eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StąporkówUsługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków - z podziałem na zadaniaZadanie IFryzjer - z praktyką u pracodawcy; Zadanie IIMagazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy Zadanie IIIKucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy Zadanie IVSprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Stąporków: Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków - z podziałem na zadania: Zadanie I: Fryzjer - z praktyką u pracodawcy; Zadanie II: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy
Numer ogłoszenia: 184815 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337346 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 37 41 203, faks 41 37 41 203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe zawodowe w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków - z podziałem na zadania: Zadanie I: Fryzjer - z praktyką u pracodawcy; Zadanie II: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i lub uzależnionych od alkoholu w gminie Stąporków, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Nr umowy UDA-POKL.07.01.01-26-056 - 08-00 Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie realizowane będzie w czterech zadaniach w formie szkoleń zawodowych w następujących zakresach tematycznych: Zadanie I: Fryzjer - z praktyką u pracodawcy; Zadanie II: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy Zadanie III: Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy Zadanie IV: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy Każde szkolenie tematyczne stanowi oddzielne zadanie. Wymogi o charakterze ogólnym do Zadań: 1; 2; 3; 4 Wymagany program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.), a mianowicie: Nazwę i zakres szkolenia; Czas trwania i sposób organizacji szkolenia; Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; Cele szkolenia; Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Programy szkoleń opracowane w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca po wyborze oferty, zgodnie z treścią pkt. XIII. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom zajęć: Optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć (podręcznik, zeszyt z minimum 96 kartkami, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka na dokumenty, bloki notatnikowe) oraz odpowiednią jakość materiałów do realizacji zajęć praktycznych , także niezbędną odzież ochronną oraz sprzęt ochronny na kursach wymagających takiej odzieży i sprzętu. Odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkoleń i warsztatów. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkoleń/warsztatów warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale muszą być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, tablice interaktywne. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę dostępu do Sali dydaktycznej przedstawia Wykonawca po wyborze oferty, zgodnie z treścią pkt. XIII. Miejsce praktyk u pracodawcy dla uczestników szkoleń wymienionych, Wykonawca musi wskazać nazwy i adresy pracodawców, u których będą realizowane praktyki oraz opiekunów uczestników praktyk u danego pracodawcy. Wykonawca musi załączyć oświadczenia pracodawców o zobowiązaniu przyjęcia na praktykę określonej liczby uczestników szkolenia z podaniem opiekuna praktyk. W/w dokumenty przedstawia Wykonawca po wyborze oferty, zgodnie z treścią pkt. XIII. Poczęstunek na szkoleniach stacjonarnych składający się z gorącego posiłku i bufetu kawowego (ciastka, słodycze, paluszki, kawa, herbata, soki i woda mineralna) dla każdego uczestnika projektu. Badania lekarskie - m.in. lekarz medycyny pracy + badania psychologiczne + badania sanitarno-epidemiologiczne (na szkoleniach gdzie są wymagane). Ubezpieczenie wszystkich uczestników szkoleń od NNW. Materiały dydaktyczne (podręczniki w wydaniu książkowym o treściach zgodnych z tematyką szkolenia,) oraz cała dokumentacja związana z realizacją w/w szkolenia (listy obecności, harmonogram itp.) powinny być opatrzone znakami EFS i PO KL - nazwą działania oraz tytułem projektu. Pomieszczenia, w których odbywać się będą szkolenia powinny być oznaczone logo EFS i PO KL oraz zawierać informację o nazwie szkolenia, Zamawiającym i źródle finansowania. Wykonawca zobowiązany jest poddać się kontroli MGOPS w Stąporkowie oraz Instytucji Pośredniczącej, Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: Dzienna lista obecności uczestników szkolenia; Codziennych list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników szkoleń; List osób ubezpieczonych; List osób poddanych badaniom lekarskim; Pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia. Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; Protokół z egzaminu, jeżeli program szkolenia przewiduje organizację egzaminu. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: Nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie; Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób; Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia następujących dokumentów: Faktury za przeprowadzoną usługę; Kserokopii ankiet oceniających, przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; Imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; Imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; Kserokopii wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; Kserokopii dziennika zajęć; Kserokopii list obecności; Kserokopii protokołu z egzaminu, jeżeli wystąpił w trakcie organizacji szkolenia; Kserokopii oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. Wszystkie kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom/uczestniczkom szkoleń transport do miejsca prowadzonych szkoleń i z powrotem bądź pokryć koszt takiego dojazdu o ile uczestnik/uczestniczka podpisze stosowne oświadczenie dotyczące samodzielnego przybycia na miejsce prowadzonych zajęć w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć w ciągu pierwszych 3 dni, w których będzie trwało szkolenie, nową osobę skierowaną przez Zamawiającego na miejsce osoby, która w ww. okresie przestała być uczestnikiem szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować zajęcia wyrównawcze dla tych osób.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu Aktywna integracja osób bezrobotnych i-lub uzaleznionych od alkoholu w gminie Stąporków, wspólfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: szkolenie zawodowe zadanie I. Fryzjer - z praktyką u pracodawcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12088,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: szkolenie zawodowe zadanie II. magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - z praktyką u pracodawcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11766,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: szkolenie zawodowe zadanie III. Kucharz - kelner w małej gastronomii - z praktyką u pracodawcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12805,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: szkolenie zawodowe zadanie IV. Sprzedawca z obsługa kas fiskalnych oraz minimum sanitarnym - z praktyką u pracodawcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Swiętokrzyskie, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18125,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25350,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.