To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Ostrołęka: Przeprowadzenie na terenie zamawiającego kursu brukarz i aktywizacji zawodowej dla uczestników tego kursu
Numer ogłoszenia: 184783 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156609 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Ostrołęce, ul. Romualda Traugutta 19, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 760 52 11, faks 0-29 760 52 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie na terenie zamawiającego kursu brukarz i aktywizacji zawodowej dla uczestników tego kursu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1 Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego Kursu Brukarz - monter nawierzchni drogowych, dla osób odbywających karę pozbawienia wolności - założenia organizacyjne. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1.Liczebność grupy - 16 osób. 2.Realizacja - sierpień 2010. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 3.Miejsce realizacji - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych. Zamawiający zapewnia miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kursu. 4.Liczba godzin szkoleniowych - 96 godzin lekcyjnych ( w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) po 8 godzin dziennie. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00, z przerwą obiadową. 5.Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: Przepisy BHP, Podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, Podstawowe zagadnienia materiałoznawstwa, Rozróżnianie podstawowych materiałów robót brukarskich, Ocena stanu technicznego nawierzchni brukowych, prace naprawcze, Wykonywanie procesu prac brukarskich 6.Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z sprzętu zakupionego w ramach projektu na zajęciach praktycznych - zagęszczarki. 7.Wykonawca zapewni pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne do zajęć praktycznych, które będą niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 8.Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 9.Metodyka nauczania - wykład metodą seminaryjną z zastosowaniem środków informatycznych. Zajęcia praktyczne metodą wykonywania prac objętych kursem. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (16 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika; Wykonawca ubezpieczy uczestników (16 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu w niezbędnym zakresie przed rozpoczęciem zajęć; Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić kurs zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program kursu, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji kursu, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca wyposaży uczestników kursu w odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej na zajęcia praktyczne; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów szkoleniowych (skrypt - podręcznik, notatnik, długopis) i jeden dodatkowy komplet przekaże zamawiającemu; Zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzenia kursu oraz zakupioną w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zagęszczarkę: Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie mniejszej niż 30% i nie większej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach kursu oraz materiałach Szkoleniowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich - www.crzl.gov.pl); Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić egzamin i wydać zaświadczenia uczestnikom wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca zapewni wykładowców instruktorów posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kursu; Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji kursowej oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. Kod CPV - 80500000-9 Zadanie 2 Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego zajęć aktywizacji zawodowej dla uczestników Kursu Brukarz - monter nawierzchni drogowych - założenia organizacyjne. Celem zajęć aktywizacji zawodowej jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 1.Liczebność grupy - aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Brukarz - Monter nawierzchni drogowych - planowana grupa 16 osób, 2.Realizacja - planowany termin - zajęcia aktywizacji zawodowej odbędą się przed rozpoczęciem kursu Brukarz - Monter nawierzchni drogowych (realizacja kursu - sierpień 2010). Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą, 3.Miejsce realizacji - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych. Zamawiający zapewnia pomieszczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć aktywizacji zawodowej oraz rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę - sprzęt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych - 30 godzin lekcyjnych (zajęcia indywidualne 24 godz. - po 1,5 godz. na osobę i zajęcia grupowe 6 godz.). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00 z przerwą obiadową. 5.Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: Zajęcia indywidualne: a) Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych, b) Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika, c) określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. Zajęcia grupowe: a) Rynek pracy: - sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, - oczekiwanie pracodawców, - ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, - trafność wyboru zawodu, - właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, - metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. Stworzenie indywidualnego planu działania. 6.Zajęcia aktywizacyjne zakończą się wydaniem przez Wykonawcę zaświadczeń uczestniczenia w zajęciach. 7.Metodyka nauczania: - Zajęcia grupowe metoda seminaryjną z wykorzystaniem środków informatycznych, - Zajęcia indywidualne metodą pracy doradcy zawodowego z uczestnikiem. Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić zajęcia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program zajęć aktywizacyjnych, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu zajęć; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć aktywizacyjnych ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć ubezpieczy uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć aktywizacyjnych w niezbędnym zakresie; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji zajęć, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów do pracy na zajęciach (skrypt podręcznik, notatnik, długopis) i jeden komplet przekaże zamawiającemu; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach zajęć aktywizacyjnych oraz materiałach dydaktycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich -www.crzl.gov.pl); Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych przez doradcę zawodowego; Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie, na koniec zajęć aktywizacyjnych, potwierdzające udział w zajęciach, wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji z zajęć oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie o przechowywania dokumentacji z zrealizowanych zajęć do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli zajęć aktywizacyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. Kod CPV - 80500000-9 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, odrębnie na każde zadanie 1 i 2. Terminy realizacji poszczególnych kursów, jak również ilość uczestników mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej Poddziałanie 1.3.4 Centralny Zarząd Służby Więziennej - projekty systemowe.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie na terenie zamawiającego kursu brukarz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łomżyńska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo Technicznych NOT w Łomży, ul. Polowa 45, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12840,00
Oferta z najniższą ceną: 12840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22224,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego Aktywizacji zawodowej dla uczestników kursu brukarz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANTIDOTUM Beata Obrycka, ul. A. Mickiewicza 7/4, 15-213 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2730,00
Oferta z najniższą ceną: 2730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.