To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Warszawa: DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
Numer ogłoszenia: 184257 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142161 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny, ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WISKOELASTYKÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wiskoelastyków do Działu Farmacji Szpitalnej mieszczącego się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym w Warszawie przy ul. Józefa Sierakowskiego 13. Szczegółową charakterystykę wiskoelastyków będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w załączniku nr 1. Łączna ilość - 6 pakietów. 1) pakiet nr 1 - Hialuronian sodu 7000 1,4% 2) pakiet nr 2 - Hialuronian sodu 1,4% 3) pakiet nr 3 - Hydropropylmethylcelluloza 2% 4) pakiet nr 4 - System wiskoelastyczny (duopak) 5) pakiet nr 5 - Preparat wiskoelastyczny 6) pakiet nr 6 - Dwa wiskoelastyki kohezyjne w zbiorczym opakowaniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00 - Środki oftalmologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1 - Hialuronian sodu 7000 1,4% (14 mg/ml)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6048,00
Oferta z najniższą ceną: 6048,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6048,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2 - Hialuronian sodu 1,4%
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: VALEANT Sp. z o.o. - 35-959 Rzeszów, ul. Przemysłowa 2; CROMA PHARMA POLSKA Sp. z o.o. - 02-495 Warszawa, ul. Ryżowa 31, adres do korespondencji: ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19198,08
Oferta z najniższą ceną: 12916,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3 - Hydropropylmethylcelluloza 2%
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: VALEANT Sp. z oo. - 35-959 Rzeszów, ul. Przemysłowa 2; CROMA-PHARMA POLSKA Sp. z o.o. - 02-495 Warszawa, ul. Ryżowa 31, adres do korespondencji: ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163658,88
Oferta z najniższą ceną: 85536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163658,88
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4 - System wiskoelastyczny (duopak)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON POLSKA Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4320,00
Oferta z najniższą ceną: 4320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet nr 5 - Preparat wiskoelastyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON POLSKA Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1728,00
Oferta z najniższą ceną: 1728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1728,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pakiet nr 6 - Dwa wiskoelastyki kohezyjne w jednym zbiorczym opakowaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: VALEANT Sp. z o.o. - 35-959 Rzeszów, ul. Przemysłowa 2; CROMA-PHARMA POLSKA Sp. z o.o. - 02-495 Warszawa, ul. Ryżowa 31, adres do korespondencji: ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 333,07
Oferta z najniższą ceną: 333,07 / Oferta z najwyższą ceną: 333,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.