eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoSzatnie dla personelu medycznego szpitala wraz z adaptacją pomieszczeń na cele biurowe i użyteczności publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Jaworzno: Szatnie dla personelu medycznego szpitala wraz z adaptacją pomieszczeń na cele biurowe i użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 184744 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szatnie dla personelu medycznego szpitala wraz z adaptacją pomieszczeń na cele biurowe i użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Szatnie dla personelu medycznego szpitala wraz z adaptacją pomieszczeń na cele biurowe i użyteczności publicznej 1.Zakres prac konieczny do wykonania: a) Część elektryczna - instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych (CPV 45215000-7; 45215140-0; 45311000-0) b) Część sanitarna - instalacja c.o. (CPV: 45215000-7; 42215140-0; 45331100-7) c) Część sanitarna - instalacja wod - kan. (CPV: 45215000-7; 45215140-0; 45215120-4; 45231112-3) d) Częśc sanitarna -instalacja wentylacji mechanicznej (CPV:45215000-7;45215140-0;45331200-8;45331230-7). e) Część ogólnobudowlana (CPV 45215140-0). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SIWZ)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.21.51.40-0, 45.21.51.40-0, 45.31.10.00-0, 45.21.51.20-4, 45.23.11.12-3, 45.33.12.30-7, 45.33.12.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej swym zakresem przedmiot zamówienia - wymagany dokument rejestrowy . 2)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagany potencjał kadrowy to: a)osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót (kierownik budowy) z którą bezpośrednio kontaktować się będzie zamawiający lub inspektor nadzoru. Osoba ta (kierownik budowy) musi posiadać uprawnienia ogólnobudowlane oraz musi wykazać się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3)posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości równej co najmniej wartości złożonej oferty każda (dopuszczalne jest 20% odchylenie wartości in minus) o zakresie przedmiotowym tożsamym lub o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia;. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3)kserokopie dokumentów stwierdzających przygotowanie zawodowe do kierowania robotami ogólnobudowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia dla kierownika robót o którym mowa w cz. IV pkt. 1 ppkt 2 SIWZ 4)kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł; 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w cz. IV ust. 1 pkt 3 SIWZ; 6)wykaz osób odpowiedzialnych oraz realizujących zamówienie na zał. Nr 3b do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ul. Chełmońskiego 28 Sekcja Gospodarcza tel. 032 6164482 wew. 119 koszt specyfikacji 30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego - I piętro SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ul. Chełmońskiego 28 43-600 Jaworzno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.