Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Puławy: Zagospodarowanie terenu w osiedlu Wólka Profecka w Puławach
Numer ogłoszenia: 184764 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, fax 081 8868140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w osiedlu Wólka Profecka w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania osiedla mieszkaniowego przy ul. Wólka Profecka I etapu. Zakres robót obejmuje: 1.Place zabaw nr 2 i 3 ( zgodnie z projektem budowlanym) 2.Zabezpieczenie skarpy wzdłuż budynku mieszkalnego nr 45a, 3.Boisko ziemne. 4.Założenie trawnika. Ad.1. Place zabaw o pow.383.0 m2 z nawierzchnią bezpieczną z płyt z granulatu gumowego gr.45 mm wyposażone będą w: 1.piaskownice murowane z cegły klinkierowej z osadzonym siedziskiem w ilości - 2 kmpl. 2.ławki - 4 szt. 3.urządzenia zabawowe np. typu Flora : huśtawka równoważna- szt.2, zestaw zabawowy Iwona wyposażony w wieżę kwadratową z daszkiem, zjeżdżalnię , pomost wiszący, ściankę i wejście, bujak piesek i motor na sprężynie -szt.2, zestaw zabawowy A-08-1075 wyposażony w wieżę kwadratową z daszkiem, zjeżdżalnię i wejście, Wszystkie urządzenia zabawowe oraz nawierzchnia powinny posiadać certyfikaty zgodności z PN-EN 1176 -1 do 7 wyposażenie placu zabaw. Ad.2. Skarpę przed budynkiem mieszkalnym 45 a należy zabezpieczyć palisadą betonową Ring o średnicy 20 cm i wysokości 90 cm.w ilości 53.0 mb. po zakończeniu prac, skarpę obsiać trawą. Ad. 3. Zakres prac obejmuje przemieszczenie oraz rozplantowanie ziemi złożonej na hałdzie w pobliżu projektowanego boiska ziemnego w ilości 1372 m3,oraz zamontowanie słupków do siatki i koszy .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN ( słownie trzy tysiące złotych. ) . 2. Wadium należy wpłacić lub wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.09.2008 r. do godz. 12:45. 3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdyby doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłużone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsce na skutek prośby Zamawiającego skierowanej do Wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami. 4. Wadium może być wniesione w jednej z form : - Pieniężnej wpłaconej na rachunek na konto Zamawiającego w banku PEKAO SA O/Puławy Nr : 02 1020 3219 0000 9802 0011 5048 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, - Gwarancjach bankowych - Gwarancjach ubezpieczeniowych - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r nr 25 ,poz.253,Nr 66,poz.596 i Nr 216,poz.1824) ) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 ust. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni poniższe wymagania wynikające z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1 )posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej, b) posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowe i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia, c) wykonał w ostatnich 5 latach co najmniej 2 inwestycje podobne do przedmiotu zamówienia 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dostępność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 100 000 zł. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. 2. Udzielą na wykonane zamówienia gwarancji na okres 36 m-cy licząc od daty odbioru 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 3 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oceniając zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia, Zamawiający bierze pod uwagę cechy podmiotowe Wykonawcy. Zamawiający bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy , czy też podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek merytorycznych opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zamówienia, oraz czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przesłanek formalno - prawnych opisanych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. 7.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załączonym formularzem Oświadczenia.(załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -rozliczeniowej , w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 100 000.00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składanie ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000.00 zł. 10. Dowód wniesienia wadium. 11. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczących wykonania robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia, wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączenie dokumentów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 11. Wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownictwa robót - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 4a, 4b do SIWZ): , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej i zaświadczenia o jego wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 12. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 4a do SIWZ) 13. Wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót (jeżeli będą uczestniczyć wg załącznika nr 4b do SIWZ). 14. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (zgodnie z załącznikiem nr 4c do SIWZ) Pozostałe dokumenty jakie należy dołączyć do oferty 15.Wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych - zgodnie z załączonym formularzem (załącznik nr 5 do SIWZ): 16. Wypełniony Kosztorys ofertowy określający cenę oferty( załącznik nr 6 do SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy pok. 214 (II piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 12:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy pok. 115 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO POGRAMU LEKOWEGO CIĘŻKIEJ POSTACI OSTEOPOROZY POMENOPAUZALNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - III etap
- "Świadczenie kompleksowej usługi przeniesienia (przeprowadzki) na rzecz Sądu Rejonowego w Puławach"
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SEKWENCJONOWANIA DNA W OKRESIE 24 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przepustu żelbetowego na potoku Sanka w miejscowości Mników, gm. Liszki.
- Poprawa bezpieczeństwa oraz dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Radomskiej w Pionkach
- Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109012L OD KM 0+007,5 DO KM 0+959 W MIEJSCOWOŚCI KOCUDZA DRUGA
- Remont dwóch dróg na terenie gminy Karczew - dwie Części
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.