eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławFragmentaryczny remont modernizacyjny linii brzegowej i udrożnienie koryta rzeki Kwisy w km 103+000 - 105+500 w miejscowości Gryfów Śląski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Wrocław: Fragmentaryczny remont modernizacyjny linii brzegowej i udrożnienie koryta rzeki Kwisy w km 103+000 - 105+500 w miejscowości Gryfów Śląski.
Numer ogłoszenia: 184679 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fragmentaryczny remont modernizacyjny linii brzegowej i udrożnienie koryta rzeki Kwisy w km 103+000 - 105+500 w miejscowości Gryfów Śląski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ roboty przygotowawcze: zaplecze wykonawcy (1,0 kpl), wycinka drzew (54,00szt), wycinka krzaków (0,868 ha), rozbiórki (41,55m2), 2/ roboty ziemne (5245,00 m3), 3/ ubezpieczenia brzegowe: podkład betonowy (216,75 m3), konstrukcje betonowo-kamienne (244,80 m3), okładziny kamienne (351,90 m3), 4/ remont konstrukcji kamienno-betonowych: uzupełnienie konstrukcji kamiennych (40,55 m3), uzupełnienie ubytków betonowych konstrukcji jazu (56,50 m3), 5/ plantowanie i humusowanie (1530,00 m2). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 36 m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał roboty takiego samego rodzaju, jak roboty objęte przedmiotem zamówienia o wartości sumarycznej co najmniej 600 tys. zł. Wartość, należyte wykonanie i terminy realizacji w/w robót winny być potwierdzone dokumentami referencje, protokoły odbioru itp. 3. Dysponowanie w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi (z podaniem ich charakterystyk technicznych) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. wskazanie przez wykonawcę dysponowania narzędziami i urządzeniami o parametrach minimalnych: koparka gąsienicowa 0,6m3 (1 szt.), samochód samowyładowczy 10 Mg (2 szt.) 4. Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, tj. wykazanie kierownika budowy z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) legitymującego się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 5 Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 120 tys. zł. oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 60 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu- analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605). 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 5) Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 6) W przypadku wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 8) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie; 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10) Wykaz osób i podmiotów, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a takze zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11) Dokumenty stwierdzajace, że osoby, które bedą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia; 12) Dokument potwierdzający przynależność kierownika budowy do właściwej izby samorzadu zawodowego; 13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 14) Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności; 15) Tabela przedmiaru robót; 16) Formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZGW, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 62, Opłata 22,58 zł. SIWZ można wykupić osobiście po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego pokój nr 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.