eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Piła: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 184670 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 1) - łącznik T ze złączką Venturiego dla dorosłych; filtr przeciwbakteryjny oddechowy dla dorosłych oraz pediatryczny; maska do podawania tlenu dla dorosłych oraz pediatryczna; zestaw do inhalacji dla dorosłych i dzieci; Zadanie 2) - przyrząd do transfery leku cytostatycznego; Zadanie 3) - zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dorosłych; Zadanie 4) - jednorazowe elektrody do badań EKG; Zadanie 5) - zestaw drenów do hemofiltracji, zestaw do ciągłej hemodializy, cewnik do hemofiltracji; Zadanie 6) - folia chirurgiczna samoprzylepna; Zadanie 7) - igła do biopsji prostaty; Zadanie 8) - ostrza chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej j.u.; Zadanie 9) - dreny perforowane do przyrządu Redon, zestaw do drenażu przeskórnego, butelka do długotrwałego odsysani ran; Zadanie 10) - kaniule do wlewań dożylnych; Zadanie 11) - pojemniki na zużyte igły zamykane; Zadanie 12) - zgłębnik dwunastnicy, zgłębnik żołądkowy, szpatułka drewniana, wkładka jednorazowa do ssaka, osłona na głowice USG, wziernik ginekologiczny; Zadanie 13) - strzykawka 3 częściowa z końcówką Luer - Lock; Zadanie 14) - kateter do embolektomii i trombolektomii; Zadanie 15) - igła do nakłuć lędźwiowych, igła do biopsji szpiku kostnego, igły do biopsji; Zadanie 16) - igły jednorazowego użytku, strzykawka dwuczęściowa, przyrząd do przetaczania krwi oraz płynów infuzyjnych; Zadanie 17) - igły do znieczuleń, zestaw do znieczuleń zewnątoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń; Zadanie 18) - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, zestaw drenowy do podawania płynów, zestaw do odsysania pola operacyjnego, dren zestawu dwubutelkowego, uniwersalny przyrząd do żywienia dojelitowego, zgłębnik gastrostomijny; Zadanie 19) - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; Zadanie 20) - elektrody powierzchniowe do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia do aparatu Duet, zestaw infuzyjny do aparatu Duet, Zadanie 21) - ostrza do dermatomu, płyta dociskowa do szatkownicy firmy Aesckulap, Zadanie 22) - ostrza do napędu F6 firmy Stryker; Zadanie 23) - cewnik dopęcherzowy pooperacyjny; Zadanie 24) - przedłużacz do pompy infuzyjnej, kranik odcinający, koreczki do venflonów, kanka odbytnicza, woreczki do próbek moczu u noworodków i niemowląt oraz dla dorosłych, worek do godzinowej zbiórki moczu; Zadanie 25) - kaniule do wlewań dożylnych; Zadanie 26) - rurka inkubacyjna ustno-nosowa, prowadnica do rurek inkubacyjnych, rurka ustno-gardłowa, rurka odoskrzelowa, rurka tracheostomijna, maska krtaniowa, cewnik Thorax; Zadanie 27) - elektroda do waporyzacji z przewodem, kompatybilna z aparatem do elektrochirurgii ES 350; Zadanie 28) - dreny do pompy artroskopowej typu 10K; Zadanie 29) - strzykawka podwójnie opakowanie 2 wkłady po 200 ml + 2 złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia, ADV zestaw Multipack, łącznik Y Adapter Tube, łącznik CTY Tybing - powyższy sprzęt powinien być kompatybilny ze wstrzykiwaczem Mallinckrodt firmy Tyco. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.23-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.24-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości. 20.780,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy siedemset osiemdziesiąt złotych) Zadanie nr 1 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) Zadanie nr 2 - 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych) Zadanie nr 3 - 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych) Zadanie nr 4 - 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych) Zadanie nr 5 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie nr 6 - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych) Zadanie nr 7 - 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 8 - 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych) Zadanie nr 9 - 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych) Zadanie nr 10 - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 11 - 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych) Zadanie nr 12 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 13 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) Zadanie nr 14 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 15 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) Zadanie nr 16 - 5.100,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych) Zadanie nr 17 - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) Zadanie nr 18 - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) Zadanie nr 19 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) Zadanie nr 20 - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) Zadanie nr 21 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 22 - 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 23 - 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych) Zadanie nr 24 - 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych) Zadanie nr 25 - 860,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych) Zadanie nr 26 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Zadanie nr 27 - 730,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści złotych) Zadanie nr 28 - 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 29 - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium w pieniądzu musi być wniesione nie później niż do dnia 16 czerwca 2014 roku do godz. 09:30. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Oddział Piła nr 52 1020 3844 0000 1602 0064 7545 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Zaleca się, aby oryginałów dokumentów, o których mowa powyżej nie spinać trwale wraz z ofertą tylko złożyć oddzielnie tak, aby możliwy był ich zwrot, natomiast w ofercie złożyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    8.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) Oświadczenie, że dostarczone (w ramach umowy) wyroby medyczne: a) w stanie sterylnym - będą pakowane zgodnie z procedurami zapewniającymi ich sterylność w warunkach transportu i przechowywania, jeżeli dotyczy, b) będą posiadały informację dotyczącą wyrobu umożliwiającą identyfikację wytwórcy a także inne informacje potrzebne do bezpiecznego ich użycia zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.05.2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679), c) będą oznakowane z uwzględnieniem Dyrektywy 2007/47/WE z dnia 05.09.2007r., dotyczącej oznakowania wyrobów medycznych oraz opakowań wyrobów medycznych. 2) Dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: a) deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela), b) certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE, ze wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, c) wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d) w przypadku produktów/wyrobów, które nie podlegają rejestracji w RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010r o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie/informację wytwórcy lub dokument równoważny obowiązujący w państwie rejestrującego e) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, karta katalogowa produktu itp.) w języku polskim. Uwaga: Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - zaznaczyć, którego zadania i pozycji dokument dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy, 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24, 5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, 6. Wypełniony załącznik nr 6 - oświadczenie podmiotu trzeciego, (jeżeli dotyczy), 7. Dowód wpłaty wadium, 8. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów, c) zmiany sposobu konfekcjonowania, d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Zamawiającego lub Wykonawcy, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) zmian osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 1) - łącznik T ze złączką Venturiego dla dorosłych; filtr przeciwbakteryjny oddechowy dla dorosłych oraz pediatryczny; maska do podawania tlenu dla dorosłych oraz pediatryczna; zestaw do inhalacji dla dorosłych i dzieci; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 2) - przyrząd do transfery leku cytostatycznego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 3) - zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dorosłych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 4) - jednorazowe elektrody do badań EKG; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 5) - zestaw drenów do hemofiltracji, zestaw do ciągłej hemodializy, cewnik do hemofiltracji; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 6) - folia chirurgiczna samoprzylepna; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: a chirurgiczna samoprzylepna; Zadanie 7) - igła do biopsji prostaty; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 8) - ostrza chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej j.u.; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 9) - dreny perforowane do przyrządu Redon, zestaw do drenażu przeskórnego, butelka do długotrwałego odsysani ran; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 10) - kaniule do wlewań dożylnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 11) - pojemniki na zużyte igły zamykane; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 12) - zgłębnik dwunastnicy, zgłębnik żołądkowy, szpatułka drewniana, wkładka jednorazowa do ssaka, osłona na głowice USG, wziernik ginekologiczny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 13) - strzykawka 3 częściowa z końcówką Luer - Lock; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 14) - kateter do embolektomii i trombolektomii; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 15) - igła do nakłuć lędźwiowych, igła do biopsji szpiku kostnego, igły do biopsji; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 16) - igły jednorazowego użytku, strzykawka dwuczęściowa, przyrząd do przetaczania krwi oraz płynów infuzyjnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 17) - igły do znieczuleń, zestaw do znieczuleń zewnątoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 18) - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, zestaw drenowy do podawania płynów, zestaw do odsysania pola operacyjnego, dren zestawu dwubutelkowego, uniwersalny przyrząd do żywienia dojelitowego, zgłębnik gastrostomijny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 19) - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 20) - elektrody powierzchniowe do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia do aparatu Duet, zestaw infuzyjny do aparatu Duet, 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 21) - ostrza do dermatomu, płyta dociskowa do szatkownicy firmy Aesckulap, 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 22) - ostrza do napędu F6 firmy Stryker; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 23) - cewnik dopęcherzowy pooperacyjny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 24) - przedłużacz do pompy infuzyjnej, kranik odcinający, koreczki do venflonów, kanka odbytnicza, woreczki do próbek moczu u noworodków i niemowląt oraz dla dorosłych, worek do godzinowej zbiórki moczu; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 25) - kaniule do wlewań dożylnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 26) - rurka inkubacyjna ustno-nosowa, prowadnica do rurek inkubacyjnych, rurka ustno-gardłowa, rurka odoskrzelowa, rurka tracheostomijna, maska krtaniowa, cewnik Thorax; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 27) - elektroda do waporyzacji z przewodem, kompatybilna z aparatem do elektrochirurgii ES 350; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 28) - dreny do pompy artroskopowej typu 10K; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 29) - strzykawka podwójnie opakowanie 2 wkłady po 200 ml + 2 złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia, ADV zestaw Multipack, łącznik Y Adapter Tube, łącznik CTY Tybing - powyższy sprzęt powinien być kompatybilny ze wstrzykiwaczem Mallinckrodt firmy Tyco. 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile ul. Rydygiera 1 w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.