eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › DOSTAWA WYPOSAŻENIA CIEMNI CYFROWEJ - ZESTAWU CYFROWEJ RADIOGRAFII POŚREDNIEJ (CR) - POSTĘPOWANIE NR 40/UCMMiT/AW/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Gdynia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA CIEMNI CYFROWEJ - ZESTAWU CYFROWEJ RADIOGRAFII POŚREDNIEJ (CR) - POSTĘPOWANIE NR 40/UCMMiT/AW/09
Numer ogłoszenia: 184703 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA CIEMNI CYFROWEJ - ZESTAWU CYFROWEJ RADIOGRAFII POŚREDNIEJ (CR) - POSTĘPOWANIE NR 40/UCMMiT/AW/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ciemni cyfrowej - zestaw cyfrowej radiografii pośredniej - kpl 1. Nazwa i kod wg Słownika Głównego Wspólnego Słownika Zamówień: 33111600-7 urządzenia radiograficzne 2. Dostawa obejmuje wyposażenie ciemni cyfrowej określone poniżej: 1) Automatyczny jednokasetowy skaner (czytnik) do płyt obrazowych - 1 szt. 2) Kasety z płytami obrazowymi - 1 kpl. 3) Stanowisko przypisywania danych pacjenta do obrazów- 1 kpl. 4) Kamera sucha z dostępnymi dwoma formatami błon - 1 szt. 5) Stacja diagnostyczna dedykowana do badań RTG, TK, USG ( B, CD) - 1 kpl. 6) Oprogramowanie medyczne stacji diagnostycznej - 1kpl. 7) Serwer systemu PACS, dystrybucji obrazów - 1 kpl 8) System PACS, dystrybucji obrazów - 1 kpl 9) System informacyjny Zakładu Radiologii (RIS) do rejestracji pacjentów, opisywania badań i statystyki - 1 kpl. 10) Wymagane złącza, kable itp. drobny sprzęt, niezbędny do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji ciemni. 3. Integralną częścią przedmiotu zamówienia (dostawy) jest także: 1) Dostarczenie wszystkich elementów koniecznych do kompletnej instalacji i uruchomienia ciemni do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego; 2) instalacja wyposażenia ciemni i ostateczne uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania systemu ciemni cyfrowej; 3) przeszkolenie personelu w ilości godzin zapewniającej nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prawidłowej i bezpiecznej obsługi ciemni cyfrowej; 4) dostarczenie instrukcji obsługi wyposażenia ciemni/systemu w języku polskim, 5) udzielenie pisemnie gwarancji na zainstalowany sprzęt zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.00 - Urządzenia radiograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wykonawca zobowiązany jest wnieść odpowiednio wadium w wysokości 10 514,02zł. 1) Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania), tylko w jednej z poniższych form: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 , - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 42, poz.275 ze zm). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: -na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń-. 4) Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137, IIp. w siedzibie zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) zaoferują sprzęt oznaczony znakiem CE. 2) wniosą odpowiednio w wyznaczonym terminie i wysokości wadium, 3) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 dostawy, porównywalne rodzajowo dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 300 000,00zł. netto każda, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Pzp; 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 w.w. ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie - załączyć dokumenty opisane w pkt 1, ppkt 1) a) SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 1 i 2 do oferty; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) - oświadczenia określone załączniku nr 3 do oferty; 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII, pkt 1, ppkt 2) a) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt VII, ppkt 2)a SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 40/UCMMiT/AW/09 oraz ocena spełnienia wymagań przez oferowane dostawy odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm) -NIE SPEŁNIA. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w. warunki wykonawca spełnił. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca załącza do oferty: 1. Katalogi, informatory lub opisy oferowanego sprzętu potwierdzające, że deklarowane w ofercie produkty posiadają cechy wymagane przez Zamawiającego i określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Certyfikaty CE wystawione dla oferowanego sprzętu. 3. Wypełniony odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków dostarczą następująće dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) na potwierdzenie spełniania warunku nr 4 wykonawca załącza wykaz - załącznik nr 3 do oferty oraz dokumenty (np. referencje lub protokoły zdawczo - odbiorcze odbiorców poprzednich dostaw, potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4)na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VII, ppkt. 1. ppkt 3) 4) 5) i 6) wykonawcy składają odpowiednie oświadczenie - załączniki nr 1, 2 i 3 do oferty. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 w.w. ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie - załączyć dokumenty opisane w pkt 1, ppkt 1) a) SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 1 i 2 do oferty; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.) - oświadczenia określone załączniku nr 3 do oferty; Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII, ppkt 1, 3a SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt VII, ppkt 1.3a SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu jeśli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej wiarygodności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 65
  • 2 - PARAMETRY TECHNICZNE - 30
  • 3 - OKRES GWARANCYJNY - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 137.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 30-Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.