Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Bielsko-Biała: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, w zakresie część 1 i 2 zamówienia
Numer ogłoszenia: 184714 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 499 06 02, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, w zakresie część 1 i 2 zamówienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, w zakresie część 1 i 2 zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82401,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89548,82
Oferta z najniższą ceną: 89548,82 / Oferta z najwyższą ceną: 89548,82
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające w wysokości do 25% zamówienia podstawowego, dla części 1 i 2 zamówienia, było przewidziane w umowie podstawowej zawartej z wybranym Wykonawcą w przetargu nieograniczonym na Świadczenie usług sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, w podziale na 2 części, przeprowadzonym w 2013 roku, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polega ono na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. sprzątania nieruchomości i terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a będących w zarządzie oraz administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone, gdyż zakończyła się umowa podstawowa, a nowe zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nie zostało jeszcze zakończone, gdyż ze względów proceduralnych nie jest jeszcze możliwe zawarcie nowej umowy na świadczenie przedmiotowych usług z wybranym Wykonawcą. Stosownie do dyspozycji art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowę z wybranym Wykonawcą zamawiający może zawrzeć w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną albo w terminie 15 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Ponieważ postępowanie na świadczenie usług sprzątania , którego otwarcie odbyło się 26 maja br., jest w trakcie rozpatrywania i nie została jeszcze wybrana oferta najkorzystniejsza, a mocą ustawy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej jest zobligowany do utrzymywania czystości w Gminie, to do czasu podpisania nowej umowy na świadczenie usług sprzątania z wybranym Wykonawcą należało w ramach zamówień uzupełniających zawrzeć umowę z dotychczasowym wykonawcą usługi, aby zapewnić ciągłość świadczenia usług sprzątania nieruchomości i terenów zewnętrznych zlokalizowanych na terenie miasta Bielska-Białej.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Przebudowa i modernizacja bud P nr 50 przy ul Łagodnej 27a w B-B w celu dost. do przepisów przeciwpożarowych w ram zad."Wykonanie zabezpieczeń ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych"
- 17/25 - Dostawa i montaż dwóch sztuk stołów operacyjnych dla Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- "Wybudowanie 15 grobów murowanych dwuosobowych na cmentarzu komunalnym w Bielsku-Białej przy ulicy Karpackiej"
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- "Dostawa leków i innych preparatów farmaceutycznych"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- "Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka 2025"
- Wykonanie zabiegów deratyzacji i dezynsekcji na terenach i w obiektach położonych na obszarze Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych w latach 2025-2026.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.