Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Kraków: Dostawa środków do dezynfekcji - 3 grupy
Numer ogłoszenia: 184516 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265/4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji - 3 grupy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji - 3 grupy 1 grupa - środki do dezynfekcji dla Pracowni Endoskopowej ( określone w załaczniku nr 1 ) 2 grupa - środki do dezynfekcji dla Bloku Operacyjnego( określone w załaczniku nr 2 ) 3 grupa - środki do dezynfekcji dla Centralnej Sterylizacji ( określone w załaczniku nr 3 )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonali minimum 1 dostawę środków dezynfekcyjnych do szpitali o wartości składanej oferty. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) oferują produkty będące przedmiotem zamówienia posiadające wymagane dopuszczenia do obrotu na terenie RP i UE zgodnie z obowiązującymi przepisami f) wyrażą zgodę na min. 6-cio miesięczny okres niezmienności cen podanych w ofercie; g) oferują produkty posiadające minimum 12 miesięczny termin ważności w chwili dostawy do Zamawiającego; h) dostarczą towar na swój koszt i ryzyko do magazynów Apteki w terminie do 4 ch dni roboczych dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego; i) dostawa na cito w ciągu 48 godzin; j) dołączą próbki oferowanych środków do dezynfekcji; Próbki przedmiotu zamówienia muszą zostać złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić dokładny opis: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie Ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę środków do dezynfekcji nr MZP-391-99/2008 NIE OTWIERAĆ PRZED: 2008-08-18 GODZ. 11:00 PRÓBKI - Grupa ............ Ilość próbek dołączonych do oferty, zależna jest od wydolności marketingowej Wykonawcy, winna jednak zapewnić możliwość obiektywnego określenia kryterium ocena walorów użytkowych przez Użytkowników. Próbki są integralną częścią oferty i nie będą podlegały zwrotom. Próbki oferowanych wyrobów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne jak oferowane wyroby - należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i kraju produkcji Każda próbka powinna być oznaczona numerem grupy i numerem pozycji w grupie. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim. Próbki oferowanych wyrobów powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie), oznakowanym nazwą wykonawcy i numerem grupy. Brak wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty. 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt. a - d skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty nie dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE, nie zagwarantował stałości cen przez okres min. 6 m-cy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy jako niezgodna ze specyfikacją. 3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy z dołączoną szczegółową specyfikacją oferowanych produktów ( załącznik nr 1 - 3)2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 5. Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają minimum 12 miesięczny termin ważności w chwili dostawy do Zamawiającego 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8. Kserokopię pozwolenia na prowadzenie hurtowego obrotu produktami leczniczymi ( o ile dotyczy ) 9. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. nr 53 poz. 533 z późniejszymi zmianami ( o ile dotyczy ) 10. Przekazanie danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach z późniejszymi zmianami ( o ile dotyczy ) 11. Dokumenty , na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. ( Dz. U. z 2004r Nr 93 poz. 896 ) i zadeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia: deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat /y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi ( klasa I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III ) ( o ile dotyczy ) 12. Pozytywna opinia OLYMPUSA ( dotyczy grupy 1 ) 13. Atest Instytutu Leków ( dotyczy grupy 2 poz. 1 ) 14. Opis działania (treść ulotki) oferowanych produktów 15. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy 16. Próbki oferowanych produktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena walorów użytkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub w siedzibie Zamawiającego pok 4H-19, 4H-20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:45, miejsce: siediba Zamawiającego pok. 4H-19, 4H-20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji dla Pracowni Endoskopowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śodki do dezynfekcji dla Bloku Operacyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji dla Centralnej Sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena walorów użytkowych - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa środków do dezynfekcji sygnatura sprawy: 33-W-D-02-2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- "Dostawa produktów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, kremów i płynów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.