eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaPoprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Sikorskiego w Sokółce chodnik strona prawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Sokółka: Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Sikorskiego w Sokółce chodnik strona prawa
Numer ogłoszenia: 184786 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, faks 085 7110911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Sikorskiego w Sokółce chodnik strona prawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Poprawie przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze gminnej ul. Sikorskiego w Sokółce chodnik strona prawa, w zakresie: 1.1.roboty pomiarowe - 0,239 km 1.2.rozebranie nawierzchni betonowej gr 15 cm - 54,6 m2, 1.3.rozebranie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej gr 5 cm - 136,0 m2, 1.4.rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 98,8 m2, 1.5.rozebranie krawężników betonowych - 127,8 m, 1.6.rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm - 65,0 m, 1.7.rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35 - 1,32 m2, 1.8.rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50 - 131,8 m2, 1.9.wykonanie wykopów mechaniczne - 79,62 m3, 1.10.wykonanie nasypów mechaniczne - 34,23 m3, 1.11.regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 1 szt. 1.12.wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm warstwa dolna - 117,92 m2, 1.13.wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm warstwa górna - 117,92 m2, 1.14.wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie gr 15 cm - 117,92 m2, 1.15.wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm na wjazdach warstwa górna - 114,5 m2, 1.16.chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm - 267,5 m2, 1.17.place z kostki brukowej betonowej gr 8 cm - 150,3 m2, 1.18.obrzeża betonowe 20x6 - 339,0 m 1.19.ustawienie krawężników betonowych 20x30 - 208,0 m 1.20.przełożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 8 cm - 99,8 m2, 1.21.wykonanie trawników dywanowych siewem - 502,0 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiary robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1.udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni chodników i jezdni dróg publicznych z elementów betonowych (płyty betonowe, kostka betonowa) o pow. min. 500 m2 każda; 2.potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni chodników i jezdni dróg publicznych z elementów betonowych (płyty betonowe, kostka betonowa) o pow. min. 500 m2 każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/przet_zam/1196c7360169929/a3268996f2c7b36/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.