To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Oborniki: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 184403 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181459 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów SP ZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Negocjacje z wolnej ręki na świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów SP ZOZ przez okres 3 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICEK & MICEK S.C. HALINA MICEK, HENRYK MICEK
jakie przetargi wygrała firma
MICEK & MICEK S.C. HALINA MICEK, HENRYK MICEK
- Micek & Micek S.C. Halina i Sebastian Micek, ul. Łąkowa 2, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61710,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58748,58
Oferta z najniższą ceną: 58748,58 / Oferta z najwyższą ceną: 58748,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 5 ust. 1a ppkt 2 i 4. Dotychczasowy Wykonawca w terminie jednego dnia tj. 30.06.2011r poinformował Zamawiającego o zaprzestaniu wykonywania zamówienia w związku ze swoją sytuacją ekonomiczną. W tym stanie prawnym Zamawiający z dniem 01.07.2011r obowiązany był wyłonić Wykonawcę na dostawę całodziennego wyżywienia i dystrybucję posiłków dla pacjentów Szpitala. W tym stanie prawnym wystąpiło naruszenie zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań oraz uniemożliwienie terminowej realizacji zadania. Zamówienie obejmuje okres 3 miesięcy od dnia 01.07.2011r. do dnia 30.09.2011r.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywających w ośrodkach wsparcia, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Przygotowanie oraz dostawa obiadów dla Uczestników na pobyt dzienny oraz całodobowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Zarębach Kościelnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.