eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkiusługi cateringowe podczas kursów realizowanych w ramach projektu pt.mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Suwałki: usługi cateringowe podczas kursów realizowanych w ramach projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.
Numer ogłoszenia: 184406 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi cateringowe podczas kursów realizowanych w ramach projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi cateringowe podczas kursów realizowanych w ramach projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.Zadanie 1: usługa cateringu podczas kursu Opiekun-ka dziecięcy-a realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12.Zadanie 2: usługa cateringu podczas kursu Operator-ka obrabiarek sterowanych numerycznie CNC realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12.Zadanie 3: usługa cateringu podczas kursu Opiekun-ka osoby starszej realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12.Zadanie 4: usługa cateringu podczas kursu Spawacz metodą TIG realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożeń na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się kandydata-tki na szkolenie pomimo wezwania Zamawiającego),zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach Ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 7:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach Ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa cateringu podczas kursu Opiekun-ka dziecięcy-a realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało sie w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez Asystenta lub Kierownika projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego kursu.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywał się kurs,przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy, jakości produktów spożywczych,dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników kursu; Zamawiający wymaga, aby napoje gorące były podawane w termosach-warnikach; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;zapewnienia osoby/osób, które przygotują catering oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,estetycznego podawania posiłków,dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem kursu;zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.Zamawiający każdorazowo zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 8 osób,łączna liczba dni szkoleniowych: 30 dni,szacunkowa ilość zestawów: 240zestawów (jako zestaw rozumie się lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) miejsce świadczenia usługi: Suwałki.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata-tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi cateringowej, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi cateringowej dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi cateringu. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:lunchu.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, co najmniej:Przykładowa propozycja menu: filet z ryby 150g. ( gotowego produktu do spożycia) + frytki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),kartacze 240 g. (gotowego produktu do spożycia) +surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia) kotlet schabowy 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pierś z kurczaka 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ryż 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pieczone udko z kurczaka 120g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki pieczone 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia).Dania winny być podawane na gorąco.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa cateringu podczas kursu Operator-ka obrabiarek sterowanych numerycznie CNC realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania ,dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało sie w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez Koordynatora projektu lub Asystenta projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego kursu.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywał się kurs,przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników kursu; Zamawiający wymaga, aby napoje gorące były podawane w termosach-warnikach; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone; zapewnienia osoby-osób, które przygotują catering oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,estetycznego podawania posiłków,dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem kursu;zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.Zamawiający każdorazowo zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 7 osób,łączna liczba dni szkoleniowych: 31 dni,szacunkowa ilość zestawów: 217zestawów, (jako zestaw rozumie się lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8),miejsce świadczenia usługi: Suwałki. W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata-tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi cateringowej, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi cateringowej dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi cateringu. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:lunchu.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, co najmniej drugiego dania: Przykładowa propozycja menu: filet z ryby 150g. ( gotowego produktu do spożycia) + frytki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),kartacze 240 g. (gotowego produktu do spożycia) +surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia) kotlet schabowy 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pierś z kurczaka 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ryż 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pieczone udko z kurczaka 120g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki pieczone 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),Dania winny być podawane na gorąco; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa cateringu podczas kursu Opiekun-ka osoby starszej realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez Koordynatora projektu lub Asystenta projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego kursu.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywał się kurs,przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników kursu; Zamawiający wymaga, aby napoje gorące były podawane w termosach-warnikach; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;zapewnienia osoby-osób, które przygotują catering oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,estetycznego podawania posiłków,dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem kursu;zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.Zamawiający każdorazowo zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 10 osób,łączna liczba dni szkoleniowych: 30 dni,szacunkowa ilość zestawów: 300 zestawów (jako zestaw rozumie się lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)miejsce świadczenia usługi: Suwałki.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata-tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi cateringowej, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi cateringowej dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi cateringu. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:lunchu.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, co najmniej drugiego dania: Przykładowa propozycja menu: filet z ryby 150g. ( gotowego produktu do spożycia) + frytki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),kartacze 240 g. (gotowego produktu do spożycia) +surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia) kotlet schabowy 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pierś z kurczaka 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ryż 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pieczone udko z kurczaka 120g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki pieczone 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),Dania winny być podawane na gorąco; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa cateringu podczas kursu Spawacz metodą TIG realizowanego w ramach projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II nr WND-POKL.07.02.01-20-320-12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało sie w oparciu o poszczególne zlecenia, wystawiane przez Koordynatora projektu lub Asystenta projektu pt. mobilny Klub Integracji Społecznej II, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego kursu.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywał się kurs,przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników kursu; Zamawiający wymaga, aby napoje gorące były podawane w termosach-warnikach; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;zapewnienia osoby-osób, które przygotują catering oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze, estetycznego podawania posiłków,dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem kursu;zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach. Zamawiający każdorazowo zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 8 osób,łączna liczba dni szkoleniowych: 19 dni,szacunkowa ilość zestawów: 152zestawów (jako zestaw rozumie się lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) - miejsce świadczenia usługi: Suwałki.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata-tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi cateringowej, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi cateringowej dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi cateringu. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:lunchu.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w kursie, co najmniej drugiego dania: Przykładowa propozycja menu:ilet z ryby 150g. ( gotowego produktu do spożycia) + frytki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),kartacze 240 g. (gotowego produktu do spożycia) +surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),kotlet schabowy 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pierś z kurczaka 150g. (gotowego produktu do spożycia) + ryż 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia),pieczone udko z kurczaka 120g. (gotowego produktu do spożycia) + ziemniaki pieczone 150g. (gotowego produktu do spożycia) + surówka 150g. (gotowego produktu do spożycia). Dania winny być podawane na gorąco.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.