Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Gliwice: Wykonanie remontu ciągów pieszych, wycinka i karczowanie drzew i krzewów oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Horsta Bienka w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 184790 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ciągów pieszych, wycinka i karczowanie drzew i krzewów oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Horsta Bienka w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu ciągów pieszych, wycinka i karczowanie drzew i krzewów oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Horsta Bienka w Gliwicach, zgodnie z: - projektem wykonawczym, - przedmiarem robót - załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji, Opis robót został oparty na KNR. Podana w przedmiarach podstawa wyceny nie jest obowiązująca dla Wykonawcy. - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do niniejszej doku-mentacji. Zamawiający we własnym zakresie zdemontuje znajdujący się na placu zabaw sprzęt zabawowy W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca do przechowywania i składowania materiałów i narzę-dzi. 2) Utrzymania porządku i ładu na placu budowy i terenie przyległym. 3) Codziennego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, ziemi. 4) Odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 5) Uporządkowania terenu po zakończonych pracach. 6) Stosowania materiałów określonych w specyfikacji technicznej. 7) Sporządzenia dokumentacji powykonawczej na koszt własny. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - dokumentację powykonawczą, - operat geodezyjny wraz z mapką, - certyfikaty na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 3) zrealizowali minimum 3 roboty budowlane (budowa placów zabaw) w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 4) zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk po-siadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: A. Personel kierowniczy; 1. kierownik robót budowlanych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2. kierownik robót drogowych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. B. personel wykonawczy: min. 8 osób. 5) udzielą min. 36 miesięcznego okresu gwarancji i 36 miesięcznego okresu rękojmi. 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospo-darczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia. 7) sporządzą kosztorys ofertowy. 8) zaakceptują wzór umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termi-nu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przed-miot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do-kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, po-siadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 6) Oświadczenie o udzielonej gwarancji/rękojmi. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Kosztorys ofertowy. 9) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 10) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub dokumen-ty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpo-wiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admini-stracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho-dzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 1268B z wyłączeniem robót branży telekomunikacyjnej, bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Budowa drogi technicznej z przywróceniem funkcji rowu odwodnieniowego jako element otwartej sieci kanalizacji deszczowej w Redzie.
- Lasowiackie garncarstwo - część I
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.