Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Jarosław: Remont nawierzchni drogi powiatowej 1785R Boratyn-Zamiechów w km 3+022 do 3+372
Numer ogłoszenia: 184249 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej 1785R Boratyn-Zamiechów w km 3+022 do 3+372.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) roboty przygotowawcze(rozebranie nawierzchni z mas min-bitum, rozebranie podbudowy z tłucznia), 2) podbudowa ( profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowej, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego) , 3) nawierzchnia ( nawierzchnia z mieszanek min-bitum. asfaltowych ( warstwa ścieralna), 4) inne roboty ( roboty ziemne, wzmocnienie poboczy tłuczniem kamiennym, renowacja rowów oraz przepust śred.0,4 m). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia , oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp , w szczególności: 1) w zakresie potencjału kadrowego Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót drogowych (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym co najmniej zrealizowane 2 inwestycje drogowe polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek . 2) w zakresie potencjału technicznego Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (posiada, dzierżawi, wynajmuje, poprzez użyczenie lub leasing) w pełni sprawne jednostki sprzętowe jn.: a)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 30 Mg/h - 1szt. (Wytwórnia mieszanki powinna być zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki na warunkach określonych w SST wykonania i odbioru robót . W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), b) walec statyczny samojezdny średni 10 Mg - 1szt, c) walec ogumiony samojezdny średni 8 Mg- 1szt, d) rozściełacz mas bitumicznych - 1szt, e)samochody samowyładowcze min. 10 t z przykryciem brezentowym- 2 szt, f) szczotka mechaniczna-1szt, g) skrapiarka-1szt, h) koparka podsiębierna o poj. łyżki min. 0,25 m3- 1 szt i) samochód samowyładowczy 5-10t- 2szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) W zakresie posiadanej wiedzy oraz doświadczenia , Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) minimum 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej ( netto). Przez robotę porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć budowę, przebudowę lub remont drogi , w tym .: profilowanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową , nawierzchnia z mieszanek min-bitum. asfaltowych warstwa ścieralna) oraz mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że niniejszy warunek spełnia każdy Wykonawca. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu jn.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , zgodne z treścią Formularza Nr 3 , 3) Informacja o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 4 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2)ust.1 pkt. 1. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualny na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ( Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 5 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2) ust.1 pkt. 2 . Jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on udokumentować ( dołączyć do oferty) porozumienie o współpracy miedzy nim a właścicielem sprzętu. 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 6 .Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2) ust.1 pkt. 3 Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie( np. referencje). 6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1 i 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 3,4,5 i 6 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców w stosunku, do których niniejsza Instrukcja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok.nr 4 ( Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.