eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja systemów alarmowych w JW1156

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Poznań: Modernizacja systemów alarmowych w JW1156
Numer ogłoszenia: 184601 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854 83 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemów alarmowych w JW1156.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż oraz uruchomienie elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu , systemów telewizji dozorowej, systemów kontroli dostępuw kompleksach 2799 oraz 6035

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.33.00 - 29.85.33.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 13.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków określonych w punkcie 6 siwz nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wypełniony i podpisany formularz cenowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu o zamówienie publicznez art.22ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówien publicznych, parafowany przez wykonawce formularz postanowień umowy, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert, W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Do wykazu należy dołączyć: - aktualne licencje zabezpieczenia technicznego I stopnia dla pracowników wykonujących prace montażowe oraz licencje II stopnia dla pracowników projektujących i nadzorujących prace montażowe, - aktualne poswiadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w stosunku do pracowników mających wgląd i wykonujących dokumentację techniczną o klauzuli ZASTRZEŻONE do pracowników wykonujących przedmiotowe systemy, - certyfikaty lub świadectwa ukończenia szkoleń poświadczające znajomość oprogramowania zarządzającego systemamialarmowymi i kontroli dostępu oraz oprogramowania zarządzającego systemami telewizji dozorowej, tj. In Pro BMS firmy IFTER oraz Indigo-Vision firmy INDIGO-VISION co najmniej dla jednego pracownika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, pokój 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, pokój 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.