Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Gliwice: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gliwicach, finansowanych ze środków Funduszu Pracy.
Numer ogłoszenia: 184556 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach , pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231-18-41, faks 0-32 231-59-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gliwicach, finansowanych ze środków Funduszu Pracy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie grupowe dla 28 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice w zakresie: prawo jazdy kat. C, C+E, D. 2. Szkolenie grupowe dla 14 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice w zakresie: asystent doradcy podatkowego. 3. Szkolenie grupowe dla 14 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice w zakresie:nowoczesna obsługa biura..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Wykonawca powinien posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby danego Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zamówienia z Części 1 Wykonawca musi posiadać doświadczenie w dziedzinie organizacji szkolenia zawodowego kierowców, wynikające z realizacji szkoleń dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, w zakresie programowym i wymiarze godzinowym takim samym lub zbliżonym do zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymagana liczba osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, które ukończyły realizowane przez Wykonawcę ww. szkolenia w latach 2009 - do dnia ogłoszenia niniejszego postępowania - min. 100 osób. Różnica wymiaru godzinowego zrealizowanych przez Wykonawcę ww. szkoleń może być mniejsza nie więcej niż 25% w stosunku do wymiaru objętego przedmiotem danej części zamówienia. Dla zamówienia z Części 2 i 3 Wykonawca musi posiadać doświadczenie w dziedzinie organizacji szkoleń o charakterze biurowym, połączonych z organizacją praktyki zawodowej (biurowej), wynikające z realizacji szkoleń dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, w wymiarze godzinowym takim samym lub zbliżonym do zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymagana liczba osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, które ukończyły realizowane przez Wykonawcę ww. szkolenia w latach 2009 - do dnia ogłoszenia niniejszego postępowania - min. 30 osób. Różnica wymiaru godzinowego zrealizowanych przez Wykonawcę ww. szkoleń może być mniejsza nie więcej niż 25% w stosunku do wymiaru objętego przedmiotem danej części zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części 1 1. Baza lokalowa powinna posiadać salę wykładową odpowiednią do prowadzenia zajęć dla 28-osobowej grupy, wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. 2. Sale wykładowe powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia. 4. Zapewniony powinien być odpowiednio wyposażony plac manewrowy do ćwiczeń. Dla części 2 i 3 1. Baza lokalowa powinna posiadać salę wykładową odpowiednią do prowadzenia zajęć dla min. 14-osobowej grupy, wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. 2. Sale wykładowe powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia. 4. Stanowisko pracy każdego uczestnika szkolenia powinno być wyposażone w odpowiedni, zgodny ze specyfiką szkolenia, sprzęt dydaktyczny, tj.: komputer, dostęp do drukarki, itp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kwalifikacje oraz doświadczenie kadry dydaktycznej powinny być związane z tematyką szkolenia i dopasowane do prowadzonych przez nich zajęć. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz kadry dydaktycznej, która będzie realizować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych czynności. Ponadto należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o wpisie do RIS.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: - terminu szkolenia, w przypadku, gdy liczba osób zainteresowanych uczestnictwem w poszczególnych edycjach szkolenia nie przekroczy 80% liczby osób, zakładanej przez Zamawiającego do przeszkolenia w danym zakresie, wskazanej w niniejszej SIWZ, - miejsca szkolenia, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, w przypadku awarii w sali szkoleniowej lub budynku, uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa między Wykonawcą, a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenia, zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, - kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa między Wykonawcą, a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że ww. zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-100 Gliwice,
Plac Inwalidów Wojennych 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gliwicach, ul. Plac Inwalidów Wojennych 12, pokój 105 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 28 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Prawo jazdy kat. C, C+E, D..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 28 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice w zakresie: prawo jazdy kat. C, C+E, D..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Lokalizacja szkolenia - 30
- 3. Certyfikat jakości usług - 10
- 4. Baza sprzętowa - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 14 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - asystent doradcy podatkowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 14 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - asystent doradcy podatkowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Lokalizacja szkolenia - 30
- 3. Certyfikat jakości usług - 10
- 4. Baza lokalowa - 10
- 5. Konsultacje - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 14 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - nowoczesna obsługa biura..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 14 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - nowoczesna obsługa biura..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Lokalizacja szkolenia - 30
- 3. Certyfikat jakości usług - 10
- 4. Baza lokalowa - 10
- 5. Konsultacje - 20
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Budowa oświetlenia na ul. Nad Łąkami
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia kursów prawa jazdy kategorii C i D
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.