eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławOchrona osób i mienia w obiekcie Jednostki Wojskowej 3957 w Jarosławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Jarosław: Ochrona osób i mienia w obiekcie Jednostki Wojskowej 3957 w Jarosławiu.
Numer ogłoszenia: 184489 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3957, ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6279133, fax 016 6279411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3957.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 3957 w Jarosławiu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Jednostki Wojskowej 3957 w Jarosławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje całodobową ochronę osób i mienia realizowaną na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 3957 w Jarosławiu w całodobowym systemie zmianowym realizowanym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO). Przedmiotem zamówienia jest : 1) bezpośrednia ochrona mienia oraz osób na terenie Jednostki Wojskowej 3957, realizowana poprzez utrzymywanie: a) posterunku nr 1 - całodobowego we wszystkie dni w okresie obowiązywania umowy; b) posterunku nr 2 - ruchomego (patrol): w godzinach 16.00-07.00 we wszystkie dni robocze w okresie obowiązywania umowy; całodobowo - we wszystkie soboty, niedziele i pozostałe dni wolne od pracy w okresie obowiązywania umowy; 2) całodobowy nadzór systemu przepustowego - kontrola ruchu osób i pojazdów (służba na biurze przepustek JW 3957), realizowany przez: jednego pracownika ochrony - w godzinach 16.00-07.00 we wszystkie dni robocze, a także we wszystkie soboty, niedziele i pozostałe dni wolne od pracy w okresie obowiązywania umowy; dwóch pracowników ochrony - w godzinach 07.00-16.00 we wszystkie dni robocze w okresie obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający żąda: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy. 3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty ( zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego). 4. Pełnomocnictwo przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Oświadczenie wykonawcy, iż jest on uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi zawartymi w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych , posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Dział II rozdz. 1 art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; podmioty występujące wspólnie zobowiązane są ponadto do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 7. Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr114 poz. 740 z późn. zmianami). 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy przedstawić dokumenty poświadczające posiadanie odpowiednich kwalifikacji). 9. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150 000 zł. A ponadto: 1. oświadczenie o posiadaniu broni, wymaganej do ochrony w/w obiektu zgodnie z instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sztabu Generalnego (1569/2004§12.1). 2. oświadczenie, że Wykonawca ma do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę, od co najmniej 6 miesięcy, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert - personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia. 3. oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie oraz w środki łączności radiowej działającej na wydzielonym paśmie wykonawcy. 4. oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie eksploatacji uzbrojenia oraz strzelania ( co najmniej raz na dwa miesiące). 5.oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnice służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes, w myśl obowiązujących przepisów. 6. wyrażenie zgody przez przedsiębiorcę na realizację usług ochrony po ogłoszeniu mobilizacji na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002r.w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa ( Dz. U. Nr 78,poz 707). Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631). Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 (Dz. U. 98.21.94 z późn. zm.) - Kodeks pracy Art. 100. § 2, pkt 4. Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz .U. 03.153.1503 z późn. zm.), Art. 11. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności oferty oraz poprawności dokumentów dostarczonych przez Wykonawców metodą: spełnia/nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 3957 ul. 3 - go Maja 80, 37-500 Jarosław fax (016) 6279133 lub (016) 6279411..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 3957 ul. 3 -go Maja 80, 37-500 Jarosław w kancelarii jawnej - budynek sztabowy 1 piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.