmonia lub opera wykonanej na podstawie wykonanych pomiarów; 6) Konserwator: Dla osoby z uprawnieniami konserwatorskimi oświadczenie o: -posiadaniu tytułu magistra, uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, -potwierdzeniu odbycia, po ukończeniu studiów, co najmniej, 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków (zgodnie z §7.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych), lub dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji zgodnych z wymogami § 13 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA KULTURY z dnia 9 czerwca 2004 r., o treści: Osoby, które uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich i robót budowlanych w rozumieniu niniejszego rozporządzenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Wykonawca składa, wraz z ofertą, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GB Soft sp. j., 41-800 Zabrze, ul. Wandy 10
od poniedziałku do piatku w godzinach: 09:00 - 17.30
tel 032 278 44 17, 278 44 12
osoba przekazujaca: Zdzisław Janczak
koszt SIWZ: 1 843,- PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Zabrze, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41 - 800 Zabrze, pok. 305, tel. 032/ 37 33 516.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2007 -2013 Priorytet IV Kultura, Działanie 4.1 Infrastruktura kultury Nazwa projektu: Adaptacja budynku Biblioteki Donnersmarcków dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Dostawa urządzenia laboratoryjnego - termocykler
- "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.