Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-09
Gliwice: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu skweru przy ul. Warmińskiej, Sportowej i Głogowskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 184564 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu skweru przy ul. Warmińskiej, Sportowej i Głogowskiej w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie koncepcji i przedstawienie do zatwierdzenia, wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę: a) projekt skweru przy ul. Warmińskiej: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej (starobruk o rozmiarze 10x10 cm lub analogiczna), - rozbiórka obecnego placu zabaw, zlokalizowanie nowego placu zabaw po jednej ze stron - założenie nowego małego placu zabaw (mała piaskownica, huśtawki, karuzela, zjeżdżalnia itp.) z metalowym ogrodzeniem o wysokości do 1,2 m, - nowe trawniki, nasadzenia (szpaler drzew alejowych wzdłuż głównej ścieżki, żywopłot wokół całego skweru do 0,5 m wys.), - nowe ławki, kosze na śmieci. Opis skweru przy ulicy Warmińskiej: - powierzchnia 0,53 ha - drzewa wszystkie, w tym: 77 szt - do wycinki 4 szt - do pielęgnacji 63 szt - krzewy 49 m2 - żywopłoty (w rozwinięciu) 60 m2 - trawniki 4.735 m2 - kwietniki 0 - drogi 530 m2 - mała architektura 38 szt b) projekt skweru przy ul. Sportowej: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej (starobruk o rozmiarze 10x10 cm lub analogiczna), - budowa małego placu zabaw (mała piaskownica, jedna huśtawka, zjeżdżalnia i karuzela) z metalowym ogrodzeniem o wysokości do 1,2 m. - nowe trawniki, nasadzenia, - nowe ławki, kosze na śmieci. Opis skweru przy ulicy Sportowej: - powierzchnia 0,19 ha - drzewa wszystkie, w tym: 46 szt - do wycinki 13 szt - do pielęgnacji 29 szt - krzewy 31 m2 - żywopłoty (w rozwinięciu) 0 m2 - trawniki 1.252 m2 - kwietniki 27 m2 - drogi 667 m2 - mała architektura 0 szt c) projekt skweru przy ul. Głogowskiej: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej (starobruk o rozmiarze 10x10 cm lub analogiczna), - rozbiórka starego placu zabaw - założenie nowego placu zabaw (piaskownica, huśtawki, karuzela, zjeżdżalnia itp.) z metalowym ogrodzeniem o wysokości do 1,2 m, - nowe trawniki, nasadzenia, - nowe ławki, kosze na śmieci. Opis skweru przy ulicy Głogowskiej: - powierzchnia 0,58 ha - drzewa wszystkie, w tym: 105 szt - do wycinki 52 szt - do pielęgnacji 38 szt - krzewy 420 m2 - żywopłoty (w rozwinięciu) 0 m2 - trawniki 5.307 m2 - kwietniki 0 m2 - drogi 275 m2 - mała architektura 13 szt Ustalenia do przedmiotu zamówienia: - wykonanie trzech koncepcji wstępnych do zatwierdzenia przez zamawiającego, - uzyskanie w imieniu zamawiającego z Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Gliwicach pozwolenia na budowę (lub dokonać zgłoszenia prac) w terminie do 31 października 2009r., - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody z właścicielami wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenie skweru, - Każdy z projektów ma się składać z : - projektu architektoniczno-budowlanego - 4 egz., - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz., - przedmiaru robót - 4 egz., - kosztorysu - 2egz., - całość projektów budowlano - wykonawczych (oprócz kosztorysów) powinna być zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD (pliki w formacie PDF). Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania MZUK w celu uzyskania materiałów wyjściowych w sprawach dotyczących uzgodnienia i realizacji ww. projektu. Koszt wszelkich materiałów wyjściowych, podkładów mapowych, ich aktualizacji oraz innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne, jak również uzgodnień obligatoryjnych należy ująć w oferowanej cenie usługi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zrealizowali minimum 3 usługi w zakresie projektowania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. brutto każda, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt.1)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust.1, art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, c) wykaz wykonanych usług w zakresie projektowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25 c
44-109 Gliwice
Dział Planowania i zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 11:30, miejsce: w Sekretariacie siedziby zamawiającego. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu skweru przy ul. Warmińskiej w Gliwicach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projekt skweru przy ul. Warmińskiej: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej (starobruk o rozmiarze 10x10 cm lub analogiczna), - rozbiórka obecnego placu zabaw, zlokalizowanie nowego placu zabaw po jednej ze stron - założenie nowego małego placu zabaw (mała piaskownica, huśtawki, karuzela, zjeżdżalnia itp.) z metalowym ogrodzeniem o wysokości do 1,2 m, - nowe trawniki, nasadzenia (szpaler drzew alejowych wzdłuż głównej ścieżki, żywopłot wokół całego skweru do 0,5 m wys.), - nowe ławki, kosze na śmieci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu skweru przy ul. Sportowej w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projekt skweru przy ul. Sportowej: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej (starobruk o rozmiarze 10x10 cm lub analogiczna), - budowa małego placu zabaw (mała piaskownica, jedna huśtawka, zjeżdżalnia i karuzela) z metalowym ogrodzeniem o wysokości do 1,2 m. - nowe trawniki, nasadzenia, - nowe ławki, kosze na śmieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu skweru przy ul.Głogowskiej w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projekt skweru przy ul. Głogowskiej: - oświetlenie skweru, wysokie latarnie, - wytyczenie nowych alejek (z uwzględnieniem istniejących), nawierzchnia z kostki brukowej (starobruk o rozmiarze 10x10 cm lub analogiczna), - rozbiórka starego placu zabaw - założenie nowego placu zabaw (piaskownica, huśtawki, karuzela, zjeżdżalnia itp.) z metalowym ogrodzeniem o wysokości do 1,2m, - nowe trawniki, nasadzenia, - nowe ławki, kosze na śmieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynków przy ul. Orląt Śląskich na potrzeby placówek opiekuńczo-wychowawczych - dokumentacja projektowa
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej separatorów komórkowych Spectra Optia prod. Terumo BCT dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Przetarg na usługi pocztowe na rok 2025/2026
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego pn.: Przebudowa i remont w zakresie dostosowania do zabezpieczeń pożarowych budynku przy ul. Piłsudskiego 38 na działce nr geod. 183/2 obręb 41 w Siedlcach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zaprojektowanych robót"
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Orkana w Będzinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.