eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno - informacyjnej w Internecie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Olsztyn: Usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno - informacyjnej w Internecie.
Numer ogłoszenia: 184287 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, fax 089 5219109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno - informacyjnej w Internecie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno - informacyjnej w Internecie. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres I: 1) akcja promocyjno-informacyjna RPO WiM, polegająca na kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, poprzez serwis internetowy o zasięgu krajowym. a) emisja banerów reklamowych w portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim, w ilości 3 000 000 odsłon kreacji, połączona z usługą tzw. cappingu (usługą polegającą na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika Internetu, a więc tym samy kontaktów z reklamą), cappingu czasowego (usługą pozwalającą z góry określić łączną liczbę kontaktów z reklamą w czasie trwania całej kampanii); Typ banera - baner statyczny w wersji animowanej .swf oraz w pliku zastępczym .gif lub .jpeg; Wymiar banera - 400 - 500 x 50 - 100 pikseli; Wymagane umiejscowienie banerów - serwisy tematyczne dotyczące: biznesu, ekonomii, zarządzania zasobami ludzkimi, finansów; b) usługa mailingu (list poczty elektronicznej w formie pliku tekstowego wysłany do użytkowników darmowych kont pocztowych danego usługodawcy), w ilości wysłanych wiadomości do 35 000 właścicieli kont, połączona z usługą targetowania demograficznego w zakresie wieku i zamieszkania (kierowaniem informacji do określonej grupy odbiorców zdefiniowanej zgodnie z potrzebą - demograficznie bądź geograficznie), ograniczoną do województwa warmińsko-mazurskiego, Typ mailingu - forma standardowa (bez dźwięku); Zakres II: 1) akcja promocyjno-informacyjną RPO WiM, polegająca na kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, poprzez serwis internetowy o charakterze regionalnym a) emisja banerów reklamowych w portalu internetowym o zasięgu regionalnym, w ilości 1 000 000 odsłon kreacji, połączona z usługą tzw. cappingu (usługą polegającą na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika Internetu, a więc tym samy kontaktów z reklamą), cappingu czasowego (usługą pozwalającą z góry określić łączną liczbę kontaktów z reklamą w czasie trwania całej kampanii); Typ banera - baner statyczny w wersji animowanej .swf oraz w pliku zastępczym .gif lub .jpeg; Wymiar banera - 500 000 odsłon banera o wymiarach 400 - 500 x 50 - 100 pikseli oraz 500 000 odsłon banera 750 x 100 pikseli; Wymagane umiejscowienie banerów - na stronie głównej oraz opcjonalnie w serwisach tematycznych dotyczących: biznesu, ekonomii, zarządzania zasobami ludzkimi, finansów; b) emisji artykułów sponsorowanych, przygotowanych przez Zamawiającego, w ilości 5 artykułów; Wymagane umiejscowienie artykułu - w serwisach tematycznych powiązanych z treścią artykułu wraz z linkiem na pierwszej stronie; standardowy okres zawieszenia artykułu sponsorowanego;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawcy spełnią łącznie następujące warunki: W ramach zakresu I: a. mają zasięg ogólnopolski; b. mają status serwisu informatycznego (serwisu internetowego o charakterze informacyjnym, oferującym regularnie dostarczane, codziennie aktualizowane wiadomości z różnych kategorii życia); c. mają liczbę użytkowników (Real users) w ciągu miesiąca na poziomie min. 6 mln (dane według średniej za miesiące: kwiecień/maj/czerwiec); d. mają możliwość świadczenia wymaganych usług: emisji banerów reklamowych połączonej z usługą cappingu i cappingu czasowego oraz usługi mailingu dla min. 35 000 użytkowników kont pocztowych; W ramach zakresu II: a. mają charakter regionalny informacji zawartych w portalu; b. mają status serwisu informatycznego; c. mają liczbę użytkowników w ciągu miesiąca na poziomie min. 100 tysięcy osób (dane według średniej za miesiące: kwiecień/maj/czerwiec);; d. mają możliwość świadczenia wymaganych usług: emisji banerów reklamowych połączonej z usługą campingu i campingu czasowego oraz usługi emisji artykułów sponsorowanych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i udzielić zamówienia. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4) Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 9 SIWZ - zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Zamawiający w trakcie ww. oceny będzie brał pod uwagę jedynie dokumenty i oświadczenia, których wymagał w SIWZ na potwierdzenie spełniania postawionych warunków. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentu, zawierającego informację, że Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu lub nie złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna, że Wykonawca warunku nie spełnia i wykluczy go z udziału w postępowaniu. o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców), 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipwm.24.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach priorytetu VIII Pomocy Technicznej RPO WiM.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I: Akcja promocyjno-informacyjna RPO WiM, polegająca na kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, poprzez serwis internetowy o zasięgu krajowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres I: 1) akcja promocyjno-informacyjna RPO WiM, polegająca na kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, poprzez serwis internetowy o zasięgu krajowym. a) emisja banerów reklamowych w portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim, w ilości 3 000 000 odsłon kreacji, połączona z usługą tzw. cappingu (usługą polegającą na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika Internetu, a więc tym samy kontaktów z reklamą), cappingu czasowego (usługą pozwalającą z góry określić łączną liczbę kontaktów z reklamą w czasie trwania całej kampanii); Typ banera - baner statyczny w wersji animowanej .swf oraz w pliku zastępczym .gif lub .jpeg; Wymiar banera - 400 - 500 x 50 - 100 pikseli; Wymagane umiejscowienie banerów - serwisy tematyczne dotyczące: biznesu, ekonomii, zarządzania zasobami ludzkimi, finansów; b) usługa mailingu (list poczty elektronicznej w formie pliku tekstowego wysłany do użytkowników darmowych kont pocztowych danego usługodawcy), w ilości wysłanych wiadomości do 35 000 właścicieli kont, połączona z usługą targetowania demograficznego w zakresie wieku i zamieszkania (kierowaniem informacji do określonej grupy odbiorców zdefiniowanej zgodnie z potrzebą - demograficznie bądź geograficznie), ograniczoną do województwa warmińsko-mazurskiego, Typ mailingu - forma standardowa (bez dźwięku);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II: Akcja promocyjno-informacyjną RPO WiM, polegająca na kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, poprzez serwis internetowy o charakterze regionalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres II: 1) akcja promocyjno-informacyjną RPO WiM, polegająca na kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, poprzez serwis internetowy o charakterze regionalnym a) emisja banerów reklamowych w portalu internetowym o zasięgu regionalnym, w ilości 1 000 000 odsłon kreacji, połączona z usługą tzw. cappingu (usługą polegającą na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika Internetu, a więc tym samy kontaktów z reklamą), cappingu czasowego (usługą pozwalającą z góry określić łączną liczbę kontaktów z reklamą w czasie trwania całej kampanii); Typ banera - baner statyczny w wersji animowanej .swf oraz w pliku zastępczym .gif lub .jpeg; Wymiar banera - 500 000 odsłon banera o wymiarach 400 - 500 x 50 - 100 pikseli oraz 500 000 odsłon banera 750 x 100 pikseli; Wymagane umiejscowienie banerów - na stronie głównej oraz opcjonalnie w serwisach tematycznych dotyczących: biznesu, ekonomii, zarządzania zasobami ludzkimi, finansów; b) emisji artykułów sponsorowanych, przygotowanych przez Zamawiającego, w ilości 5 artykułów; Wymagane umiejscowienie artykułu - w serwisach tematycznych powiązanych z treścią artykułu wraz z linkiem na pierwszej stronie; standardowy okres zawieszenia artykułu sponsorowanego;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.