eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Biologiikomputery, monitory, laptopy, netbooki, drukarki, skanery symbol postepowaniaWB--37-06-09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Biologii: komputery, monitory, laptopy, netbooki, drukarki, skanery symbol postepowania: WB--37-06-09
Numer ogłoszenia: 184254 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Biologii , ul. Miecznikowa 1, 02-096 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5541107, faks 022 5541102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biol.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Biologii: komputery, monitory, laptopy, netbooki, drukarki, skanery symbol postepowania: WB--37-06-09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu komputerowego w następującej ilości: a) Komputer stacjonarny tzw. zestaw biurowy (artykuł A) sztuk 10; b) Komputer stacjonarny tzw. zestaw graficzny (artykuł B) sztuk 20; c) Komputer stacjonarny tzw. zestaw serwerowy (artykuł C) sztuk 10; d) Monitor 22 cale (artykuł D) sztuk 20; e) Monitor 24 cale (artykuł E) sztuk 20; f) Drukarka laserowa monochromatyczna taka jak OKI B430d (artykuł F) sztuk 5; g) Drukarka laserowa monochromatyczna taka jak HP LASERJET P2015d (artykuł G) sztuk 5; h) Drukarka laserowa kolorowa taka jak HP CP2020 (artykuł H) sztuk 5; i) Drukarka laserowa kolorowa taka jak HP 3700d (artykuł I) sztuk 5; j) Laptop (artykuł J) sztuk 10; k) Drukarka zdjęć taka jak HP Photosmart 8050(artykuł K) sztuk 1; l) Skaner do pracy naukowej (artykuł L) sztuk 2; m) Skaner do pracy biurowej (artykuł M) sztuk 2; n) Skaner dokumentów (artykuł N) sztuk 2. 2. Szczegółowy opis wszystkich artykułów stanowiących przedmiot zamówienia i wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 1 - Parametry techniczne przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie złotych: tysiąc pięćset) 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 8 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173 z podaniem aktualnego numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. W przypadku zamiaru złożenia wadium w postaci poręczenia oraz gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej wykonawca zobowiązany jest przedstawić Kwestorowi Uniwersytetu Warszawskiego odpowiednie dokumenty lub wzory dokumentów na cztery dni robocze przed terminem składania ofert, celem zweryfikowania i wydania pisemnej opinii. Wykonawca dołączy do oferty zaopiniowany przez Kwestora UW wzór papieru wartościowego: poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, wraz z oryginałem dokumentu. Dokumenty lub ich wzory można przesłać do Kwestora UW faksem na nr 0-22 552 32 99 lub złożyć je w Sekretariacie Kwestora UW na ul. Karowej 20, V piętro, pok. 502, tel. 0-22 55-20-880. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. Zaleca się, aby gwarancja wystawiona przez bank zagraniczny była potwierdzona przez bank krajowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu, a oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia) 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. 3.2.1.wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 150 000,00PLN brutto, każda) . 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 200 000 PLN. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne. 4. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz innych dołączanych do oferty dokumentach. 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (Formularz Oferty) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt. 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN, 7) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Formularz Nr 1), 8) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto, każda), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (Formularz Nr 2), 2. Inne dokumenty stanowiące ofertę 1) zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy - podpisanego na ostatniej stronie przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2) dokumentacja techniczna - oryginalny katalog producenta oferowanych komputerów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym bez obowiązku ich tłumaczenia na język polski. 3) szczegółowy opis oferowanych warunków gwarancji i serwisu, 4) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału, wraz z zaopiniowanym wzorem - zgodnie z art. 6 Specyfikacji). Oryginały (wraz z zaopiniowanym wzorem), można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert na Wydział Biologii- pok. 113B (patrz adres - art. 5 § 3 ust. 3) lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 6 SIWZ. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego (lub kopii potwierdzonej notarialnie) oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i obejmować niniejsze postępowanie. 5) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. § 3. Informacje dotyczące konsorcjum W przypadku gdy ofertę składa konsorcjum: 1) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego, 2) formularz oferty podpisuje pełnomocnik. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum, 3) Formularz Nr 1 obowiązuje każdego z członków konsorcjum oddzielnie - należy złożyć odpowiednią do liczby podmiotów konsorcjum liczbę formularzy Nr 1, podpisaną przez pełnomocnika i odpowiedniego członka konsorcjum, którego dotyczy formularz, Ta sama zasada dotyczy wszystkich dokumentów wymienionych w art. 4 par. 2 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, (załączniki do Formularza Nr 1). Kserokopie poświadcza/podpisuje za zgodność z oryginałem pełnomocnik i odpowiedni członek konsorcjum, którego dokument dotyczy, 4) Formularz Nr 2 - podpisuje/poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik. Formularz jest wspólny dla całego konsorcjum. liczba dostaw wykazana we wspólnym formularzu dla całego konsorcjum, sumuje się dla wszystkich członków konsorcjum. Załączniki, w tym referencje poświadcza/podpisuje za zgodność z oryginałem pełnomocnik, 5) Dokument ubezpieczenia art. 4 par. 2 ust. 1 pkt 6 - wymagana kwota ubezpieczenia sumuje się dla wszystkich członków konsorcjum. Kserokopie podpisuje/poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik konsorcjum, 6) Wzór umowy, dokumenty wymienione w art. 4 par. 2 ust. 2 oraz inne oświadczenia, formularze i dokumenty podpisuje/poświadcza za zgodność z oryginałem (lub parafuje) pełnomocnik i dotyczą one całego konsorcjum, 7) Dowód wniesienia wadium - dotyczy całego konsorcjum. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument. Wadium może być również wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych członków konsorcjum. Wadium wnoszone w pieniądzu może być wnoszone w częściach przez poszczególnych członków konsorcjum, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika. Sumy poszczególnych dokumentów wadialnych muszą składać się na wadium w wysokości określonej w niniejszej SIWZ. § 4. Ogólne warunki składania ofert przez konsorcja 1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2. Oferta złożona przez konsorcjum musi spełniać następujące dodatkowe wymogi: 1) należy załączyć oryginał ustanowionego pełnomocnictwa dla reprezentowania konsorcjum, zgodnie z § 3 pkt 1 niniejszego artykułu; pełnomocnictwo musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania, 2) oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich pomiotów składających ofertę, 3) pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego i wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę, 4) realizacja całości kontraktu, łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie, 5) wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, 6) muszą spełniać wszystkie wymagania odnośnie uprawnień do uczestnictwa w przetargu, 7) oferta musi zawierać wszystkie informacje dla każdego z podmiotów oraz dla konsorcjum, zgodnie ze Specyfikacją. § 5. Wykonawcy zagraniczni 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 i ust. 2 niniejszego paragrafu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN lub równowartość tej kwoty, według średniego kursu NBP z dnia 20 maja 2009..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biol.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Biologii UW ul. I. Miecznikowa 1 02-096 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydział Biologii UW ul. I. Miecznikowa 1 02-096 Warszawa pok 113B lub portiernia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.