eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimZrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektuZ edukacją na TAK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Oświęcim: Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK
Numer ogłoszenia: 184665 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322432 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby projektu Z edukacją na TAK. Usługa zostanie wykonana zgodnie z poniższymi zapisami: a) Zapisami wniosku o dofinansowanie projektu - treść wniosku znajduje się do wglądu dla wykonawców w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00- 15:00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią wniosku o dofinansowanie projektu b) umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z Instytucją wdrażającą - treść umowy znajduje się do wglądu dla wykonawców w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00 - 15:00 w sekretariacie- Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią umowy o dofinansowanie projektu c) odpowiednimi wytycznymi odnoszącymi się do realizacji projektów w ramach POKL d) wytycznymi właściwej Instytucji Wdrażającej e) Wykonawca będzie realizował usługę w ścisłej współpracy i pod nadzorem Kierownika Projektu, który określi zasady współpracy, a także procedury które będą stanowiły ramy dla działań Wykonawcy f) Wykonawca zobligowany jest do udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego organizowanych przez Kierownika Projektu, będą się one odbywały w zależności od potrzeby, jednak nie mniej niż raz na miesiąc. O każdorazowym miejscu i terminie, Wykonawca będzie informowany przez Kierownika Projektu na minimum 2 dni przed wyznaczonym dniem spotkania g) Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny na potrzeby realizacji projektu w dni od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 2. Wytyczne dotyczące realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej: Kampania ma na celu zarówno promocję projektu jak i rozpowszechnienie informacji o jego realizacji wśród grupy docelowej, z terenu objętego zasięgiem realizacji projektu. Ma ona przyczynić się do zrekrutowania do udziału w projekcie BO. Promocja będzie realizowana w oparciu o materiały promocyjno-informacyjne przekazane przez Zamawiającego i będzie polegała na kolportażu plakatów promocyjno-informacyjnych, ulotek promocyjnych, rozmieszczeniu standów promocyjnych i tablic informacyjnych na terenie szkół objętych projektem oraz w biurze projektu. W ramach kampanii promocyjno-informacyjnej przewidziane jest opracowanie 5 ogłoszeń prasowych na temat realizacji projektu oraz realizacja konferencji informacyjnej oraz podsumowującej projekt i jego rezultaty. 3. Wytyczne dotyczące realizacji usługi monitoringu i ewaluacji: Wykonawca na bieżąco będzie prowadzić monitoring projektu: zgodność z harmonogramem i budżetem, badanie postępu rzeczowego i finansowego. Do zadań związanych z ewaluacją należą: przeprowadzenie ankiet i ich analiza: opracowanie ankiet wstępnych, w trakcie realizacji zajęć i na zakończenie projektu, zarówno twardych jak i miękkich. Ankiety będą adekwatne do rodzaju oferowanych zajęć przez szkoły (inne na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, inne na zajęcia pozalekcyjne a inne na doradztwo). Przy tworzeniu ankiet wykonawca będzie konsultować się z nauczycielami, pedagogami, psychologami, zaangażowanymi w realizację projektu. Ankiety badające postęp naukowy na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i pozalekcyjne będą przeprowadzane raz na dwa miesiące. Przygotowanie sprawozdawczości: wykonawca będzie zbierać dane od każdego z asystentów projektu w każdej ze szkół oraz od specjalistów ds. rozliczeń. Na podstawie tych danych sporządzany będzie całościowy wniosek o płatność (w części rzeczowej) wraz z wymaganymi załącznikami, w tym PEFS. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i nadzorowanie działań związanych z procesem rekrutacji (weryfikacja formularzy pod względem formalnym)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68640 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Z Edukacją na TAK współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu Małopolski Zachodniej Sp. z o.o., ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68 640
  • Oferta z najniższą ceną: 68 640 oferta z najwyższą ceną: 68 640
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.