eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiWyłonienie specjalistów prowadzących kursy i obóz językowo - socjoterapeutyczny zaangażowanych w realizację projektu Stacja - Pomoc Rozwój Radość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Starogard Gdański: Wyłonienie specjalistów prowadzących kursy i obóz językowo - socjoterapeutyczny zaangażowanych w realizację projektu Stacja - Pomoc Rozwój Radość
Numer ogłoszenia: 184685 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 560 23 20, faks 58 560 23 22.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcprstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie specjalistów prowadzących kursy i obóz językowo - socjoterapeutyczny zaangażowanych w realizację projektu Stacja - Pomoc Rozwój Radość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Zorganizowanie szkoleń i obozu językowo-socjoterapeutycznego: 1) Kurs Decoupage dla 15 osób niepełnosprawnych (15 kontraktów socjalnych), produkt: 15 certyfikatów ukończenia kursu Decoupage ( 1 osoba 32 godz.); 2) Kurs podstawowej obsługi komputera dla 5 osób niepełnosprawnych (5 kontraktów socjalnych), produkt: 5 certyfikatów ukończenia kursu podstawowej obsługi komputera (1 osoba 48 godz.); 3) Kurs ABC przedsiębiorczości dla 30 osób (20 kontraktów socjalnych i 10 modyfikacji IPU), produkt: 30 zaświadczeń o ukończeniu kursu ABC przedsiębiorczości (1 osoba 24 godz.); 4) Kurs prawa jazdy kat. B dla 10 osób (10 modyfikacji IPU), produkt: 10 zaświadczeń ukończenia kursu prawa jazdy kat. B; 5) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla 45 osób (35 kontraktów socjalnych i 10 modyfikacji IPU), produkt: 45 zaświadczeń o ukończeniu kursu pierwszej pomocy (1 osoba 16 godz. lekcyjnych); 6) Obóz językowo-socjoterapeutyczny dla 15 osób (15 kontraktów socjalnych) w wieku 15-18 lat, produkt: 15 zaświadczeń o udziale i ukończeniu obozu językowo-socjoterapeutycznego (1 osoba 14 dni). Kurs Decoupage trwa 32 godziny i jest rozłożony w czasie (5 spotkań po 6-7 godzin szkolenia). Grupa w ilość 15 osób będzie realizować kurs w dwóch grupach po 7-8 osób. Muszą być to grupy małe, gdyż szkolący musi dotrzeć do każdego uczestnika, pokazać właściwe techniki pracy. Uczestnicy musza otrzymać materiały dydaktyczne w formie papierowej. Ponadto uczestnik musi otrzymać na własność materiały, które wykona na zajęciach. Uczestnicy będą pracować z metalem, szkłem, drewnem, papierem ryżowym, itp. Pozyskają umiejętności różnorodnych technik pracy (zdobień, złoceń, foliowania, wykonywania lampionów, biżuterii), wykonywania różnych przedmiotów rzemiosła. Umiejętności te będą mogli wykorzystać w przyszłości, sprzedając swoje wyroby. Biorąc pod uwagę, że osoby uczestniczące w kursie są niepełnosprawne, szkolący mają obowiązek dojechać do Stargardu Gdańskiego. Decyzja o organizacji kursu na terenie Stargardu Gdańskiego podyktowana jest stanem zdrowia osób niepełnosprawnych. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych a także musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń o podobnym charakterze i złożoności. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali wykładowej i drobnego poczęstunku typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp. Kurs podstawowej obsługi komputera obejmuje 48 godzin i jest rozłożony w czasie (8 dni po 6 godzin). Osoby niepełnosprawne wymagają odpowiedniego dostosowania stanowiska nauki do własnych dysfunkcji zdrowotnych. Wiąże się to ze zwiększonymi kosztami wynajmu sali wykładowej wyposażonej w odpowiedni sprzęt. Ze względu na sytuację zdrowotną uczestników organizacja szkolenia musi odbyć się na terenie Stargardu Gdański. W ramach kursu uczestnicy muszą otrzymać pamięć USB, płyty CD i DVD, niezbędne podręczniki. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych a także musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń o podobnym charakterze i złożoności. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali wykładowej i drobnego poczęstunku typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp. Kurs pomocy przedmedycznej - uczestnicy mają zdobyć wiedzę z zakresu udzielania sprawnej i szybkiej pomocy o charakterze ratowniczym w nagłych stanach zagrożenia życia, która może być przydatna w momencie powrotu na rynek pracy, a także w życiu codziennym (1 osoba 16 godz. lekcyjnych). Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, posiadać doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń o podobnym charakterze i złożoności Wykonawca musi posiadać specjalistyczne fantomy ze wskaźnikami umożliwiającymi kontrolowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń, defibrylatory ćwiczebne i profesjonalne środki charakteryzacji, projektory multimedialne. Kadra szkoląca: wykwalifikowani instruktorzy, posiadający uprawnienia do wydawania zaświadczeń z certyfikatem zgodności ze standardami udzielania pierwszej pomocy obowiązującymi w Unii Europejskiej (European Red Cross and Red Standards on First Aid). Wykonawca nie musi dla tego szkolenia wynajmować sali wykładowej zapewnia ją Zamawiający na terenie Starogardu Gdańskiego. Kurs ABC przedsiębiorczości - będzie realizowało 30 osób, obejmuje on 24 godziny i jest rozłożony w czasie. W ramach tematyki zajęć uczestnicy poznają zagadnienia związane nie tylko z zakładaniem jednoosobowych firm, ale także: umowy cywilno-prawne obowiązujące na rynku pracy, zasady komunikacji i nawiązywania pozytywnych relacji z klientami, podstawy reklamy (targi, pokazy, tworzenie ankiet). Uczestnicy muszą otrzymać pamięć USB, a także gotowe materiały edukacyjne. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali wykładowej i drobnego poczęstunku typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp. Kurs prawa jazdy - Szkolenie musi obejmować naukę jazdy dla kategorii B i kończyć się egzaminem wewnętrznym, zarówno teoretycznym jak i praktycznym, a po jego pozytywnym zaliczeniu kursant winien być przedstawiany do egzaminu państwowego w uprawnionym Ośrodku Ruchu Drogowego. W trakcie szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać bezpłatnie na własność komplet materiałów dydaktycznych ( tzw. Vademecum kursanta: podręcznik, CD, testy, punkty kontrolne, nowe znaki i sygnały drogowe, notatnik, długopis) niezbędnych do nauki i przygotowania się do egzaminu państwowego. Wykonawca winien dysponować salę wykładową, wyposażoną we wszelkiego rodzaju materiały i pomoce dydaktyczne, a w szczególności rzutnik multimedialny, specjalistyczny program, który umożliwia w sposób prosty, jasny przedstawić i zobrazować słuchaczom rzeczywiste sytuacje drogowe musi również zapewnić plac manewrowy i pojazdy do nauki. Szkolenie musi odbywać się na terenie Starogardu Gdańskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi stawiane dla tego typu szkolenia przez Ministra Infrastruktury zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem dotyczącym szkolenia i uzyskiwania uprawnień do kierowania pojazdami. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową, oraz drobny poczęstunek typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp. Obóz językowo - socjoterapeutyczny - obóz musi obejmować naukę języka angielskiego - 6 godzin lekcyjnych dziennie (rozdzielone na min. 2 bloki po 3 godz.), zajęcia w salach wykładowych i plenerze, w tym warsztaty. Ponadto w każdym tygodniu obozu odbywać się powinny zajęcia z psychologiem - 3 godz. /tydzień. Wykonawca musi zapewnić wykwalifikowaną kadrę, tj. obowiązkowo nauczyciela języka angielskiego, opiekuna grupy ( wychowawca-nauczyciel lub osoba z uprawnieniami) oraz psychologa, fakultatywnie : pedagoga, pielęgniarkę całodobowo - do potrzeb, kierownika lub pracownika kulturalno - oświatowego. Zaleca się, aby: obok nauki języka angielskiego młodzież miała możliwość skorzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, zabaw integracyjnych, odbyły się podchody lub bieg sprawnościowy w terenie, ognisko z pieczeniem kiełbasek, dyskoteka/ karaoke, plażowanie/ kąpiele pod opieką ratownika, biegi z kijkami/ jazda na rowerze, była gimnastyka poranna (zajęcia gimnastyczne na sali) dla chętnych uczestników, Wymaga się, aby wykonawca zapewnił dla uczestników trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem obiad, oraz imprezy towarzyszące. Ponadto zaproponowana cena musi obejmować korzystanie ze sprzętu wodnego, pod okiem opiekuna i kierownika kulturalno-oświatowego, możliwość skorzystania z bilardu, tenisa stołowego, piłkarzyków, korzystanie z boiska do gier sportowych. Należy również uwzględnić transportu (tam i z powrotem). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następujących częściach, tj. : 1) Część 1: przeprowadzenie kursu Decoupage, 2) Część 2: przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera, 3) Część 3: przeprowadzenie kursu pomocy przedmedycznej, 4) Część 4: przeprowadzenie kursu ABC przedsiębiorczości, 5) Część 5: przeprowadzenie kursu prawa jazdy, 6) Część 6: obozu językowo - socjoterapeutycznego wraz z kursem językowym Zadanie jest prowadzone w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zadanie, o podobnej złożoności i charakterze. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: posiadać przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów Decoupage (np. szkolenia, studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 2: posiadać przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów podstawowej obsługi komputera (np. szkolenia, studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 3: posiadać przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów pomocy przedmedycznej (np. szkolenia, studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełni. Część 4: posiadać przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów ABC przedsiębiorczości (np. szkolenia, studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełni. Część 5: posiadać przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów prawa jazdy (np. szkolenia, studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Część 6: posiadać przygotowanie trenerskie z zakresu prowadzenia kursów językowych (język angielski) w ramach obozu językowo - socjoterapeutyczny (np. szkolenia, studia podyplomowe itp). Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Stosownie do treści § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) Rozdz. 6 ust. 2 pkt b SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 1. Stosownie do treści § 4 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. 6 ust. 2 pkt b SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w niniejszym rozdziale ust. 2 lit a i ust 3 lit a, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 3. Dokumenty i oświadczenia opisane w niniejszej SIWZ winny być podpisane przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 4. W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

MOŻLIWE ZMIANY W ZAWARTEJ UMOWIE ORAZ WARUNKI TAKIEJ ZMIANY. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: a) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) nastąpi zmiany nazwy zadania; III. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. IV. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie Gdańskim, ul. Padewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański lub bezpłatnie po wcześniejszym pisemnym zamowieniu ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie Gdańskim, ul. Padewskiego 11, 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest prowadzone w ramach projektu pn. Stacja - Pomoc Rozwój Radość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Kurs Decoupage.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Decoupage trwa 32 godziny i jest rozłożony w czasie (5 spotkań po 6-7 godzin szkolenia). Grupa w ilość 15 osób będzie realizować kurs w dwóch grupach po 7-8 osób. Muszą być to grupy małe, gdyż szkolący musi dotrzeć do każdego uczestnika, pokazać właściwe techniki pracy. Uczestnicy musza otrzymać materiały dydaktyczne w formie papierowej. Ponadto uczestnik musi otrzymać na własność materiały, które wykona na zajęciach. Uczestnicy będą pracować z metalem, szkłem, drewnem, papierem ryżowym, itp. Pozyskają umiejętności różnorodnych technik pracy (zdobień, złoceń, foliowania, wykonywania lampionów, biżuterii), wykonywania różnych przedmiotów rzemiosła. Umiejętności te będą mogli wykorzystać w przyszłości, sprzedając swoje wyroby. Biorąc pod uwagę, że osoby uczestniczące w kursie są niepełnosprawne, szkolący mają obowiązek dojechać do Stargardu Gdańskiego. Decyzja o organizacji kursu na terenie Stargardu Gdańskiego podyktowana jest stanem zdrowia osób niepełnosprawnych. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych a także musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń o podobnym charakterze i złożoności. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali wykładowej i drobnego poczęstunku typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Kurs podstawowej obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs podstawowej obsługi komputera obejmuje 48 godzin i jest rozłożony w czasie (8 dni po 6 godzin). Osoby niepełnosprawne wymagają odpowiedniego dostosowania stanowiska nauki do własnych dysfunkcji zdrowotnych. Wiąże się to ze zwiększonymi kosztami wynajmu sali wykładowej wyposażonej w odpowiedni sprzęt. Ze względu na sytuację zdrowotną uczestników organizacja szkolenia musi odbyć się na terenie Stargardu Gdański. W ramach kursu uczestnicy muszą otrzymać pamięć USB, płyty CD i DVD, niezbędne podręczniki. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych a także musi posiadać doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń o podobnym charakterze i złożoności. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali wykładowej i drobnego poczęstunku typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie kursu pomocy przedmedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pomocy przedmedycznej - uczestnicy mają zdobyć wiedzę z zakresu udzielania sprawnej i szybkiej pomocy o charakterze ratowniczym w nagłych stanach zagrożenia życia, która może być przydatna w momencie powrotu na rynek pracy, a także w życiu codziennym (1 osoba 16 godz. lekcyjnych). Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, posiadać doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń o podobnym charakterze i złożoności Wykonawca musi posiadać specjalistyczne fantomy ze wskaźnikami umożliwiającymi kontrolowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń, defibrylatory ćwiczebne i profesjonalne środki charakteryzacji, projektory multimedialne. Kadra szkoląca: wykwalifikowani instruktorzy, posiadający uprawnienia do wydawania zaświadczeń z certyfikatem zgodności ze standardami udzielania pierwszej pomocy obowiązującymi w Unii Europejskiej (European Red Cross and Red Standards on First Aid). Wykonawca nie musi dla tego szkolenia wynajmować sali wykładowej zapewnia ją Zamawiający na terenie Starogardu Gdańskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeprowadzenie kursu ABC przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ABC przedsiębiorczości - będzie realizowało 30 osób, obejmuje on 24 godziny i jest rozłożony w czasie. W ramach tematyki zajęć uczestnicy poznają zagadnienia związane nie tylko z zakładaniem jednoosobowych firm, ale także: umowy cywilno-prawne obowiązujące na rynku pracy, zasady komunikacji i nawiązywania pozytywnych relacji z klientami, podstawy reklamy (targi, pokazy, tworzenie ankiet). Uczestnicy muszą otrzymać pamięć USB, a także gotowe materiały edukacyjne. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sali wykładowej i drobnego poczęstunku typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przeprowadzenie kursu prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy - Szkolenie musi obejmować naukę jazdy dla kategorii B i kończyć się egzaminem wewnętrznym, zarówno teoretycznym jak i praktycznym, a po jego pozytywnym zaliczeniu kursant winien być przedstawiany do egzaminu państwowego w uprawnionym Ośrodku Ruchu Drogowego. W trakcie szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać bezpłatnie na własność komplet materiałów dydaktycznych ( tzw. Vademecum kursanta: podręcznik, CD, testy, punkty kontrolne, nowe znaki i sygnały drogowe, notatnik, długopis) niezbędnych do nauki i przygotowania się do egzaminu państwowego. Wykonawca winien dysponować salę wykładową, wyposażoną we wszelkiego rodzaju materiały i pomoce dydaktyczne, a w szczególności rzutnik multimedialny, specjalistyczny program, który umożliwia w sposób prosty, jasny przedstawić i zobrazować słuchaczom rzeczywiste sytuacje drogowe musi również zapewnić plac manewrowy i pojazdy do nauki. Szkolenie musi odbywać się na terenie Starogardu Gdańskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi stawiane dla tego typu szkolenia przez Ministra Infrastruktury zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem dotyczącym szkolenia i uzyskiwania uprawnień do kierowania pojazdami. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową, oraz drobny poczęstunek typu: kawa, herbata, napój, ciasteczka, paluszki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obozu językowo - socjoterapeutycznego wraz z kursem językowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obóz językowo - socjoterapeutyczny - obóz musi obejmować naukę języka angielskiego - 6 godzin lekcyjnych dziennie (rozdzielone na min. 2 bloki po 3 godz.), zajęcia w salach wykładowych i plenerze, w tym warsztaty. Ponadto w każdym tygodniu obozu odbywać się powinny zajęcia z psychologiem - 3 godz. /tydzień. Wykonawca musi zapewnić wykwalifikowaną kadrę, tj. obowiązkowo nauczyciela języka angielskiego, opiekuna grupy ( wychowawca-nauczyciel lub osoba z uprawnieniami) oraz psychologa, fakultatywnie : pedagoga, pielęgniarkę całodobowo - do potrzeb, kierownika lub pracownika kulturalno - oświatowego. Zaleca się, aby: obok nauki języka angielskiego młodzież miała możliwość skorzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, zabaw integracyjnych, odbyły się podchody lub bieg sprawnościowy w terenie, ognisko z pieczeniem kiełbasek, dyskoteka/ karaoke, plażowanie/ kąpiele pod opieką ratownika, biegi z kijkami/ jazda na rowerze, była gimnastyka poranna (zajęcia gimnastyczne na sali) dla chętnych uczestników, Wymaga się, aby wykonawca zapewnił dla uczestników trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem obiad, oraz imprezy towarzyszące. Ponadto zaproponowana cena musi obejmować korzystanie ze sprzętu wodnego, pod okiem opiekuna i kierownika kulturalno-oświatowego, możliwość skorzystania z bilardu, tenisa stołowego, piłkarzyków, korzystanie z boiska do gier sportowych. Należy również uwzględnić transportu (tam i z powrotem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.