eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieObsługa finansowo-księgowa w latach 2012-2015 dla operacji pn.:Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Zawiercie: Obsługa finansowo-księgowa w latach 2012-2015 dla operacji pn.:Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański
Numer ogłoszenia: 184673 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa finansowo-księgowa w latach 2012-2015 dla operacji pn.:Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa finansowo-księgowa w latach 2012-2015 dla operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Zakres obowiązków obejmuje w szczególności: a) przygotowanie danych do wniosków do Marszałka Województwa Śląskiego o zmianę decyzji dotyczących przyznania środków finansowych i terminów składania wniosków o płatność dla operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz część Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oraz wprowadzenie zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym dotyczącym w/w operacji; b) przygotowanie danych finansowych do wniosków do Urzędu Wojewódzkiego o przekazanie środków finansowych na opłacenie prac zleconych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym do w/w operacji, wg zawartych umów i ustalonych terminów płatności; c) przygotowywanie danych finansowych do wniosków do Wydziału Gospodarki Mieniem i Zamówień Publicznych - Referat ds. zamówień publicznych, dotyczących udzielania zamówień na prace związane ze scaleniami i zagospodarowaniem poscaleniowym; d) sporządzanie sprawozdań finansowych dla Starosty, Wojewody, Marszałka Województwa Śląskiego i innych podmiotów z realizacji w/w operacji, innych niż wynikające z Rozporządzenia Ministra z dnia 4 marca 2010r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych e) sporządzenie zbiorczych zestawień dokumentów f) sprawozdanie nadzoru nad terminową realizacją projektu, związaną z operacjami finansowymi g) archiwizowanie dokumentów dotyczących przedmiotowego postępowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z ar. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z ar. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z ar. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z uwzględnieniem spełnienia wymogu, o którym mowa w części V pkt 3,tj:dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada: a) wykształcenie wyższe ekonomiczne b) co najmniej 7-letni staż pracy na samodzielnym stanowisku - księgowa c) uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych potwierdzone certyfikatem. Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załącznik nr 4 do SIWZ ).Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z ar. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty określone w części VI SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1. uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w sytuacji: a) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - o czas prowadzenia robót scaleniowych, b) zaistnienia okoliczności opóźnienia w wykonywaniu prac scaleniowych przez wykonawcę tych prac c) zawieszenia przez Zleceniodawcę robót w ramach projektu d) siły wyższej. 2. przekształcenia podmiotowego Zleceniobiorcy /3. zmiany członków personelu kluczowego Zleceniobiorcy na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zleceniodawcę na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym/. (w przypadku Zleceniobiorcy, prowadzącego działalność osobiście, niniejszy zapis zostanie pominięty w treści umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki Mieniem i Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicz 34 42-400 Zawiercie pokój 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki Mieniem i Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicz 34 42-400 Zawiercie pokój 310.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków objętych programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.