Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Krosno Odrzańskie: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku nr 3 i 13 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim.
Numer ogłoszenia: 184498 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, fax 068 358 27 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku nr 3 i 13 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZEŚĆ ZAMÓWIENIA - BUDYNEK NR 3 obejmuje: 1) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej w budynku metodą iniekcji krystalicznej; 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej w budynku metodą tradycyjną, tj.: - odkopanie ścian zewnętrznych; - wykonanie izolacji poprzez zastosowanie masy Abizolu R+P gr 2mm lub równoważnej; - ułożenie membrany kubełkowej; - zakopanie ścian i odtworzenie stanu istniejącego wokół budynku; 3) rozbiórkę ścian murowanych z cegły przy oknach piwnicznych; 4)wykonanie murów przy oknach piwnicznych. II CZEŚĆ ZAMÓWIENIA - BUDYNEK NR 13 obejmuje: 1)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej w budynku metodą iniekcji krystalicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium na każdą z części na którą składa ofertę, w wysokości wynoszącej na jedną część 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wykonawca składając wadium powinien wyraźnie określić na którą część zostało ono złożone..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: wykaz wykonanych robót związanych z wykonywaniem izolacji przeciwwilgociowej - CPV: 45320000-6 - roboty izolacyjne, (Zamawiający bezwzględnie wymaga wskazania co najmniej jednej pracy podobnej) o wartości wynoszącej co najmniej 50.000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, nazwy Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania robót, na wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te (tj. roboty wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie - w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pokój nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku nr 3 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I CZEŚĆ ZAMÓWIENIA - BUDYNEK NR 3: 1) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej w budynku metodą iniekcji krystalicznej; 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej w budynku metodą tradycyjną, tj.: - odkopanie ścian zewnętrznych; - wykonanie izolacji poprzez zastosowanie masy Abizolu R+P gr 2mm lub równoważnej; - ułożenie membrany kubełkowej; - zakopanie ścian i odtworzenie stanu istniejącego wokół budynku; 3) rozbiórkę ścian murowanych z cegły przy oknach piwnicznych; 4) wykonanie murów przy oknach piwnicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku nr 13 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II CZEŚĆ ZAMÓWIENIA - BUDYNEK NR 13: 1) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej w budynku metodą iniekcji krystalicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.