Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-21
Szczecin: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 184784 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 432 53 00, 91 432 53 71, faks 91 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań. Zadanie nr 1 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 6,11,37 w administracji Rejonu w Koszalinie. Zadanie nr 2 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 23,26,31 w administracji Rejonu w Lipianach. Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 3,6 w administracji Rejonu w Nowogardzie. Zadanie nr 4 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 10,20 w administracji Rejonu w Stargardzie Szczecińskim Zadanie nr 5 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr A6,S3,10,13,31 w administracji Rejonu w Szczecinie Zadanie nr 6 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 11,20,25 w administracji Rejonu w Szczecinku Zadanie nr 7 - Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 10,22 w administracji Rejonu w Wałczu.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie nr 2 - 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100) Zadanie nr 3 - 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie nr 4 - 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100) Zadanie nr 5 - 1 400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100) Zadanie nr 6 - 1 400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100) Zadanie nr 7 - 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 brutto polegającą na inwentaryzacji dendrologicznej lub prowadzeniu nadzoru inwestorskiego z zakresu pielęgnacji i ochrony przyrody przy drogach publicznych. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia protokołu odbioru usług podpisanego przez obie strony, poświadczenia lub innego równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia danej umowy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian znajdują się w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, 70-340 Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 33..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 33 Sekretariat pokój nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 6,11,37 w administracji Rejonu w Koszalinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacj - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 23,26,31 w administracji Rejonu w Lipianach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 3,6 w administracji Rejonu w Nowogardzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 10,20 w administracji Rejonu w Stargardzie Szczecińskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr A6,S3,10,13,31 w administracji Rejonu w Szczecinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 11,20,25 w administracji Rejonu w Szczecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie przeglądu zadrzewienia pod kątem wyłonienia drzew i krzewów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz wymagających zabiegów pielęgnacyjnych w pasach drogowych dróg administrowanych przez generalną dyrekcję dróg krajowych i autostrad oddział w Szczecinie - 7 zadań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu zadrzewienia oraz sporządzenie planu i wyceny drzew do wycinki w pasach dróg krajowych nr 10,22 w administracji Rejonu w Wałczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku administracji należącego do Uniwersytetu Szczecińskiego znajdującego się przy al. Papieża Jana Pawła II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusocińskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusocińskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.