eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie obsługi prawnej Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Lublin: Świadczenie obsługi prawnej Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 184647 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167097 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4746100, faks 81 4746123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opiniowanie projektów Decyzji Dyrektora, Regulaminów, umów opracowywanych dla Zamawiającego oraz opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym. 2) Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Zamawiającego, w tym m.in. do wyroków i postanowień. 3) Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego. 4) Zastępstwo procesowe w sprawach prowadzonych przed sądami oraz innymi organami orzekającymi na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 5) Wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, w szczególności monitorowanie czynności podejmowanych przez komorników. 6) Informowanie Dyrektora, Zastępców i Głównej Księgowej o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Agencji Mienia Wojskowego. 7) Udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w tym parafowanie pism, w zakresie wykonywanych przez nich zadań zgodnie z obowiązującymi w AMW przepisami. 8) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego Dyrektora 9) Prowadzenie rejestrów prowadzonych spraw w formie elektronicznej, sporządzanie sprawozdań z obsługi prawnej oraz archiwizowanie dokumentacji spraw zakończonych i po zakończeniu każdej sprawy sądowej, protokolarnego przekazania akt sprawy do Ekspozytury Archiwum Wyodrębnionego AMW, zgodnie z zasadami obowiązującymi w Agencji Mienia Wojskowego. 10) Bieżąca współpraca z Radcą prawnym - Koordynatorem Biura AMW w Warszawie. 11) Obsługa systemów informatycznych AMW związanych z zakresem działania. 2. Zamawiający wymaga zapewnienia w trakcie trwania umowy pełnienia dyżurów w siedzibie Zamawiającego. Dyżury muszą pełnić osoby spełniające wymagania z Części V pkt 1 lit b(ii)SIWZ , tj. przez osobę posiadającą doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych. W czasie usprawiedliwionej nieobecności wymaga się wyznaczenia imiennego zastępstwa, chyba że nieobecność wynika z konieczności wyjazdu w dniach dyżuru na posiedzenie sądu względnie z innych powodów wskazanych lub uzgodnionych z Zamawiającym. Zastępstwo może pełnić osoba wskazana w ofercie Wykonawcy lub inny radca prawny lub adwokat, pod warunkiem, że zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżurów przez różne osoby w różnych dniach tygodnia, przy czym w każdym przypadku dyżur musi być pełniony przez Radcę Prawnego lub Adwokata. 4. W każdej części zamówienia wymaga się pełnienia czterech dyżurów w tygodniu. 5. Łączna ilość godzin dyżurów tygodniowo w siedzibie Zamawiającego będzie wynosiła: Część I - 18 godzin tygodniowo Część II -14 godzin tygodniowo Poza dyżurami pełnionymi w siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie pozostawał w stałej gotowości (siedziba Wykonawcy, telefon, faks, emial, itp.) w godzinach urzędowania Zamawiającego. 7. Szczegółowy harmonogram dyżurów (określający dni tygodnia, godziny i osoby pełniące dyżury) zostanie uzgodniony przez strony, przed zawarciem umowy. 8. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, część obowiązków dotyczących załatwiania spraw Wykonawca będzie wykonywał poza siedzibą Zamawiającego, w tym również poza godzinami pełnionych dyżurów. 9. Wykonawcy będą zobowiązani do przejęcia spraw będących w toku, prowadzonych przez dotychczasowych wykonawców przedmiotu zamówienia. 10. Zadania OReg AMW w Lublinie realizowane są przez następujące Działy: 1) Dział Mieszkaniowy 2) Dział Gospodarki Nieruchomościami 3) Dział Inwestycji 4) Dział Windykacji 5) Dział Ekonomiczno- Finansowy 6) Dział Organizacyjny 7) Dział Gospodarowania Mieniem Ruchomym 10. Teren działania Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie obejmuje województwa: lubelskie, podkarpackie oraz częściowo mazowieckie. 11. Przedmiot zamówienia, opisany w Części III pkt 3 SIWZ został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych, w częściach j.n.: Część 1 zamówienia 1. Sprawy pozostające we właściwości Działu Windykacji, w szczególności: 1) sprawy dotyczące eksmisji z lokali mieszkalnych; 2) sprawy dotyczące zapłaty przez gminę odszkodowania za niedostarczenie lokalu socjalnego / pomieszczenia tymczasowego; 3) opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów w sprawach o umorzenie należności, rozłożenia należności na raty oraz odroczenia terminu płatności oraz w prowadzonych postępowaniach administracyjnych (egzekucja niepieniężna) 4) pozostałe sprawy o zapłatę (sprawy sporne, skomplikowane, zażalenia, sprzeciwy itp.) 5) udzielanie pomocy prawnej i wyjaśnień oraz sporządzanie opinii w sprawach związanych z: - egzekwowaniem obowiązków o charakterze niepieniężnym (w sprawach prowadzonych bezpośrednio przez Dział Windykacji); - ugodowym rozwiązaniem problemu zadłużenia (wstrzymanie /odstąpienie od egzekucji); - przejmowaniem lokali opuszczonych i porzuconych; - prowadzonymi przez Dział Windykacji postępowaniami sądowymi i egzekucyjnymi o zapłatę; 6) opiniowaniem i parafowaniem wniosków o zdjęcie należności z ewidencji. 7) prowadzenie rejestrów spraw oraz sporządzanie sprawozdań z obsługi prawnej, zgodnie z zasadami obowiązującymi w Agencji Mienia Wojskowego. 2. Sprawy pozostające we właściwości Działu Mieszkaniowego, w szczególności: 1) ustalanie tytułów prawnych do lokali mieszkalnych, w tym również w sprawach wymagających znajomości przepisów nieobowiązujących ustaw o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych z 1976 r i 1995 r.; 2) sprawy dotyczące eksmisji z lokali mieszkalnych w sprawach pozostających we właściwości Działu Mieszkaniowego; 3) opiniowanie umów, decyzji administracyjnych o wypłatę odprawy mieszkaniowej; 4) opiniowanie umów o wypłatę ekwiwalentu pieniężnego; 5) opiniowanie pozostałych decyzji administracyjnych w zakresie poprawności formalno-prawnej; 6) opinie na projektach dokumentów (np. umowy najmu) 7) prowadzenie spraw przed sądami administracyjnymi (WSA, NSA) 3. Sprawy pozostające we właściwości Działu Ekonomiczno-Finansowego, w szczególności: 1) wydawanie opinii prawnych z zakresu spraw działu w tym, związanych z wypłatą należności, potrąceń wierzytelności, a także z zakresu prawa podatkowego, prawa finansów publicznych. W części 1 zamówienia w OReg AMW Lublin toczy się około 70 spraw sądowych rocznie. (Uwaga: Zamawiający nie przewiduje odrębnego wynagrodzenia z tytułu kosztów zastępstwa procesowego) Ilość rocznie wydawanych opinii prawnych - około 160, w tym około 140 na dokumentach. Część 2 zamówienia 1. Sprawy pozostające we właściwości Działu Gospodarki Nieruchomościami, w szczególności: 1) przygotowywanie i opiniowanie projektów umów najmu i dzierżawy nieruchomości; 2) uzgadnianie treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; 3) regulacja stanów prawnych nieruchomości; 4) ustanawianie służebności gruntowych; 5) sprawy spadkowe; 6) spory związane ze sprzedażą lokali; 7) odszkodowania za bezumowne korzystanie z nieruchomości. 2. Sprawy pozostające we właściwości Działu Inwestycji, w szczególności: 1) wszystkie sprawy związane z inwestycjami i nadzorem właścicielskim, w szczególności: - opiniowanie umów o roboty budowlane, sprawy z tytułu udzielonych gwarancji jakości robót, sprawy sporne wynikające z przepisów Prawa Budowlanego i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, sprawy związane z udziałami we wspólnotach mieszkaniowych (uchylanie uchwał) sprawy związane z rozliczaniami kosztów za zużyte media. 2) wszystkie sprawy związane z zamówieniami publicznymi, w szczególności: - opiniowanie zawieranych umów z wykonawcami wybranymi zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i przepisami wewnętrznymi w Wojskowej Agencji Mieszkaniowej - około 250 umów rocznie; - reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed sądami powszechnymi w zakresie spraw wynikających ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Sprawy pozostające we właściwości Działu Organizacyjnego, w szczególności: 1) sprawy pracownicze; 2) opiniowanie decyzji Dyrektora wydawanych w sprawach administracyjnych, dotyczących wewnętrznego funkcjonowania Oddziału, regulaminów związanych z zakresem działania Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, pism oraz wniosków). 4. Sprawy pozostające we właściwości Działu Gospodarowania Mieniem Ruchomym w szczególności opiniowanie: - umów w przechowywanie przejętego mienia ruchomego niekoncesjonowanego przez JW - umów dot. zagospodarowania mienia ruchomego w tym umów sprzedaży - umów na usługi transportowe i utylizacyjne (odpady) - sprawy sporne dot. zagospodarowania mienia ruchomego niekoncesjonowanego w tym realizowanych przetargów w tym przedmiocie. 5. Pełnienie roli koordynatora kancelarii, do obowiązków koordynatora należeć będą nw. czynności: 1) współpraca z radcą koordynatorem w Biurze Prezesa AMW; 2) udział w szkoleniach organizowanych przez Biuro Prezesa AMW; 3) sporządzanie sprawozdań do Biura Prezesa AMW z zakresu działania wszystkich kancelarii; 4) opiniowanie pod względem redakcyjnym i prawnym projektów decyzji Dyrektora oddziału w których występują wątpliwości prawne; 5) monitorowanie zmian w prawie i sygnalizowanie ich odpowiednim komórkom organizacyjnym; 6) sporządzanie pełnomocnictw do reprezentowania Dyrektora Oddziału; 7) opracowywanie na rzecz Oddziału w razie potrzeby analizy orzecznictwa sądowego w sprawach dotyczących działalności Agencji. W części 2 zamówienia w OReg AMW Lublin toczy się około 30 spraw sądowych rocznie. (Uwaga: Zamawiający nie przewiduje odrębnego wynagrodzenia z tytułu kosztów zastępstwa procesowego) Ilość rocznie wydawanych opinii prawnych - około 370, w tym 330 na dokumentach. 14. Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Radców Prawnych Lider Konsorcjum: Radca Prawny Katarzyna Silmonowicz, ul. Agatowa 14/18, 20-571 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185976,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118050,48 / Oferta z najwyższą ceną: 185976,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych s.c., ul. Okopowa 14/8, 20-022 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118050,48 / Oferta z najwyższą ceną: 265680,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.