Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Nowa Dęba: Konserwacja i naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej
Numer ogłoszenia: 18458 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711 , ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 816 22 06, faks 15 816 22 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.33wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej, podzielona na 11 zadań. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Miejscem realizacji zamówienia są obiekty wojskowe: Zadanie 1: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy Nowa Dęba, Ośrodek Szkolenia Poligonowego WL Nowa Dęba, Węzeł Łączności Nowa Dęba, Kuchnia i stołówka poligonowa Zadanie 2: Wydział Żandarmerii Wojskowej Nowa Dęba, Zadanie 3: Wojskowa Komenda Uzupełnień Mielec, Zadanie 4: Wojskowa Komenda Uzupełnień Kielce, Zadanie 5: Wojskowa Komenda Uzupełnień Busko-Zdrój, Zadanie 6: Wojskowa Komenda Uzupełnień Sandomierz, Zadanie 7: Placówka Żandarmerii Wojskowej Kielce, Zadanie 8: Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych Kielce, GWŁ, Zadanie 9: Wojewódzki Sztab Wojskowy Kielce, Wojskowe Biuro Emerytalne, Zadanie 10: Kompleks wojskowy Suków, Zadanie 11: 3 batalion radiotechniczny Sandomierz, Węzeł Teleinformatyczny Sandomierz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego Na podstawie aktualnego Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego trzeciego stopnia wymagane przepisami ustawy 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych co najmniej dwóch usług w ciągu ostatnich 3 lat dotyczących konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i TV przemysłowej o wartości rocznej każdej z nich nie mniejszej niż dla zadania nr 1, 8,11 : 30 000,00 zł brutto, dla zadania 2,3,4,5,6,7,9,10: 15 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stosowne licencje dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięć objętych zamówieniem tj.: licencje pracownika zabezpieczenia technicznego dla personelu wykonującego prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe. Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w stosunku do pracowników konserwujących, serwisujących i dokonujących napraw systemów zabezpieczeń technicznych oraz w stosunku do pracowników mających wgląd do dokumentacji technicznej i wykonujących dokumentację powykonawczą. Posiadają lub dysponują pracownikami z uprawnieniami w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3, SA4. Posiadają Pion Ochrony Informacji Niejawnych. Posiadają stanowisko komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych przynajmniej do klauzuli ZASTRZEŻONE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stosowne licencje dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięć objętych zamówieniem tj.: licencje pracownika zabezpieczenia technicznego dla personelu wykonującego prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe. Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w stosunku do pracowników konserwujących, serwisujących i dokonujących napraw systemów zabezpieczeń technicznych oraz w stosunku do pracowników mających wgląd do dokumentacji technicznej i wykonujących dokumentację powykonawczą. Posiadają lub dysponują pracownikami z uprawnieniami w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3, SA4. Posiadają Pion Ochrony Informacji Niejawnych. Posiadają stanowisko komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych przynajmniej do klauzuli ZASTRZEŻONE
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej dwóch usług z wykazu usług na kwotę dla zadania nr 1,8,11: 30 000,00 zł brutto, dla zadania 2,3,4,5,6,7,9,10: 15 000,00 zł brutto, obejmujące następujący zakres: Konserwacja i naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl, www.33wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych
Jednostka Wojskowa 3711
ul. Anieli Krzywoń
39-460 Nowa Dęba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa 3711 ul. Anieli Krzywoń 39-460 Nowa Dęba.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy Nowa Dęba, Ośrodek Szkolenia Poligonowego WL Nowa Dęba, Węzeł Łączności Nowa Dęba, Kuchnia i stołówka poligonowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydział Żandarmerii Wojskowej Nowa Dęba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wojskowa Komenda Uzupełnień Mielec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wojskowa Komenda Uzupełnień Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wojskowa Komenda Uzupełnień Busko-Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wojskowa Komenda Uzupełnień Sandomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Placówka Żandarmerii Wojskowej Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych Kielce, GWŁ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wojewódzki Sztab Wojskowy Kielce, Wojskowe Biuro Emerytalne,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kompleks wojskowy Suków,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 3 batalion radiotechniczny Sandomierz, Węzeł Teleinformatyczny Sandomierz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- Usługa cateringowa: Całodzienne wyżywienie mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie
- "Usługa - przegląd i konserwacja sprzętu Służby Żywnościowej 33 WOG"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.