eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WińskoRemont części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wińsku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkalny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-19

Wińsko: Remont części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wińsku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkalny
Numer ogłoszenia: 184357 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131721 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, faks 071 3898366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wińsku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na mieszkalny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. W przebudowywanym budynku zostaną wykonane: - wymiana pokrycia dachu wraz z opierzeniami oraz rynnami i rurami spustowymi, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana balustrad i pokrycia schodów (stopnie) na klatce schodowej, - remont posadzek drewnianych i ceramicznych, w tym wypełnienie ubytków oraz zastosowanie nowych pokryć, - zabezpieczenie stropów i poddasza pod kątem przeciwpożarowym, - wykonanie lekkich ścianek działowych z betonu komórkowego i wydzielenie tym samym nowych pomieszczeń, - remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła i montażem grzejników, - remont instalacji wod.-kan. wewnątrz budynku wraz z białym montażem, - remont instalacji elektrycznej wraz z montażem gniazdek, włączników i punktów świetlnych. 3. Przedmiot umowy szczegółowo określa: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią integralną część umowy. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. 5. Materiały z rozbiórki (przydatne) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zagospodarowuje je zgodnie z dokumentacją projektową. Materiały przydatne wg. wskazań Zamawiającego, po oczyszczeniu Wykonawca zobowiązuje się przenieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Materiały niewykorzystane i powstałe w trakcie wykonywania prac budowlanych, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy z zachowaniem przepisów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. 7. Termin wykonania umowy rozpoczyna się w dniu podpisania umowy, a kończy 31.10.2016 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIKOLUK - Budownictwo i Zabytki inż. Zbigniew Mikoluk, ul. Zaułek 5/3, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418376,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 428420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 428420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 946927,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.