Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Zgorzelec: I przetarg nieograniczony na usługi w zakresie realizacji szkoleń w ramach realizowanego w 2011r. przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu projektu systemowego pn. Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 184321 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu , ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 61 505, faks 75 77 61 505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.zgorzelec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I przetarg nieograniczony na usługi w zakresie realizacji szkoleń w ramach realizowanego w 2011r. przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu projektu systemowego pn. Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie realizacji szkoleń w ramach realizowanego w 2011r. przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu projektu systemowego pn. Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie realizacji szkoleń w podziale na 14 zadań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ, który winien być wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, który winien być wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3) Aktualny odpis lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2. ustawy Prawo zamówień Publicznych. 4) Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowej, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Jeżeli zaświadczenie wydano przed rokiem 2011 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, że wpis jest aktualny w bieżącym roku. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, którym mowa w pkt.7 ppkt.3 SIWZ, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub złożyć dokumenty równoważne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 ppkt.10 SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, ilości godzin dydaktycznych, liczby osób przeszkolonych, terminu realizacji i nazwy odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Szczegółowy opis warunków lokalowych oraz wyposażenia techniczno-dydaktycznego wykorzystywanego przy realizacji zamówienia, w tym podanie informacji dot. zapenienia osobnego i w pełni wyposażonego stanowiska pracy dla każdego uczestnika
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności podczas realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy, iż znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 7 ppkt.3 SIWZ (i odpowiednio w ppkt. 10) należy złożyć dla każdego wykonawcy. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 i 2 SIWZ mogą zostać złożone odrębnie przez każdego wykonawcę lub w imieniu wszystkich wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenia na jednym dokumencie. Informacja dot. dokumentów wystawionych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami uwierzytelniającymi na język polski, tj. sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego. 2)Ilekroć w SIWZ a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisani) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. 3)Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 4)W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, według zasad, o których mowa w pkt. 7 ppkt.12 i 13 SIWZ oraz klauzula za zgodność z oryginałem. 5)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 12 SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za godność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty Wykonawca obowiązany jest załączyć n/w dokumenty stanowiące integralną część oferty: a)Harmonogram i program szkolenia zawierający w szczególności:nazwę i zakres szkolenia oraz jego czas trwania, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia- jeżeli dotyczy, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, b) Kalkulację ceny (kosztów) szkolenia jednego uczestnika, zawierającą koszt szkolenia dla 1 uczestnika oraz koszt osobogodziny, c)Zaparafowany wzór umowy (wraz z załącznikami) w sprawie zamówienia publicznego, d)Oferty złożone na części, w których wykorzystywane będzie oprogramowanie muszą zawierać oświadczenie wraz z numerem licencji na wykorzystywanie danego oprogramowania w celach komercyjnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie - 10
- 3 - Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4 - Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydatktyczne - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności wydłużeniem się terminu rozstrzygnięcia procedury przetargowej, nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2)zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ i zawartych w ofercie, 4)zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, 5)zmianę zakresu tematycznego zajęć na prośbę uczestników za zgodą dwóch stron przedmiotowej umowy, 6)zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawa. 7)zmniejszenia liczby uczestników z powodu niezależnego od Zamawiającego, w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników o koszty zmienne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu systemowego pn. Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: język niemiecki - stopień podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: język niemiecki - stopień podstawowy - dla 11 osób w wymiarze 32 h, termin realizacji: od 02.09 do 24.10.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: język niemiecki - stopień rozszerzony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: język niemiecki - stopień rozszerzony - dla 6 osób w wymiarze 32 h, termin realizacji: od 02.09 do 24.10.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: język angielski - stopień podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: język angielski - stopień podstawowy - dla 15 osób w wymiarze 32 h, termin realizacji: od 25.10 do 15.12.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obsługa żurawia HDS /przenośne/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa żurawia HDS /przenośne/ - dla 7 osób w wymiarze 28 h, termin realizacji: od 29.07 do 15.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 6 osób w wymiarze 24 h, termin realizacji: od 01.09 do 16.09.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obsługa komputera - poziom podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa komputera - poziom podstawowy - dla 7 osób w wymiarze 45 h, termin realizacji: od 29.07do 15.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: obsługa komputera - poziom rozszerzony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa komputera - poziom rozszerzony - dla 10 osób w wymiarze 45 h, termin realizacji: od 29.07do 15.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: fotografia cyfrowa i obsługa sprzętu z obróbką zdjęć w programach komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotografia cyfrowa i obsługa sprzętu z obróbką zdjęć w programach komputerowych - dla 10 osób w wymiarze 40 h, termin realizacji: od 16.08. do 31.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wizaż, makijaż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wizaż, makijaż - dla 6 osób w wymiarze 30 h, termin realizacji: od 22.08 do 01.09.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kelner, barman.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kelner, barman - dla 4 osób w wymiarze 45 h, termin realizacji: od 29.07 do 15.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: obsługa i napełnianie zbiorników LPG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa i napełnianie zbiorników LPG - dla 3osób w wymiarze 16 h, termin realizacji: od 15.08 do 26.08.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prawo jazdy kat. B - dla 9 osób, termin realizacji: od 22.08 do 30.11.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prawo jazdy kat. B dla 1 osoby z dysfunkcją ruchową kończyn dolnych, termin realizacji: od 22.08 do 30.11.2011r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: prawo jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prawo jazdy kat. C dla 4 osób, termin realizacji: od 22.08. do 30.11.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-0, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 10
- 3. Program i czas realizacji szkolenia - 30
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 20
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.