Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puńsk: rozwój infrastruktury drogowej na polsko-litewskim pograniczu w województwie podlaskim. (Przebudowa 12 odcinków dróg gminnych w kierunku granicy z Litwą w 4 przygranicznych gminach: Puńsk, Sejny, Wiżajny, Rutka Tartak) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Puńsku, do kontaktów: maluszys Konstanty Wiaktor Robert, ul. Adama Mickiewicza 23 lok. 7, 16-515 Puńsk, woj. podlaskie, tel. 087 5161082, fax 087 5161048, e-mail: ug_punsk@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_punsk Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Drogi gminne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozwój infrastruktury drogowej na polsko-litewskim pograniczu w województwie podlaskim. (Przebudowa 12 odcinków dróg gminnych w kierunku granicy z Litwą w 4 przygranicznych gminach: Puńsk, Sejny, Wiżajny, Rutka Tartak). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Puńsk-3drogi, Gmina Sejny-3drogi, Gmina Rutka Tartak-2drogi, Gmina WIżajny-4drogi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozwój infrastruktury drogowej na polsko-litewskim pograniczu w województwie podlaskim.(Przebudowa 12 odcinków dróg gminnych w kierunku granicy z Litwą w 4 przygranicznych gminach:Puńsk -5575,50mb, Rutka Tartak-5297,00mb, Sejny - 8651,50mb, Wiżajny - 8404,00mb. Ogółem 27.928,00mb.W tym 6 odcinków o nawierzchni bitumicznej o długości - 15.463,50mb; 6 odcinków o nawierzchni żwirowej - 12.464,50mb). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 2), w którym winny znaleźć się następujące oświadczenia: a) posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności i czynności wymienionych w niniejszej specyfikacji, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) posiada wszelkie niezbędne informacje dla przygotowania oferty, f) zapoznał się ze wszystkimi warunkami dotyczącymi przetargu, ujętymi w niniejszej specyfikacji i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy winno być uzupełnione o aktualne dokumenty (oryginały lub kopie z potwierdzeniem zgodności z oryginałem) jak niżej: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oferty składane przez konsorcja złożone z dwóch lub więcej firm, występujących jako partnerzy, winny spełniać następujące wymagania: 1) wszyscy partnerzy konsorcjum muszą spełniać warunki SIWZ i dołączyć do oferty dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ w Rozdziale 1 pkt. 1 ppkt. 1.1. i 1.2. \a\, \c-f\, natomiast dokumenty wymienione w ppkt. 1.3. \a - b\ oraz załączniki wymienione w ppkt. 1.4. dołącza partner wiodący, 2) jeden z partnerów konsorcjum winien być wyznaczony jako wiodący, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i załączone do oferty, 3) oferta winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli partnerów konsorcjum, 4) wiodący partner konsorcjum winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, dotyczy to także płatności, 5) wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań kontraktowych; takie oświadczenie złożone przez każdego z partnerów winno być załączone do pełnomocnictwa, o którym mowa w odnośniku b 2); w przypadku wygrania przetargu oświadczenia takie będą jednym z dokumentów umowy, 6) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy zawarcia konsorcjum, podpisana przez wszystkich partnerów; Umowa konsorcjum powinna zawierać klauzulę o niemożliwości rozwiązania konsorcjum przed wykonaniem zamówienia, 7) dane liczbowe dotyczące poszczególnych partnerów konsorcjum winny być zsumowane i dołączone do oferty, c) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio: ~ że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ~ lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) kopia zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON. e) kopia decyzji nadania numeru identyfikacyjnego NIP. f) kopia zgłoszenia rejestracyjnego VAT. 1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat lub za okres krótszy, jeżeli firma istnieje niedawno; co najmniej 2 zamówienia polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł każde z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, referencji oraz adresów zleceniodawców u których można będzie zasięgnąć informacji o realizacji wykonanych robót. Powyższe należy zamieścić na załączniku nr 3 dołączonym do SIWZ - Warunkiem dopuszczającym do przetargu jest przedłożenie informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych przez firmę środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 2.000.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik 4). Do załącznika należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia w poszczególnych branżach Warunkiem dopuszczającym jest posiadanie przez kierownika budowy: · zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w roku 2007. · kopia uprawnień budowlanych. · Staż pracy minimum 2 lata 1.4. Pozostałe załączniki wg CZĘŚCI \D\: a) upoważnienie (Załącznik Nr 5), W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie podpisanej kopii pełnomocnika. b) oświadczenie oferenta o udostępnieniu informacji (Załącznik Nr 6), Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany (Załącznik Nr 6) oraz wpiąć dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. c) karta gwarancyjna (Załącznik Nr 7). d) należy dołączyć parafowany na każdej stronie wzór umowy z wypełnieniem miejsc wykropkowanych ( wzór część \C\ SIWZ). e) dołączyć oryginał dokumentu wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 74.37.40.00 - 74.37.40.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą, tj. 30 dni. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dn. 09. 11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Termin wniesienia wadium w pieniądzu upływa dnia: 30.04. 2007r. tj w dniu przed złożeniem oferty na koncie Zamawiającego jn.: 4. Wadium wniesione w gotówce należy wpłacić na konto Zamawiającego w banku: BS Sejny O/Puńsk, Nr: 54 9354 0007 0070 0700 0420 0005 Wadium na przetarg: \Rozwój infrastruktury drogowej na polsko -litewskim pograniczu w województwie podlaskim\. Projekt Nr 2005/179\. Dopuszcza się wpłaty gotówki w kasie Zamawiającego. Brak potwierdzenia wpłaty wadium na konto Zamawiającego w dniu otwarcia ofert to jest 30.04.2007r. traktowane będzie jako nie wpłacenie wadium. 5. Do oferty należy załączyć oryginał dokumentu wniesienia wadium w w/w formach. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną. 7. Wykonawca, który wygrał przetarg może utracić na rzecz Zamawiającego wniesione wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 7.1. Odmówił podpisania umowy na warunkach, jakie wcześniej zostały określone w ofercie. 7.2. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy. 7.3. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.4. Wykonawca może tracić wadium, gdy bez usprawiedliwienia nie dotrzymał terminu podpisania umowy określonego w Rozdziale 14 pkt. 2 niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wtedy, gdy unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 10. Wadium zwraca się pozostałym Wykonawcom w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnia warunki zawarte w art.22, ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę, opisanych w ogłoszeniu SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w punktach 1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_punsk. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 30.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Puńsk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Litwa - Polska - Obwód Kaliningradzki Federacji Rosyjskiej INTERREG IIIA. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.03.2007.
INNE PRZETARGI PUŃSK
więcej: przetargi PUŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.