To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-19
Radom: Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części budynku z funkcji agregatorowni na gospodarczą (pomieszczenie przygotowania posiłków dla psów policyjnych) wraz z przebudową i termomodernizacją budynku na terenie KMP w Siedlcach w trybie zaprojektuj i wybuduj. Nr sprawy 41/16
Numer ogłoszenia: 184757 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111381 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części budynku z funkcji agregatorowni na gospodarczą (pomieszczenie przygotowania posiłków dla psów policyjnych) wraz z przebudową i termomodernizacją budynku na terenie KMP w Siedlcach w trybie zaprojektuj i wybuduj. Nr sprawy 41/16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części budynku z funkcji agregatorowni na gospodarczą (pomieszczenie przygotowania posiłków dla psów policyjnych) wraz z przebudową i termomodernizacją budynku na terenie KMP w Siedlcach w trybie zaprojektuj i wybuduj. Adres którego dotyczy zamówienie: 08-110 Siedlce ul. Starowiejskiej 66. OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2012r., poz. 462, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (t.j. Dz.U. z 2015r.poz. 1422) - inwentaryzacja stanu istniejącego, - obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie. Zakres robót 1. Projekt budowlany obejmujący wszystkie branże - 5 egz. 2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -2 egz. 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz. 6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej - 2 egz. 7. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. 8. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 9. Wykonanie robót towarzyszących. 10. Przekazanie dokumentacji powykonawczej. Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w dwóch egz.) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA: 1. Projekt budowlany obejmujący wszystkie branże - 5 egz. w wersji papierowej Projekt budowlany powinien zawierać: - wykonanie ekspertyzy technicznej, - projekt wykonania robót budowlanych dla zadania Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania części budynku z funkcji agregatorowni na gospodarczą ( pomieszczenie przygotowania posiłków dla psów policyjnych) wraz z przebudową i termomodernizacją budynku na terenie KMP w Siedlcach z uwzględnieniem wszystkich robót podstawowych i robót towarzyszących dla wszystkich branż, w tym: rysunki, opis, zestawienie materiałów, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz. w wersji papierowej z zastrzeżeniem § 5 ust.1 pkt 2). 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż - 2 egz. w wersji papierowej. 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz. w wersji papierowej. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz. w wersji papierowej. 6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egz. w wersji edytowalnej 7. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, warunków zabudowy pozwoleń, zgłoszeń, itp. 8. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 9. Wykonanie robót towarzyszących. 10. Przekazanie dokumentacji powykonawczej. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, umową, obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno- budowlanymi i normami prawnymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Oświadczenie to stanowić będzie integralną część przekazywanej dokumentacji projektowej . Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych oraz własność przedmiotowych projektów, co nastąpi wraz z przekazaniem tych projektów. Ze względu na charakter wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszego zamówienia - wynagrodzenie ryczałtowe, Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę na istotę dokonania wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem, celem pełnego oszacowania kosztów projektu oraz robót, które zostaną wskazane w formularzu ofertowym. Termin realizacji zamówienia - I etap - Dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę nie później niż do dnia 30.09.2016 r II etap - Wykonanie oraz oddanie do użytku nie później niż do dnia 30.11.2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym załączniku nr 5 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ZELTECH" STANISŁAW PRZESMYCKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTROTECHNICZNY "ZELTECH" STANISŁAW PRZESMYCKI
- Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki, ul. Brzeska 139, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 506910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 623000,00
Oferta z najniższą ceną: 616740,71 / Oferta z najwyższą ceną: 791500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon I
- Dostawa wraz montażem i przekazaniem do eksploatacji (uruchomieniem) systemu parkingowego na obiekty MOSiR w Radomiu
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon V
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Św. Floriana w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic: Narutowicza, Godowskiej, Sienkiewicza i Czarnej w Radomiu w zakresie przebudowy chodników
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- BUDOWA SALI SENSORYCZNEJ W RAMACH ROZBUDOWY ŻŁOBKA W GOŚCINIE REALIZOWANA W RAMACH "PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO 3 LAT AKTYWNY MALUCH 2022-2029".
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.