Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Piła: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 184670 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 1) - łącznik T ze złączką Venturiego dla dorosłych; filtr przeciwbakteryjny oddechowy dla dorosłych oraz pediatryczny; maska do podawania tlenu dla dorosłych oraz pediatryczna; zestaw do inhalacji dla dorosłych i dzieci; Zadanie 2) - przyrząd do transfery leku cytostatycznego; Zadanie 3) - zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dorosłych; Zadanie 4) - jednorazowe elektrody do badań EKG; Zadanie 5) - zestaw drenów do hemofiltracji, zestaw do ciągłej hemodializy, cewnik do hemofiltracji; Zadanie 6) - folia chirurgiczna samoprzylepna; Zadanie 7) - igła do biopsji prostaty; Zadanie 8) - ostrza chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej j.u.; Zadanie 9) - dreny perforowane do przyrządu Redon, zestaw do drenażu przeskórnego, butelka do długotrwałego odsysani ran; Zadanie 10) - kaniule do wlewań dożylnych; Zadanie 11) - pojemniki na zużyte igły zamykane; Zadanie 12) - zgłębnik dwunastnicy, zgłębnik żołądkowy, szpatułka drewniana, wkładka jednorazowa do ssaka, osłona na głowice USG, wziernik ginekologiczny; Zadanie 13) - strzykawka 3 częściowa z końcówką Luer - Lock; Zadanie 14) - kateter do embolektomii i trombolektomii; Zadanie 15) - igła do nakłuć lędźwiowych, igła do biopsji szpiku kostnego, igły do biopsji; Zadanie 16) - igły jednorazowego użytku, strzykawka dwuczęściowa, przyrząd do przetaczania krwi oraz płynów infuzyjnych; Zadanie 17) - igły do znieczuleń, zestaw do znieczuleń zewnątoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń; Zadanie 18) - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, zestaw drenowy do podawania płynów, zestaw do odsysania pola operacyjnego, dren zestawu dwubutelkowego, uniwersalny przyrząd do żywienia dojelitowego, zgłębnik gastrostomijny; Zadanie 19) - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; Zadanie 20) - elektrody powierzchniowe do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia do aparatu Duet, zestaw infuzyjny do aparatu Duet, Zadanie 21) - ostrza do dermatomu, płyta dociskowa do szatkownicy firmy Aesckulap, Zadanie 22) - ostrza do napędu F6 firmy Stryker; Zadanie 23) - cewnik dopęcherzowy pooperacyjny; Zadanie 24) - przedłużacz do pompy infuzyjnej, kranik odcinający, koreczki do venflonów, kanka odbytnicza, woreczki do próbek moczu u noworodków i niemowląt oraz dla dorosłych, worek do godzinowej zbiórki moczu; Zadanie 25) - kaniule do wlewań dożylnych; Zadanie 26) - rurka inkubacyjna ustno-nosowa, prowadnica do rurek inkubacyjnych, rurka ustno-gardłowa, rurka odoskrzelowa, rurka tracheostomijna, maska krtaniowa, cewnik Thorax; Zadanie 27) - elektroda do waporyzacji z przewodem, kompatybilna z aparatem do elektrochirurgii ES 350; Zadanie 28) - dreny do pompy artroskopowej typu 10K; Zadanie 29) - strzykawka podwójnie opakowanie 2 wkłady po 200 ml + 2 złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia, ADV zestaw Multipack, łącznik Y Adapter Tube, łącznik CTY Tybing - powyższy sprzęt powinien być kompatybilny ze wstrzykiwaczem Mallinckrodt firmy Tyco. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.23-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.24-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości. 20.780,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy siedemset osiemdziesiąt złotych) Zadanie nr 1 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) Zadanie nr 2 - 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych) Zadanie nr 3 - 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych) Zadanie nr 4 - 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych) Zadanie nr 5 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie nr 6 - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych) Zadanie nr 7 - 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 8 - 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych) Zadanie nr 9 - 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych) Zadanie nr 10 - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 11 - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych) Zadanie nr 12 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 13 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) Zadanie nr 14 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 15 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) Zadanie nr 16 - 5.100,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych) Zadanie nr 17 - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) Zadanie nr 18 - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) Zadanie nr 19 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) Zadanie nr 20 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) Zadanie nr 21 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 22 - 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 23 - 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych) Zadanie nr 24 - 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych) Zadanie nr 25 - 860,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych) Zadanie nr 26 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Zadanie nr 27 - 730,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści złotych) Zadanie nr 28 - 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 29 - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium w pieniądzu musi być wniesione nie później niż do dnia 16 czerwca 2014 roku do godz. 09:30. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Oddział Piła nr 52 1020 3844 0000 1602 0064 7545 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Zaleca się, aby oryginałów dokumentów, o których mowa powyżej nie spinać trwale wraz z ofertą tylko złożyć oddzielnie tak, aby możliwy był ich zwrot, natomiast w ofercie złożyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
8.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) Oświadczenie, że dostarczone (w ramach umowy) wyroby medyczne: a) w stanie sterylnym - będą pakowane zgodnie z procedurami zapewniającymi ich sterylność w warunkach transportu i przechowywania, jeżeli dotyczy, b) będą posiadały informację dotyczącą wyrobu umożliwiającą identyfikację wytwórcy a także inne informacje potrzebne do bezpiecznego ich użycia zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.05.2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679), c) będą oznakowane z uwzględnieniem Dyrektywy 2007/47/WE z dnia 05.09.2007r., dotyczącej oznakowania wyrobów medycznych oraz opakowań wyrobów medycznych. 2) Dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: a) deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela), b) certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE, ze wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, c) wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d) w przypadku produktów/wyrobów, które nie podlegają rejestracji w RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010r o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie/informację wytwórcy lub dokument równoważny obowiązujący w państwie rejestrującego e) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, karta katalogowa produktu itp.) w języku polskim. Uwaga: Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - zaznaczyć, którego zadania i pozycji dokument dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy, 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24, 5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, 6. Wypełniony załącznik nr 6 - oświadczenie podmiotu trzeciego, (jeżeli dotyczy), 7. Dowód wpłaty wadium, 8. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów, c) zmiany sposobu konfekcjonowania, d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Zamawiającego lub Wykonawcy, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) zmian osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 1) - łącznik T ze złączką Venturiego dla dorosłych; filtr przeciwbakteryjny oddechowy dla dorosłych oraz pediatryczny; maska do podawania tlenu dla dorosłych oraz pediatryczna; zestaw do inhalacji dla dorosłych i dzieci; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 2) - przyrząd do transfery leku cytostatycznego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 3) - zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dorosłych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 4) - jednorazowe elektrody do badań EKG; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 5) - zestaw drenów do hemofiltracji, zestaw do ciągłej hemodializy, cewnik do hemofiltracji; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 6) - folia chirurgiczna samoprzylepna; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: a chirurgiczna samoprzylepna; Zadanie 7) - igła do biopsji prostaty; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 8) - ostrza chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej j.u.; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 9) - dreny perforowane do przyrządu Redon, zestaw do drenażu przeskórnego, butelka do długotrwałego odsysani ran; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 10) - kaniule do wlewań dożylnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 11) - pojemniki na zużyte igły zamykane; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 12) - zgłębnik dwunastnicy, zgłębnik żołądkowy, szpatułka drewniana, wkładka jednorazowa do ssaka, osłona na głowice USG, wziernik ginekologiczny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 13) - strzykawka 3 częściowa z końcówką Luer - Lock; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 14) - kateter do embolektomii i trombolektomii; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 15) - igła do nakłuć lędźwiowych, igła do biopsji szpiku kostnego, igły do biopsji; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 16) - igły jednorazowego użytku, strzykawka dwuczęściowa, przyrząd do przetaczania krwi oraz płynów infuzyjnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 17) - igły do znieczuleń, zestaw do znieczuleń zewnątoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 18) - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, zestaw drenowy do podawania płynów, zestaw do odsysania pola operacyjnego, dren zestawu dwubutelkowego, uniwersalny przyrząd do żywienia dojelitowego, zgłębnik gastrostomijny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 19) - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 20) - elektrody powierzchniowe do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia do aparatu Duet, zestaw infuzyjny do aparatu Duet, 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 21) - ostrza do dermatomu, płyta dociskowa do szatkownicy firmy Aesckulap, 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 22) - ostrza do napędu F6 firmy Stryker; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 23) - cewnik dopęcherzowy pooperacyjny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 24) - przedłużacz do pompy infuzyjnej, kranik odcinający, koreczki do venflonów, kanka odbytnicza, woreczki do próbek moczu u noworodków i niemowląt oraz dla dorosłych, worek do godzinowej zbiórki moczu; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 25) - kaniule do wlewań dożylnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 26) - rurka inkubacyjna ustno-nosowa, prowadnica do rurek inkubacyjnych, rurka ustno-gardłowa, rurka odoskrzelowa, rurka tracheostomijna, maska krtaniowa, cewnik Thorax; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 27) - elektroda do waporyzacji z przewodem, kompatybilna z aparatem do elektrochirurgii ES 350; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 28) - dreny do pompy artroskopowej typu 10K; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 29) - strzykawka podwójnie opakowanie 2 wkłady po 200 ml + 2 złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia, ADV zestaw Multipack, łącznik Y Adapter Tube, łącznik CTY Tybing - powyższy sprzęt powinien być kompatybilny ze wstrzykiwaczem Mallinckrodt firmy Tyco. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.