Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Lwówek Śląski: Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim
Numer ogłoszenia: 184591 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 782 01 04, faks 75 782 44 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczlwowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu informatycznego oraz budowa sieci WiFi w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynku Szpitala w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn.: Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu lubańskiego i lwóweckiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia: - zadanie nr 1 - dostawa 12 szt. tabletów medycznych - specyfikacja techniczna w zał. nr 1 do siwz - zadanie nr 2 - budowa, konfiguracja oraz uruchomienie sieci WiFi, w budynku Szpitala we Lwówku Śląskim - zadanie nr 3 - dostawa aplikacji mobilnej oraz repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej, instalacja, wdrożenie, integracja z systemem HIS. Aplikacja powinna umożliwić personelowi medycznemu szybki i przejrzysty dostęp do najważniejszych informacji o hospitalizowanym pacjencie. Aplikacja powinna udostępniać na tablecie wybrane funkcje oprogramowania obsługi szpitala, takie jak: -przegląd listy pacjentów -przypisywanie pacjentów do sal -identyfikacja pacjentów z użyciem kodów kreskowych -przegląd listy zleconych leków i badań diagnostycznych -zlecanie podań leków i badań diagnostycznych -wprowadzanie pomiarów parametrów życiowych pacjentów -przegląd pomiarów parametrów życiowych pacjentów System w części medycznej musi umożliwić pracę na tabletach medycznych pracujących pod systemem Android 4.0 lub równoważnym. Nadzór autorski i serwis oprogramowania na okres 1 roku objętego niniejszym zamówieniem oraz oprogramowania posiadanego przez zamawiającego wymienionego w załączniku nr 1 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.41.80.00-6, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 79.63.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
E.1) deklaracje zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE) - dotyczy zad. nr 1; E.2) wypełnione i podpisane opisy przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz); E.3) oświadczenie wykonawcy, że materiały stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia są zgodne z obowiązującymi normami, posiadają odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy także dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w razie niezależnej od Wykonawcy niemożności dostarczenia sprzętu opisanego w ofercie i zamiany tego sprzętu na analogiczny o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty; b) w razie zmian powszechnie obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy, w szczególności w razie zmian prawa podatkowego; c) w razie zmiany umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na treść niniejszej umowy w zakresie umożliwiającym wykonanie niniejszej umowy w tym w szczególności zmiany harmonogramu określonego w umowie o dofinansowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczlwowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
ul. Morcinka 7
59-600 Lwówek Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu lubańskiego i lwóweckiego, współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 12 szt. tabletów medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budowa, konfiguracja oraz uruchomienie sieci WiFi, w budynku Szpitala we Lwówku Śląskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aplikacji mobilnej oraz repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej, instalacja, wdrożenie, integracja z systemem HIS. Aplikacja powinna umożliwić personelowi medycznemu szybki i przejrzysty dostęp do najważniejszych informacji o hospitalizowanym pacjencie. Aplikacja powinna udostępniać na tablecie wybrane funkcje oprogramowania obsługi szpitala, takie jak: -przegląd listy pacjentów -przypisywanie pacjentów do sal -identyfikacja pacjentów z użyciem kodów kreskowych -przegląd listy zleconych leków i badań diagnostycznych -zlecanie podań leków i badań diagnostycznych -wprowadzanie pomiarów parametrów życiowych pacjentów -przegląd pomiarów parametrów życiowych pacjentów System w części medycznej musi umożliwić pracę na tabletach medycznych pracujących pod systemem Android 4.0 lub równoważnym. Nadzór autorski i serwis oprogramowania na okres 1 roku objętego niniejszym zamówieniem oraz oprogramowania posiadanego przez zamawiającego wymienionego w załączniku nr 1 do siwz. Termin wykonania: -etap I w części dostawa licencji na urządzenia mobilne oraz repozytorium elektronicznej dokumentacji medycznej, wdrożenie oprogramowania repozytorium - realizacja do 20.10.2014 r. w części serwis i nadzór autorski nad oprogramowaniem - przez okres 12 miesięcy; -etap II wdrożenie aplikacji na urządzenia mobilne - realizacja do 28.11.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 79.63.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany windy wew. w bud. szpitala w Gryfowie Śl., budowie windy zew. w bud. przychodni w Lwówku Śl. wraz z przeb. przyłączy CO i CWU dla P.C.Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa serwisu dla systemów; SIMPLE.ERP, mPracownik, Planowanie Pracy.
- "Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy w Osieku"
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.