Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Lublin: Remont drogi wojewódzkiej nr 824 na odcinku ulicy Partyzantów w Puławach w od km 10+350 do km 11+962,80 (kilometracja robocza od km 0+000 do km 1+612,80).
Numer ogłoszenia: 184588 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 824 na odcinku ulicy Partyzantów w Puławach w od km 10+350 do km 11+962,80 (kilometracja robocza od km 0+000 do km 1+612,80)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi wojewódzkiej nr 824 na odcinku ulicy Partyzantów w Puławach w od km 10+350 do km 11+962,80 (kilometracja robocza od km 0+000 do km 1+612,80).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wy-sokości: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone wyżej mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowiskoa Kierownika robót drogowych wymagana liczba osób: 1 Minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót (w latach): 2 Przez podobne stanowisko rozumie się stanowiska Kierownika lub Z -cy Kierownika robót drogowych. Przez podobne roboty rozumie się prace polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg klasy A, S, GP, G lub nawierzchni lotnisk. 2) Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zadanie obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, remoncie drogi klasy min. G. 3) Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać lub dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem produkcją i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 100 t/h: minimalna ilość- 1 szt. b) rozkładarka/układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw - 1 szt. c) walce stalowe gładkie min. 10t.: minimalna ilość - 2 szt. d) walce ogumione min. 10 t: minimalna ilość - 1 szt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innego niż podany powyżej sprzętu, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki określone w odpowiedniej SST oraz Wykonawca wykaże, że przy zastosowaniu tego sprzętu możliwe będzie wykonanie tych części zamówienia, na które złożył ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych. III. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków. IV. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt II.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Sekcji III.2 Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia mu-szą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowychInstrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): a) Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia, potwierdzające spełnienie warunku opisanego w Sekcji III.2 w pkt II.1 b) Informację o doświadczeniu Wykonawcy Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Sekcji III.2 w pkt II.2. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w infor-macji roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). c) Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie wa-runku, o którym mowa w Sekcji III.2 w pkt II.3 . W przypadku, gdy sprzęt jest wynajęty, dzierżawiony, użyczony itp. należy udokumentować porozumienie o współpracy między Wykonawcą a właścicielem sprzętu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul Ogrodowa 21, 20-075 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul Ogrodowa 21, 20-075 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Przebudowa dróg gminnych Małki-Pruszki oraz w miejscowości Chrzanowo
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Gorzyczki-Nowy Gołębin-Donatowo
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+600 do km 1+079 ulicy Orzechowej w Zielonce - II etap
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.