eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziornawykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Konstancin-Jeziorna: wykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej.
Numer ogłoszenia: 184757 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149283 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Dom Rencisty, ul. Chodkiewicza 3/5, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 7564116, 7547176, faks 22 7564116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka zapewniająca całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub oso.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wymianą okien i drzwi demontaż istniejących okien i drzwi balkonowych oraz ścian kurtynowych z drzwiami wejściowymi do budynku i drzwiami wyjściowymi na taras demontaż istniejących drzwi zewnętrznych montaż nowych ścian kurtynowych w wejściach do budynku od frontu i na taras zmniejszenie szerokości istniejących otworów okiennych i drzwiowych poszerzenie otworów na drzwi balkonowe od strony okna poprzez wykucie części muru pod parapetem zamontowanie nowych okien i drzwi zamontowanie nowych parapetów wewnętrznych, plastikowych usunięcie ewentualnych uszkodzeń tynków wewnętrznych powstałych w trakcie prowadzenia robót uzupełnienie podłogi z paneli w progach drzwi balkonowych pomalowanie całych ościeży murowanych ociepleniem ścian zewnętrznych demontaż istniejących instalacji na zewnętrznych ścianach budynku, rozebranie istniejącej nawierzchni balkonów płytek ceramicznych wraz z podkładem betonowym, wykonanie nowej betonowej warstwy, położenie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej, wykonanie nowych obróbek blacharskich , ocieplenie ścian zewnętrznych ocieplenie balkonów od spodu wykonanie na ścianach do poziomu parteru tynku cienkowarstwowego, cokołowego wykonanie na pozostałych ścianach tynku cienkowarstwowego, mineralnego wykonanie zewnętrznych parapetów okiennych naprawa uszkodzeń betonowego wypełnienia balustrad balkonowych, pokrycie ich tynkiem cienkowarstwowym oczyszczenie z rdzy i pomalowanie wszystkich elementów stalowych przyklejenie do płyt Pecidur płytek gresowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna oraz przedmiar stanowiące załącznik do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma charakter wyłącznie orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokonanie przez Wykonawcę własnych pomiarów na terenie obiektu. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 8.00-16.00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się z Panem Jackiem Zaborowskim - Kierownikiem Administracji tel. 694495867 3. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z dokumentacji technicznej zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtowa. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną w oparciu o kosztorys oraz zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. 4. Kosztorys i zestawienia winny być dołączone do oferty. Ewentualne braki w wycenie koniecznych pozycji robót, materiałów i sprzętu nie ujętych w kosztorysie Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Kosztorys i zestawienia mogą stanowić jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz umożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że ewentualne użyte w dokumentacji przykłady nazw własnych produktów lub producentów mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne tzn. takie które swoimi parametrami technicznymi, funkcjonalnymi i estetycznymi odpowiadają produktowi wzorcowemu. 6. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Zbigniew Bogus, ul. Środkowa 2/8, 05-600 Grójec,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 376422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 376322,21

  • Oferta z najniższą ceną: 376322,21 / Oferta z najwyższą ceną: 607949,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.